Ag­fa Gra­phics na Fe­sti­wa­lu Dru­kuPoprzedni artykuł 

W dniach 17-18pa­ździer­ni­ka w war­szaw­skim klu­bie So­ho Fac­to­ry od­będzie się po raz pierw­szy Fe­sti­wal Dru­ku or­ga­ni­zo­wa­ny przez re­dak­cję ma­ga­zy­nu OOH Ma­ga­zi­ne. Dwu­dnio­wa im­pre­za, będąca po­łącze­niem tar­gów i kon­fe­ren­cji, jest skie­ro­wa­na do firm z sze­ro­ko ro­zu­mia­nej bra­nży po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­wej, ba­zu­jących w du­żej mie­rze na roz­wi­ąza­niach w za­kre­sie dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Wśród jej wy­staw­ców znaj­dzie się Ag­fa Gra­phics, która z my­ślą o przed­sta­wi­cie­lach dru­ka­rń i agen­cji re­kla­mo­wych od­wie­dza­jących Fe­sti­wal Dru­ku za­pre­zen­tu­je plo­ter :Ana­pur­na M2050 – je­den z naj­bar­dziej wszech­stron­nych i naj­le­piej sprze­da­jących się mo­de­li ze swo­jej oferty.

Jak wy­ni­ka z za­po­wie­dzi or­ga­ni­za­to­rów, Fe­sti­wal Dru­ku ma być od­po­wie­dzią na za­po­trze­bo­wa­nie firm z bra­nży po­li­gra­ficz­nej i re­kla­mo­wej, ocze­ku­jących w dru­giej po­ło­wie te­go ro­ku wy­da­rze­nia umo­żli­wia­jące­go za­pre­zen­to­wa­nie pol­skim od­bior­com no­wo­ści ryn­ko­wych – za­rów­no ma­szyn jak i me­di­ów – de­dy­ko­wa­nych na ry­nek dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Im­pre­za ta będzie łączyć w so­bie for­mu­łę tar­gów, szko­leń, warsz­ta­tów i pre­zen­ta­cji. „Jest to no­wa­tor­ski pro­jekt, który stwa­rza do­staw­com mo­żli­wo­ść do za­pre­zen­to­wa­nia swo­jej ofer­ty i jed­no­cze­śnie prze­ka­za­nia wie­dzy na te­mat różnych tech­no­lo­gii dru­ku – mówi Ro­bert Za­łup­ski, po­my­sło­daw­ca pro­jektu Fe­sti­wal Dru­ku i re­dak­tor na­czel­ny OOH Ma­ga­zi­ne. – Wśród wy­staw­ców znaj­dzie się czo­łów­ka do­staw­ców me­di­ów i ma­szyn do dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go, pre­zen­tu­jących swo­je no­wo­ści pro­duk­to­we. Fe­sti­wal Dru­ku będzie oka­zją, że­by po­znać spe­cy­fi­kę pra­cy plo­te­rów, prze­te­sto­wać ich mo­żli­wo­ści i na wła­sne oczy spraw­dzić ja­ko­ść pro­duk­tów”.
„Udział w Fe­sti­wa­lu Dru­ku wpi­su­je się w na­tu­ral­ny spo­sób w stra­te­gię Ag­fa Gra­phics, zwi­ąza­ną z na­szą eks­pan­sją na ryn­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go dru­ku cy­fro­we­go i pro­mo­wa­niem na­szych roz­wi­ązań wśród przed­si­ębiorstw i klien­tów z te­go sek­to­ra m.in. pod­czas różne­go ro­dza­ju bra­nżo­wych spo­tkań – mówi Mi­chał Śliz, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny pol­skie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics NV. – Obec­no­ść na te­go ro­dza­ju wy­da­rze­niach ma nam po­móc w za­po­zna­niu obec­nych i po­ten­cjal­nych klien­tów z bo­ga­tą ofer­tą Ag­fa Gra­phics w za­kre­sie dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Dlate­go li­czy­my na wie­le owoc­nych spo­tkań pod­czas tej dwu­dnio­wej im­pre­zy.”

Na bli­sko 60-me­tro­wym sto­isku Ag­fa Gra­phics za­pre­zen­tu­je plo­ter :Ana­pur­na M2050, będący naj­wi­ęk­szym hi­tem sprze­da­żo­wym w jej ofer­cie. Urządze­nie znaj­du­je co­raz wi­ęcej użyt­kow­ni­ków na ca­łym świe­cie, ta­kże w Pol­sce, gdzie w ostat­nich mie­si­ącach za­in­sta­lo­wa­no wie­le eg­zem­pla­rzy te­go mo­de­lu. O atrak­cyj­no­ści i suk­ce­sie plo­tera :Ana­pur­na M2050 de­cy­du­je przede wszyst­kim ofe­ro­wa­na przez nie­go re­la­cja ja­ko­ści do wy­daj­no­ści, za­rów­no przy za­dru­ko­wy­wa­niu me­di­ów sztyw­nych jak i mi­ęk­kich. Je­go wy­so­ka pręd­ko­ść (do 53 m2/h), nie­za­le­żna od ro­dza­ju za­dru­ko­wy­wa­ne­go me­dium, oraz ja­ko­ść, a ta­kże opcja za­sto­so­wa­nia do­dat­ko­wej bie­li kry­jące­j/pod­kła­do­wej otwie­ra zu­pe­łnie no­we mo­żli­wo­ści dla firm zaj­mu­jących się pro­duk­cją di­sple­jów czy sys­te­mów ozna­czeń.
Plo­ter za­dru­ko­wu­je w sze­ściu ko­lo­rach (CMYKLmLy) z do­dat­ko­wą bie­lą podło­ża sztyw­ne o mak­sy­mal­nym for­ma­cie 2 x 3 m i gru­bo­ści do 4,5 cm oraz mi­ęk­kie o sze­ro­ko­ści do 2,07 m. Je­go wszech­stron­no­ść po­zwa­la na wy­ko­ny­wa­nie wie­lu różnych apli­ka­cji, za­rów­no stan­dar­do­wych jak i niestan­dar­do­wych, re­ali­zo­wa­nych na me­diach sztyw­nych, np. plek­si, szkle czy drew­nie. „To spra­wia, że wśród je­go użyt­kow­ni­ków są za­rów­no fir­my z seg­men­tu po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­we­go jak też re­pre­zen­tu­jące zu­pe­łnie in­ne bra­nże – kon­ty­nu­uje Mi­chał Śliz. – Ma­my na­dzie­ję, że Fe­sti­wal Dru­ku będzie do­sko­na­łą oka­zją, by prze­ko­nać się o je­go uni­wer­sal­no­ści, wy­daj­no­ści i ja­ko­ści”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści