Platforma GMC Inspire nagrodzona za funkcjonalność i łatwość w użytkowaniuPoprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technologyproducent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami poinformowała, że stworzona przez nią platforma GMC Inspire uzyskała 73 punkty (na 100 możliwych) w specjalistycznym teście System Usability Scale (SUS), weryfikującym funkcjonalność i łatwość w użytkowaniu różnych rozwiązań. Wynik ten plasuje GMC Inspire wśród 30% produktów najlepiej ocenionych w ramach ww. testu.

SUS to technologicznie niezależny pakiet testów, którym poddawane są: sprzęt, oprogramowanie, strony internetowe, telefony komórkowe oraz katalogi drukowanych produktów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ekspertów rynkowych, średni wynik uzyskiwany podczas testu SUS wynosi 68 punktów na 100 możliwych. Rezultaty powyżej 68 punktów są uznawane za „przewyższające średnią”, z kolei te poniżej 68 punktów uzyskują status „poniżej średniej”.
Po serii rygorystycznych testów wewnętrznych, GMC Inspire – kompleksowa platforma do zarządzania komunikacją z klientem (CCM – Customer Communications Management) – uzyskała wynik znacznie przekraczający średnią, zaś w poszczególnych kategoriach odnotowała następujące wyniki: 73 punkty na 100 możliwych w teście SUS na funkcjonalność/użyteczność, 82 punkty na 100 w teście Single Usability Metric oraz maksymalną notę 100 punktów na 100 możliwych w teście Time to Complete Tasks.
„Jest nam bardzo miło, że platforma GMC Inspire osiągnęła tak znakomite wyniki w testach na funkcjonalność – mówi Zbyněk Hodic, dyrektor techniczny GMC Software Technology. – Uzyskanie tak dużej liczby punktów we wszystkich trzech kategoriach jest najlepszym dowodem na nasze zaangażowanie w tworzenie najwyższej jakości rozwiązań i dostarczanie na rynek produktów wychodzących naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom użytkowników.”
GMC Inspire to wszechstronne narzędzie w zakresie zarządzania treścią dokumentów, mające pomóc firmom korporacyjnym w lepszym dotarciu do klientów i większym zaangażowaniu ich w prowadzone działania reklamowe i informacyjne. Pozwala ono na usprawnienie i rozbudowanie komunikacji z klientem, umożliwia zwiększenie efektywności i przychodów przy jednoczesnym zwiększeniu lojalności końcowego odbiorcy. Rozwiązanie to uwzględnia wykorzystanie różnych kanałów komunikacji z klientami, w tym poczty elektronicznej, SMS-ów, portali społecznościowych, Internetu oraz tradycyjnego druku. GMC Inspire znajduje zastosowanie u dostawców zaawansowanych usług poligraficznych oraz w firmach reprezentujących branżę bankową czy ubezpieczeniową.

Właśnie z myślą o dwóch ostatnich segmentach firma GMC Software Technology rozbudowała w ostatnim czasie swoje struktury odpowiedzialne za aktywne wspieranie projektów i wdrożeń w bankach i towarzystwach ubezpieczeniowych. Działające w ich ramach zespoły zajmują się m.in. kwestiami takimi jak zapewnienie zgodności platformy GMC Inspire z aplikacjami typu legacy. Wsparcie ze strony specjalistów GMC Software Technology ma pomóc firmom z całego świata w sprawnym wdrożeniu i stosowaniu zaawansowanego rozwiązania, pozwalającego na personalizowaną i wielokanałową komunikację z klientem, jakim jest GMC Inspire.
„W segmencie bankowym i ubezpieczeniowym aplikacje typu legacy mogą stanowić znaczącą barierę w procesie pozyskiwania, angażowania i podtrzymywania kontaktów z klientami – mówi Michael Watts, dyrektor operacyjny GMC Software Technology. – Dzięki kwalifikacjom naszego rozbudowanego zespołu wsparcia technicznego możemy w wydajny sposób dostosowywać je do wymagań platformy GMC Inspire. W efekcie nasi klienci unikają kosztownych operacji, związanych z przebudową struktur danych i treści dokumentów itd.”
W ostatnim czasie do grona użytkowników platformy GMC Inspire dołączyła firma Stralfors, dostawca kompleksowych, informatycznych rozwiązań logistycznych. Obecnie ściśle współpracuje ona z dedykowanym zespołem GMC Software Technology przy procesie przeniesienia ponad 170 klientów z branż bankowej, ubezpieczeniowej i innych oraz około 650 aplikacji typu legacy na platformę GMC Inspire.
Po przeniesieniu, starsze dane i ich zawartość mogą zostać ponownie wykorzystane do zwiększenia komunikacji z klientami. Przeniesione do systemu GMC Inspire aplikacje mogą zawierać personalizowaną treść, kolor, grafikę, zdjęcia, wykresy i wielokanałowe informacje. Co więcej, firmy działające w branżach podlegających ścisłym regulacjom mogą dzięki temu lepiej kontrolować dane, zapewniając większą zgodność i wierność marce produktu.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności