Oceń pro­dukt po opa­ko­wa­niuPoprzedni artykuł 

Jak po­ru­szać się w gąsz­czu ety­kie­tek i opisów na opa­ko­wa­niach al­ter­na­tyw­nych ma­te­ria­łów do dru­ku? Ja­ki­mi in­for­ma­cja­mi kie­ro­wać się pod­czas za­ku­pu atra­men­tów i to­ne­rów? „Wiel­ki test Black Po­in­ta” ma po­móc od­po­wie­dzieć na te i in­ne py­ta­nia. Ch­cesz mieć wpływ – weź udział w ba­da­niu i wy­gry­waj na­gro­dy!

Często zda­rza się, że szu­ka­jąc od­po­wied­nie­go pro­duk­tu do dru­ku, sta­je­my przed trud­nym wy­bo­rem. Pro­du­cen­ci i dys­try­bu­to­rzy al­ter­na­ty­wy po­da­ją na swo­ich opa­ko­wa­niach wie­le różnych pa­ra­me­trów, jed­nak nie za­wsze wia­do­mo, co ozna­cza­ją te da­ne dla użyt­kow­ni­ka?,,Wiel­ki test Black Po­in­ta” to spe­cjal­na ak­cja wro­cław­skie­go pro­du­cen­ta al­ter­na­tyw­nych ma­te­ria­łów do dru­ku, która ma wspie­rać świa­do­my wy­bór ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych.
– Wy­ci­ąga­my po­moc­ną dłoń do użyt­kow­ni­ków, którzy mo­gą czuć się za­gu­bie­ni w la­bi­ryn­cie opi­sów, cha­rak­te­ry­styk i wła­ści­wo­ści pro­duk­tów do dru­ku – tłu­ma­czy Piotr Drze­wiec­ki, me­na­dżer pro­duk­tu Black Po­int S.A.



W ra­mach „Wiel­kie­go te­stu” Black Po­int py­ta o in­for­ma­cje, które uła­twia­ją użyt­kow­ni­kom wy­bór ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych, w tym o czy­tel­no­ść i ja­ko­ść ozna­czeń sto­so­wa­nych na opa­ko­wa­niach. Słu­ży te­mu spe­cjal­na an­kie­ta za­miesz­czo­na na stro­nie www.black­po­int.pl.



– Zda­rza się, że na opa­ko­wa­niu al­ter­na­tyw­ne­go pro­duk­tu do dru­ku mo­żna zna­le­źć je­dy­nie in­for­ma­cję, że da­ny tusz ma na­wet kil­ka ra­zy wi­ęk­szą po­jem­no­ść od OEM, gdy tym­cza­sem w rze­czy­wi­sto­ści licz­ba stron, ja­ką mo­żna nim wy­dru­ko­wać, po­zo­sta­je pra­wie ta­ka sa­ma. Ch­ce­my sko­ńczyć z ta­ki­mi prak­ty­ka­mi i po­ka­zać użyt­kow­ni­kom, ja­kie pa­ra­me­try po­win­ni ana­li­zo­wać, że­by okre­ślić praw­dzi­wą ko­rzy­ść z za­ku­pu - mówi Piotr Drze­wiec­ki, me­na­dżer pro­duk­tu w Black Po­int S.A. – Je­śli na pro­duk­cie nie ma in­for­ma­cji o wy­daj­no­ści w stro­nach, użyt­kow­nik ku­pu­je ko­ta w wor­ku – do­da­je.



Uczest­ni­cy te­stu ma­ją szan­sę na wy­gra­nie atrak­cyj­nych na­gród. Pierw­sze 50 osób, które we­zmą udział w an­kie­cie otrzy­ma pa­pie­ry fo­to­gra­ficz­ne mar­ki Black Po­int. Na­gro­dą głów­ną jest dru­kar­ka Ep­son Sty­lus S22 ra­zem z ze­sta­wem ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych. Ak­cja roz­po­częła się 7 i po­trwa do 31 ma­ja.



„Wiel­ki te­st” to już ko­lej­na ak­cja pol­skie­go pro­du­cen­ta ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych skie­ro­wa­na bez­po­śred­nio do użyt­kow­ni­ków. Na prze­ło­mie li­sto­pa­da i grud­nia 2011 ro­ku fir­ma prze­pro­wa­dzi­ła otwar­ty test swo­ich ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych „Zo­stań te­ste­re­m-zgar­nij dru­kar­kę!” wśród użyt­kow­ni­ków me­di­ów spo­łecz­no­ścio­wych. Z ko­lei w stycz­niu i lu­tym part­ne­rzy mar­ki wy­bie­ra­li swój „Su­per Pro­dukt 2011” – naj­bar­dziej uda­ną pre­mie­rę ze­szłe­go ro­ku w ofer­cie Black Po­in­ta.



Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Black Po­int S.A.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści