Pomimo wciąż niesprzyjającej sytuacji w całej światowej gospodarce, z zadowoleniem obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na oferowane przez GMC Software Technology zaawansowane rozwiązania informatyczne – mówi René Müller, prezes firmy. – Rosnąca rzesza użytkowników z całego świata już dziś korzysta z prostych w obsłudze, kompleksowych rozwiązań usprawniających wielokanałową, personalizowaną komunikację z klientami.
Na pozytywne wyniki GMC Software Technology w drugiej połowie 2010 roku miała znaczący wpływ wysoka sprzedaż do dostawców szeroko rozumianych usług biznesowych oraz firm z segmentu korporacyjnego, przede wszystkim z branż finansowej i ubezpieczeniowej. Wśród nowych klientów GMC Software Technology z całego świata warto wymienić takie przedsiębiorstwa jak: Accor Services, Alex Bank, Allison Payment Systems, Ancor Information, Axis Data, Banca delle Marche, Bank Al Borg Egypt, Charterhouse Print Management, ColorWeb, CORLET Imprimeur, Corner Banca, Data Palette, Diners Club, DGS Digital Print Ltd., Druco/Colruyt, Emerson Polska, Express Scripts, Inc., Fenske Media, G2 USA, Groupama, HuaWei Technologies, IBS, ICBC-Asia, Imbalplast, Interfactura, LabCorp, Lanvera, LoyaltyOne, Mail Order Solutions, Meteksan, Metlife Spain, Mutua Madrileña, Diamond Marketing Solutions, NCP Solutions, Pozzoni, Printography Systems, Public Power Corporation, Redbook Solutions, Rotosa, Sigler Companies, Sourcelink, SSK Infotech Pvt Ltd., Strahm Automation, Stralfors, Termoplast, The Marketing Store, TNT Post, Total System, Trüeb Absolute Identity, Union BancairePrivée i Xerox Spain.
W ostatnim roku zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie tego typu rozwiązaniami także wśród polskich przedsiębiorstw – mówi Paweł Walczak, Business Development Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – reprezentujących zarówno segment usługowy, jak i korporacyjny. Dzięki temu, pomimo nienajlepszego roku w całej gospodarce, jako grupa odnotowaliśmy w ostatnich dwunastu miesiącach wzrost sprzedaży.
Istotnym elementem działalności GMC Software Technology są także umowy z partnerami technologicznymi oraz producentami cyfrowych urządzeń drukujących. Najlepszy tego przykład to ubiegłoroczne targi Ipex, na których nasze rozwiązania były obecne na stoiskach kilku wiodących dostawców systemu druku cyfrowego – dodaje Krzysztof Turowski, Pre-Sales & Software Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Kolejną okazją, by zapoznać się z nimi, będzie odbywająca się w dniach 14-17 lutego w Lucernie wystawa Hunkeler Innovation Days, na której prezentowane tam urządzenia drukujące będą sterowane systemami GMC.
Dwa miesiące później o zaletach rozwiązań GMC Software Technology będą mogli przekonać się goście zwiedzający targi Poligrafia 2011 w Poznaniu, na których polski oddział firmy będzie obecny z własnym stoiskiem. Zaprezentujemy na nim systemy GMC, przeznaczone dla firm z szeroko rozumianej branży poligraficznej – mówi Paweł Walczak. – Obserwujemy rosnące zainteresowanie tematem personalizacji wśród drukarń, wynikające z konieczności rozszerzenia przez nie swojej oferty. Takie są bowiem oczekiwania ich klientów, a z drugiej strony coraz więcej firm poligraficznych rozumie, że bez zaoferowania zleceniodawcom wartości dodanej w postaci usług typu direct marketing czy TransPromo ich potencjalny obszar działania może znacznie się skurczyć. Dlaczego? Bo zleceniodawcy mogą sięgnąć po tego typu rozwiązanie także we własnym zakresie, a wtedy współpraca z drukarnią może stać się zbędna.
Bieżący rok ma przynieść kolejne, innowacyjne produkty w ofercie GMC Software Technology. Nasz dział badawczo-rozwojowy jest właśnie rozbudowywany o 20%, co ma zaowocować nowymi rozwiązaniami, podążającymi za zmianami rynkowymi. Mamy nadzieję, że przynajmniej o części z nich będziemy mogli poinformować podczas zbliżających się imprez targowych i wystawienniczych w Polsce i za granicą – konkluduje Krzysztof Turowski.
Jak wynika z przedstawionego w marcu 2010 roku raportu firmy konsultingowej InfoTrends, tylko w ostatnich dwunastu miesiącach przedsiębiorstwa z szeroko rozumianej branży usług poligraficznych planowały wydatki na rozwiązania do komunikacji wielokanałowej personalizowanej i typu web-to-print, wynoszące od 17 do 47% ich całego budżetu inwestycyjnego realizowanego w tym okresie. Zdaniem analityków rynkowych zakupy te miały być dla wielu drukarń kluczowym czynnikiem pozwalającym na wdrożenie efektywnych i ekonomicznie uzasadnionych strategii komunikacyjnych, umożliwiających pozyskiwanie, obsługę i wspieranie ich klientów.