Pierwszy kwartał 2011 to kontynuacja bardzo dobrego ubiegłego roku – powiedział René Müller, CEO firmy GMC Software Technology. – Obserwujemy rosnące zainteresowanie naszymi rozwiązaniami w zakresie komunikacji z klientami. Jesteśmy też pełni wiary w przyszłość z uwagi na oficjalną premierę GMC Inspire.
Właściwa strategia sprzedaży kluczem do sukcesu
W drugiej połowie 2010 roku firma GMC Software Technology sfinalizowała ponad 50 umów na wdrożenie swoich rozwiązań u znaczących klientów z całego świata. Większość z nich to przedstawiciele sektora dostawców usług biznesowych i segmentu korporacyjnego; właśnie na tych dwóch obszarach GMC Software Technology będzie się koncentrować także w bieżącym roku. Już pierwszy jego kwartał przyniósł liczne kontrakty i wstępne rozmowy z przedsiębiorstwami reprezentującymi branże bankową, ubezpieczeniową, instytucji non-profit i pożytku publicznego oraz zdrowotną.
GMC Inspire – kluczem do sukcesu w przyszłości
GMC Inspire to zaanonsowana na rynkach północnoamerykańskim i europejskim w marcu br., a ostatnio także w Australii, platforma typu CCM (Customer Communications Management), której nadrzędnym celem jest zwiększanie zainteresowania klienta danym przedsięwzięciem na różnych etapach jego realizacji. Rozwiązanie to pozwala na automatyzację i kontrolę całego cyklu komunikacji z klientami: od pozyskania informacji na temat osobistych motywów skłaniających ludzi do zakupu i intencji, jakie nimi kierują, poprzez produkcję wielokanałowej komunikacji na zarządzaniu zwrotnymi odpowiedziami skończywszy. Umożliwiając integrację kanałów komunikacyjnych między poszczególnymi jednostkami biznesowymi, GMC Inspire zapewnia stabilną, zgodną i trafną komunikację wielokanałową. Będąc zaawansowaną platformą komunikacji z odbiorcami, może zostać dostosowana do specyficznych oczekiwań biznesowych użytkownika.
Warto dodać, że GMC Inspire to jedyna platforma typu CCM bazująca na certyfikacie jakości ISO 9001:2008 i zbudowana w oparciu o metodologię CMMI.