GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy na tar­gach dru­pa 2012: pro­mo­cja plat­for­my In­spi­re na sto­iskach firm part­ner­skichPoprzedni artykuł 

Fir­ma GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy, pro­du­cent za­awan­so­wa­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie ko­mu­ni­ka­cji z klien­tem i za­rządza­nia do­ku­men­ta­mi, wy­ko­rzy­sta­ła mi­nio­ne tar­gi dru­pa 2012 do pro­mo­cji swo­jej plat­for­my GMC In­spi­re i wcho­dzących w jej skład roz­wi­ązań. Pre­zen­ta­cje opro­gra­mo­wa­nia od­by­wa­ły się na sto­iskach pro­du­cen­tów cy­fro­wych ma­szyn dru­ku­jących, będących stra­te­gicz­ny­mi part­ne­ra­mi fir­my GMC – Ca­no­n/Océ, HP i Xe­rox. Na sto­isku tej ostat­niej od­by­wa­ły się pre­zen­ta­cje plat­for­my In­spi­re, zin­te­gro­wa­nej z roz­wi­ąza­niem fir­my locr, umo­żli­wia­jącym per­so­na­li­za­cję dru­ko­wa­nych map. Umo­wa o współpra­cy mi­ędzy GMC i locr zo­sta­ła za­anon­so­wa­na wła­śnie pod­czas tar­gów dru­pa 2012.

Na­sza fir­ma, za­miast pre­zen­ta­cji na wła­snym sto­isku, tym ra­zem po­sta­no­wi­ła za­pre­zen­to­wać się wraz z part­ne­ra­mi, którzy wy­ko­rzy­stu­ją roz­wi­ąza­nia GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy w prak­ty­ce, in­te­gru­jąc je ze swo­im opro­gra­mo­wa­niem ste­ru­jącym cy­fro­wy­mi ma­szy­na­mi dru­ku­jący­mi – mówi Pa­weł Wal­czak, Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger w fir­mie GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy Sp. z o.o. – I sądząc po licz­bie od­wie­dza­jących nas go­ści, jak też za­in­te­re­so­wa­niu na­szy­mi roz­wi­ąza­nia­mi – przede wszyst­kim GMC In­spi­re – by­ła to traf­na de­cy­zja. Na sto­iskach na­szych part­ne­rów – Ca­no­n/Océ, HP i Xe­rox – mie­li­śmy za­ara­nżo­wa­ne sta­no­wi­ska, gdzie przez ca­łe tar­gi od­by­wa­ły się po­ka­zy opro­gra­mo­wa­nia. Na tar­gach pre­zen­to­wa­li­śmy je za­rów­no obec­nym jak i po­ten­cjal­nym klien­tom i je­ste­śmy z tych spo­tkań bar­dzo za­do­wo­le­ni. Prze­wi­du­ję, że część roz­po­czętych pro­jek­tów w dłu­ższej per­spek­ty­wie ma szan­sę za­ko­ńczyć się wdro­że­nia­mi na­szych roz­wi­ązań.
Jak wy­ni­ka z wy­po­wie­dzi Pa­wła Wal­cza­ka, gros zwie­dza­jących z Pol­ski sta­no­wi­li przed­sta­wi­cie­le firm spe­cja­li­zu­jących się w out­so­ur­cin­gu ko­re­spon­den­cji ma­so­wej, jak też dzia­łów du­żych kor­po­ra­cji (m.in. z sek­to­ra ban­ko­we­go, ubez­pie­cze­nio­we­go czy te­le­ko­mu­ni­ka­cyj­ne­go) od­po­wie­dzial­nych za ob­słu­gę do­ku­men­tów. Za­in­te­re­so­wa­ni oni by­li dwie­ma no­wy­mi usłu­ga­mi wpro­wa­dzo­ny­mi do ofer­ty przez GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy: mo­żli­wo­ścią ko­rzy­sta­nia z plat­for­my GMC In­spi­re „w chmu­rze”, a wi­ęc z do­wol­ne­go miej­sca na świe­cie, przy uży­ciu stan­dar­do­wej prze­glądar­ki in­ter­ne­to­wej, oraz tzw. pocz­tą hy­bry­do­wą. To dru­gie roz­wi­ąza­nie ozna­cza nic in­ne­go jak usłu­gę ty­pu Sa­aS (So­ftwa­re as a Se­rvi­ce), w której do­ku­men­ty ge­ne­ro­wa­ne przez in­sty­tu­cję są wpro­wa­dza­ne przez fir­mę ze­wnętrz­ną do głów­ne­go stru­mie­nia da­nych, a na­stęp­nie dys­try­bu­owa­ne wraz z ca­łą ko­re­spon­den­cją ma­so­wą. Ro­zwi­ąza­nie to po­win­no być in­te­re­su­jące np. dla ban­ków czy to­wa­rzystw ubez­pie­cze­nio­wych, które po­za co­mie­si­ęcz­ną wy­sy­łką wy­ci­ągów i po­lis ge­ne­ru­ją też wie­le in­nych do­ku­men­tów: re­kla­ma­cji, od­po­wie­dzi do klien­tów, li­stów upo­mi­na­jących itd. – tłu­ma­czy Pa­weł Wal­czak. – Dzi­ęki na­szej usłu­dze, za­miast ka­żdo­ra­zo­wo ge­ne­ro­wać po­je­dyn­czy do­ku­ment, dru­ko­wać go i wy­sy­łać we wła­snym za­kre­sie, mo­gą go prze­słać do fir­my ze­wnętrz­nej, która zaj­mie się ca­łym pro­ce­sem, w do­dat­ku po ni­ższych kosz­tach. Z punk­tu wi­dze­nia klienta wy­sy­ła on plik do dru­ku, w rze­czy­wi­sto­ści do­ku­ment wędru­je do przed­si­ębior­stwa ob­słu­gu­jące­go bank na co dzień i jest wy­sy­ła­ny in­dy­wi­du­al­nie bądź wraz z re­ali­zo­wa­ną wła­śnie ko­re­sponden­cją.

GMC i locr – współpra­ca z my­ślą o per­so­na­li­za­cji map
Tar­gi dru­pa 2012 sta­ły się oka­zją do za­anon­so­wa­nia współpra­cy mi­ędzy GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy i locr – czo­ło­wym do­staw­cą per­so­na­li­zo­wa­nych map, wy­ko­rzy­sty­wa­nych w pro­duk­cji po­li­gra­ficz­nej. Za­kła­da ona mo­żli­wo­ść ge­ne­ro­wa­nia per­so­na­li­zo­wa­nych map re­gio­nów i dróg sa­mo­cho­do­wych z opro­gra­mo­wa­nia locr i włącza­nia ich bez­po­śred­nio w plat­for­mą GMC In­spi­re. Prak­tycz­ne po­ka­zy in­te­gra­cji obu roz­wi­ązań od­by­wa­ły się przez ca­łe tar­gi na sta­no­wi­sku GMC zlo­ka­li­zo­wa­nym w ra­mach sto­iska fir­my Xe­rox.
War­to do­dać, że obie fir­my współpra­co­wa­ły w tym za­kre­sie już wcze­śniej, przy kon­kret­nych pro­jek­tach. Te­raz przy­szła po­ra na na­wi­ąza­nie sta­łej, ści­słej współpra­cy i in­te­gra­cji ich roz­wi­ązań, zwłasz­cza, że ba­za wspól­nych klien­tów obu firm jest do­ść po­ka­źna, za­rów­no w bra­nży po­li­gra­ficz­nej jak i ma­ilin­go­wej. Jak za­pew­nia Bill Par­ker, szef mar­ke­tin­gu GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy, spraw­na in­te­gra­cja two­rzo­nych przez fir­mę locr map po­zwo­li użyt­kow­ni­kom roz­wi­ązań GMC na ła­twe osa­dza­nie per­so­na­li­zo­wa­nych map w ra­mach różnych ka­na­łów ko­mu­ni­ka­cji z klien­tem, np. w do­ku­men­tach trans­ak­cyj­nych, dru­kach ty­pu di­rect ma­iling czy ma­te­ria­łach Tran­sPro­mo.
Opar­te na ser­we­rach in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia fir­my locr po­zwa­la­ją na wy­daj­ne ge­ne­ro­wa­nie w pe­łni per­so­na­li­zo­wa­nych map, uwzględ­nia­jących dro­gi do­jaz­do­we, in­dy­wi­du­al­ne ikon­ki a na­wet lo­go­ty­py. Ma­py te obej­mu­ją ob­szar po­nad 100 kra­jów, a ich do­kład­no­ść i ak­tu­al­no­ść za­pew­nia współpra­ca w za­kre­sie prze­twa­rza­nia da­nych z sys­te­ma­mi NAVTEQ i Open­stre­et­map.

Ko­lej­ną oka­zją do za­po­zna­nia się z roz­wi­ąza­nia­mi GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy ba­zu­jący­mi na plat­for­mie GMC In­spi­re będzie Eu­ro­pej­skie Fo­rum Pod­pi­su Elek­tro­nicz­ne­go, or­ga­ni­zo­wa­ne w dniach 4–6 czerw­ca w Mi­ędzyz­dro­jach przez fir­mę Uni­ze­to. We­źmie­my udział w to­wa­rzy­szących fo­rum warsz­ta­tach – mówi Pa­weł Wal­czak – pre­zen­tu­jąc wcho­dzące w skład plat­for­my In­spi­re apli­ka­cje, umo­żli­wia­jące ge­ne­ro­wa­nie – na pod­sta­wie wcze­śniej zde­fi­nio­wa­ne­go sza­blo­nu – do­ku­men­tów prze­sy­ła­nych do sys­te­mu Uni­zeto(opie­częto­wu­jące­go je pod­pi­sem elek­tro­nicz­nym) a na­stęp­nie prze­ka­zy­wa­nych do­ce­lo­we­mu ad­re­sa­to­wi. To bar­dzo cie­ka­we roz­wi­ąza­nie, wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­nych za­pra­sza­my do kon­tak­tu z or­ga­ni­za­to­rem bądź z na­szym war­szaw­skim biu­rem.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści