Oceń produkt po opakowaniuPoprzedni artykuł 

Jak poruszać się w gąszczu etykietek i opisów na opakowaniach alternatywnych materiałów do druku? Jakimi informacjami kierować się podczas zakupu atramentów i tonerów? „Wielki test Black Pointa” ma pomóc odpowiedzieć na te i inne pytania. Chcesz mieć wpływ – weź udział w badaniu i wygrywaj nagrody!

Często zdarza się, że szukając odpowiedniego produktu do druku, stajemy przed trudnym wyborem. Producenci i dystrybutorzy alternatywy podają na swoich opakowaniach wiele różnych parametrów, jednak nie zawsze wiadomo, co oznaczają te dane dla użytkownika?,,Wielki test Black Pointa” to specjalna akcja wrocławskiego producenta alternatywnych materiałów do druku, która ma wspierać świadomy wybór materiałów eksploatacyjnych.
– Wyciągamy pomocną dłoń do użytkowników, którzy mogą czuć się zagubieni w labiryncie opisów, charakterystyk i właściwości produktów do druku – tłumaczy Piotr Drzewiecki, menadżer produktu Black Point S.A.



W ramach „Wielkiego testu” Black Point pyta o informacje, które ułatwiają użytkownikom wybór materiałów eksploatacyjnych, w tym o czytelność i jakość oznaczeń stosowanych na opakowaniach. Służy temu specjalna ankieta zamieszczona na stronie www.blackpoint.pl.



– Zdarza się, że na opakowaniu alternatywnego produktu do druku można znaleźć jedynie informację, że dany tusz ma nawet kilka razy większą pojemność od OEM, gdy tymczasem w rzeczywistości liczba stron, jaką można nim wydrukować, pozostaje prawie taka sama. Chcemy skończyć z takimi praktykami i pokazać użytkownikom, jakie parametry powinni analizować, żeby określić prawdziwą korzyść z zakupu - mówi Piotr Drzewiecki, menadżer produktu w Black Point S.A. - Jeśli na produkcie nie ma informacji o wydajności w stronach, użytkownik kupuje kota w worku – dodaje.



Uczestnicy testu mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Pierwsze 50 osób, które wezmą udział w ankiecie otrzyma papiery fotograficzne marki Black Point. Nagrodą główną jest drukarka Epson Stylus S22 razem z zestawem materiałów eksploatacyjnych. Akcja rozpoczęła się 7 i potrwa do 31 maja.



„Wielki test” to już kolejna akcja polskiego producenta materiałów eksploatacyjnych skierowana bezpośrednio do użytkowników. Na przełomie listopada i grudnia 2011 roku firma przeprowadziła otwarty test swoich materiałów eksploatacyjnych „Zostań testerem-zgarnij drukarkę!” wśród użytkowników mediów społecznościowych. Z kolei w styczniu i lutym partnerzy marki wybierali swój „Super Produkt 2011” - najbardziej udaną premierę zeszłego roku w ofercie Black Pointa.



Na podstawie informacji firmy Black Point S.A.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności