Zespół Graphisoft pragnie serdecznie podziękować wszystkim
odwiedzającym
stoisko firmy Rhapso
na tegorocznych
targach drupa. Pomimo spadku
frekwencji
odwiedzających targi
(o
około 20%), odnotowaliśmy ponad
500 spotkań
na naszym stoisku, co oznacza dla nas wzrost o 23% w stosunku do roku 2008!
Mimo nie najlepszej
atmosfery spowodowanej
kryzysem
gospodarczym
drukarnie udowodniły, że ciągle są zainteresowane ofertą na
innowacyjne rozwiązania
informatyczne
w tym na system
Graphisoft. Liczne prezentacje
produktu były przeprowadzane przez cały czas trwania targów i był to dla nas bardzo
intensywny czas
.
Drukarnie
z całego świata są coraz bardziej zainteresowane kontrolą własnych
kosztów oraz wierzą w zwrot z inwestycji (ROI) w systemy MIS (ang. Management Information System ). Podczas targów omówiliśmy wiele obiecujących projektów wdrożeniowych.
Chcielibyśmy przedstawić teraz kilka danych statystycznych ilustrujących zaobserwowane trendy rynkowe.
Profil odwiedzających stoisko Rhapso
Zdecydowana większość z odwiedzających (71% naszych gości) zaproponowała nam konkretne projekty wdroż eniowe.
Kilku
potencjału dystrybutorów, wykazało zainteresowanie rozszerzeniem naszej
obecności międzynarodowej. Potwierdzili oni opinię o niezawodności
naszego oprogramowania.
Nasi partnerzy coraz częściej poszukują projektów, które w sposób kompleksowy usprawnią codzienną działalność drukarni.
TOP 10. Podział geograficzny odwiedzających
41% odwiedzających stoisko Rhapso pochodzi z Francji.
Kraje szybko rozwijające się zawsze szukają najnowszych technologii w
celu dalszego rozwoju swojej działalności. Cieszy nas także, że w
pierwszej 10. znalazła się Polska.
Główne profile drukarń odwiedzających stoisko Rhapso
Graphisoft zaspokaja
szeroki zakres działalności
klientów. Największą
grupę odbiorców stanowią typowe drukarni reklamowo-dziełowe (aż 52%).
Na drugim miejscu znajdują się exe-quo drukarnie cyfrowe oraz używające
różnych technik druku. Cieszy nas także ciągły wzrost zainteresowania
drukarń opakowaniowych, wielkoformatowych i etykietowych.
Wymagania odwiedzających
Drukarnie
oczekują kompletnego i zintegrowanego systemu zarządzania, rozwiązań
Web2print, zoptymalizowanej kalkulacji, poprawy zarządzania produkcją
oraz integracji z systemami maszyn przez konektory JDF. Także wysoka
jakość usług (takich jak doradztwo, audyt) stały się kluczowym kryterium
wyboru i kluczowym elementem w nieustannym dążeniu do optymalizacji.
Więcej informacji: http://printware.pl/wydarzenie/343-rhapso-group-podsumowuje-targi-drupa-2012