Rhapso Group podsumowuje targi Drupa 2012Poprzedni artykuł 

Zespół Graphisoft pragnie serdecznie podziękować wszystkim odwiedzającym stoisko firmy Rhapso na tegorocznych targach drupa. Pomimo spadku frekwencji odwiedzających targi (o około 20%), odnotowaliśmy ponad 500 spotkań na naszym stoisku, co oznacza dla nas wzrost o 23% w stosunku do roku 2008! Mimo nie najlepszej atmosfery spowodowanej kryzysem gospodarczym drukarnie udowodniły, że ciągle są zainteresowane ofertą na innowacyjne rozwiązania informatyczne w tym na system Graphisoft. Liczne prezentacje produktu były przeprowadzane przez cały czas trwania targów i był to dla nas bardzo intensywny czas.

Drukarnie z całego świata są coraz bardziej zainteresowane kontrolą własnych kosztów oraz wierzą w zwrot z inwestycji (ROI) w systemy MIS (ang. Management Information System ). Podczas targów omówiliśmy wiele obiecujących projektów wdrożeniowych.

Chcielibyśmy przedstawić teraz kilka danych statystycznych ilustrujących zaobserwowane trendy rynkowe.

Profil odwiedzających stoisko Rhapso Zdecydowana większość z odwiedzających (71% naszych gości) zaproponowała nam konkretne projekty wdroż eniowe.

Kilku potencjału dystrybutorów, wykazało zainteresowanie rozszerzeniem naszej obecności międzynarodowej. Potwierdzili oni opinię o niezawodności naszego oprogramowania.
Nasi partnerzy coraz częściej poszukują projektów, które w sposób kompleksowy usprawnią codzienną działalność drukarni.

TOP 10. Podział geograficzny odwiedzających 41% odwiedzających stoisko Rhapso pochodzi z Francji. Kraje szybko rozwijające się zawsze szukają najnowszych technologii w celu dalszego rozwoju swojej działalności. Cieszy nas także, że w pierwszej 10. znalazła się Polska.


Główne profile drukarń odwiedzających stoisko Rhapso Graphisoft zaspokaja szeroki zakres działalności klientów. Największą grupę odbiorców stanowią typowe drukarni reklamowo-dziełowe (aż 52%). Na drugim miejscu znajdują się exe-quo drukarnie cyfrowe oraz używające różnych technik druku. Cieszy nas także ciągły wzrost zainteresowania drukarń opakowaniowych, wielkoformatowych i etykietowych.

Wymagania odwiedzających Drukarnie oczekują kompletnego i zintegrowanego systemu zarządzania, rozwiązań Web2print, zoptymalizowanej kalkulacji, poprawy zarządzania produkcją oraz integracji z systemami maszyn przez konektory JDF. Także wysoka jakość usług (takich jak doradztwo, audyt) stały się kluczowym kryterium wyboru i kluczowym elementem w nieustannym dążeniu do optymalizacji.




Więcej informacji: http://printware.pl/wydarzenie/343-rhapso-group-podsumowuje-targi-drupa-2012

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności