Główną nagrodę w kategorii „Gazety” zdobył „Puls Biznesu” za okładkę z 12 kwietnia 2010 roku (po katastrofie w Smoleńsku).
Wśród czasopism zwyciężył „Tygodnik Powszechny”, otrzymując GrandFront za okładkę numeru 7/2010.
Te same okładki zdobyły też pierwsze nagrody – ArtFront – w swych kategoriach, czyli odpowiednio wśród dzienników ogólnokrajowych i czasopism opinii.
Nagrody ArtFront w poszczególnych kategoriach otrzymały także:
„Gazeta Współczesna” (dzienniki regionalne), „Tygodnik Podhalański” (czasopisma i gazety lokalne), „Wysokie Obcasy Extra” (magazyny wielotematyczne), „Viva!” (czasopisma o gwiazdach), „Press” (czasopisma branżowe), „Beethoven Magazine” (czasopisma hobbystyczne), „Czas na Wnętrze” (czasopisma o domu i ogrodzie), „Classicauto” (czasopisma motoryzacyjne), „Play” (czasopisma komputerowe), „Green” (magazyny offowe).
Nagrody specjalne otrzymały: „Dziennik Polski” – za publikację „Piątek Magazyn Reporterów”, „Puls Biznesu” i ”Architektura – Murator” – za linie okładkowe oraz „Magazyn Literacki Tygodnika Powszechnego” – za autorskie wykorzystanie typografii.
Jury przyznało też nagrodę dodatkową. Otrzymała ją „Polityka” za efektywne wykorzystanie nowoczesnej technologii druku – za trójwymiarową okładkę przed wyborami prezydenckimi.
Do Konkursu GrandFront zgłoszono w tym roku 340 okładek. Pełną listę nagrodzonych oraz galerię okładek zamieszczono na stronie internetowej Konkursu: www.grandfront.pl