Uni­ze­to Tech­no­lo­gies roz­wi­ja usłu­gi ko­re­spon­den­cji ma­so­wejPoprzedni artykuł 

Fir­ma Uni­ze­to Tech­no­lo­gies zre­ali­zo­wa­ła wdro­że­nie no­wo­cze­sne­go sys­te­mu In­spi­re au­tor­stwa GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy. Opro­gra­mo­wa­nie umo­żli­wi po­sze­rze­nie ofer­tydo­star­cza­nia wie­lo­ka­na­ło­wych sys­te­mów emi­sji do­ku­men­tów pa­pie­ro­wych i elek­tro­nicz­nych.

GMC In­spi­re to uzna­ne roz­wi­ąza­nie w za­kre­sie za­rządza­nia ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi – CCM (Con­su­mer Com­mu­ni­ca­tions Ma­na­ge­ment). Po­zwa­la ono na zwi­ęk­sze­nie za­an­ga­żo­wa­nia od­bior­cy w ra­mach pro­wa­dzo­nej kam­pa­nii. – Dzi­ęki od­po­wied­nie­mu po­łącze­niu do­świad­cze­nia ka­dry Uni­ze­to Tech­no­lo­gies oraz naj­now­szej tech­no­lo­gii wie­lo­ka­na­ło­we sys­te­my do­cie­ra­nia do klien­ta w po­sta­ci di­rect ma­ilin­gu, ko­mu­ni­ka­cji e-ma­il oraz SMS zy­ska­ją na wy­daj­no­ści na­wet 40%. W ub.r. przy­cho­dy osi­ągni­ęte przez Uni­ze­to Tech­no­lo­gies w za­kre­sie ko­re­spon­den­cji ma­so­wej wy­nio­sły 12,6 mln zł. Li­czy­my, że zre­ali­zo­wa­ne w tym ro­ku in­we­sty­cje, m.in. wła­śnie wdro­że­nie GMC In­spi­re po­zwo­lą na znacz­ne zwi­ęk­sze­nie te­go wy­ni­ku – mówi Piotr Ma­zur, Dy­rek­tor Ob­sza­ru Ko­re­spon­den­cja Ma­so­wa, Uni­ze­to Tech­no­lo­gies.

Za­sto­so­wa­nie sys­te­mu GMC In­spi­re po­zwo­li na po­sze­rze­nie do­tych­cza­so­we­go port­fo­lio usług Ob­sza­ru Bi­zne­so­we­go Ko­re­spon­den­cja Ma­so­wa Uni­ze­to Tech­no­lo­gies o wy­druk trans­ak­cyj­no­-pro­mo­cyj­ny, który umo­żli­wia opty­mal­ne wy­ko­rzy­sta­nie miej­sca na do­ku­men­cie do ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej w for­mie in­for­ma­cji lub obra­zu dru­ko­wa­ne­go „w ko­lo­rze”.

Ofer­ta Uni­ze­to Tech­no­lo­gies w ob­sza­rze out­so­ur­cin­gu pro­ce­sów bi­zne­so­wych – BPO, obej­mu­je kom­plek­so­wą ob­słu­gę do­ku­men­tów pa­pie­ro­wych i elek­tro­nicz­nych. Fir­ma ofe­ru­je no­wo­cze­sne usłu­gi, które uwal­nia­ją klien­tów od za­dań wy­kra­cza­jących po­za głów­ny ob­szar dzia­łal­no­ści bi­zne­so­wej. Za­ple­cze tech­no­lo­gicz­ne w po­sta­ci jed­ne­go z naj­no­wo­cze­śniej­szych Da­ta Cen­ter w Pol­sce oraz sys­te­mów obie­gu elek­tro­nicz­ne­go do­ku­men­tów po­zwa­la na bar­dzo do­brą opty­ma­li­za­cję roz­wi­ązań ko­re­spon­den­cji tra­dy­cyj­nej z sys­te­ma­mi in­for­ma­tycz­ny­mi i sta­no­wi głów­ny wy­różnik fir­my na ryn­ku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Uni­ze­to Tech­no­lo­gies SA

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści