Firma GMC Software Technology–producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami– poinformowała, że stworzona przez nią platforma GMC Inspire uzyskała 73
punkty (na 100 możliwych) w specjalistycznym teście System Usability
Scale (SUS), weryfikującym funkcjonalność i łatwość w użytkowaniu różnych rozwiązań. Wynik ten plasuje GMC Inspire wśród 30% produktów najlepiej ocenionych w ramach ww. testu.SUS to technologicznie niezależny pakiet testów, którym poddawane są: sprzęt, oprogramowanie, strony internetowe, telefony komórkowe oraz katalogi drukowanych produktów.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ekspertów rynkowych, średni
wynik uzyskiwany podczas testu SUS wynosi 68 punktów na 100 możliwych.
Rezultaty powyżej 68 punktów są uznawane za „przewyższające średnią”, z
kolei te poniżej 68 punktów uzyskują status „poniżej średniej”.
Po serii rygorystycznych testów wewnętrznych, GMC Inspire – kompleksowa platforma do zarządzania komunikacją z klientem (CCM – Customer Communications Management) – uzyskała wynik znacznie przekraczający średnią, zaś w poszczególnych kategoriach
odnotowała następujące wyniki: 73 punkty na 100 możliwych w teście SUS
na funkcjonalność/użyteczność, 82 punkty na 100 w teście
Single Usability Metric oraz maksymalną notę 100 punktów na 100 możliwych w teście
Time to Complete Tasks.
„Jest nam bardzo miło, że platforma
GMC Inspire osiągnęła tak znakomite wyniki w testach na funkcjonalność –
mówi Zbyněk Hodic, dyrektor techniczny GMC Software Technology. – Uzyskanie
tak dużej liczby punktów we wszystkich trzech kategoriach jest
najlepszym dowodem na nasze zaangażowanie w tworzenie najwyższej jakości
rozwiązań i dostarczanie na rynek produktów wychodzących naprzeciw
potrzebom i oczekiwaniom użytkowników.”
GMC Inspire to wszechstronne narzędzie w zakresie zarządzania treścią dokumentów, mające
pomóc firmom korporacyjnym w lepszym dotarciu do klientów i większym
zaangażowaniu ich w prowadzone działania reklamowe i informacyjne. Pozwala ono na
usprawnienie i rozbudowanie komunikacji z klientem, umożliwia
zwiększenie efektywności i przychodów przy jednoczesnym zwiększeniu
lojalności końcowego odbiorcy. Rozwiązanie
to uwzględnia wykorzystanie różnych kanałów komunikacji z klientami, w
tym poczty elektronicznej, SMS-ów, portali społecznościowych, Internetu
oraz tradycyjnego druku.
GMC Inspire znajduje zastosowanie u dostawców zaawansowanych usług
poligraficznych oraz w firmach reprezentujących branżę bankową czy ubezpieczeniową.
Właśnie z myślą o dwóch ostatnich segmentach firma GMC Software Technology rozbudowała w ostatnim czasie swoje struktury odpowiedzialne za aktywne wspieranie projektów i wdrożeń w bankach i towarzystwach ubezpieczeniowych. Działające w ich ramach zespoły zajmują się
m.in. kwestiami takimi jak zapewnienie zgodności platformy GMC Inspire z aplikacjami typu
legacy.
Wsparcie ze strony specjalistów GMC Software Technology ma pomóc firmom
z całego świata w sprawnym wdrożeniu i stosowaniu zaawansowanego
rozwiązania, pozwalającego na personalizowaną i wielokanałową komunikację z klientem, jakim jest GMC Inspire.
„W segmencie bankowym i ubezpieczeniowym aplikacje typu
legacy mogą
stanowić znaczącą barierę w procesie pozyskiwania, angażowania i
podtrzymywania kontaktów z klientami – mówi Michael Watts, dyrektor
operacyjny GMC Software Technology. – Dzięki kwalifikacjom naszego
rozbudowanego zespołu wsparcia technicznego możemy w wydajny sposób dostosowywać je do wymagań platformy GMC Inspire. W efekcie nasi klienci unikają kosztownych operacji, związanych z przebudową struktur danych i treści dokumentów itd.”
W ostatnim czasie do grona użytkowników platformy GMC Inspire dołączyła firma Stralfors, dostawca kompleksowych, informatycznych rozwiązań logistycznych.
Obecnie ściśle współpracuje ona z dedykowanym zespołem GMC Software
Technology przy procesie przeniesienia ponad 170 klientów z branż
bankowej, ubezpieczeniowej i innych oraz około 650 aplikacji typu
legacy na platformę GMC Inspire.
Po przeniesieniu, starsze dane i ich zawartość mogą zostać ponownie wykorzystane do zwiększenia komunikacji z klientami. Przeniesione do systemu GMC Inspire aplikacje
mogą zawierać personalizowaną treść, kolor, grafikę, zdjęcia, wykresy i
wielokanałowe informacje. Co więcej, firmy działające w branżach
podlegających ścisłym regulacjom mogą dzięki temu lepiej kontrolować
dane, zapewniając większą zgodność i wierność marce produktu.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com