Lexmark, globalny dostawca usług związanych z drukiem, znalazł się w kwadrancie liderów w raporcie “Magiczny Kwadrant: Usług Zarządzania Drukiem na Świecie (Managed Print Services, Worldwide)” opracowanym przez wiodącą firmę analityczną Gartner Inc1. W raporcie Lexmark był oceniany pod względem “kompletności wizji” oraz “zdolności do jej wykonania”. Według Gartnera “liderzy dostarczają usługi zarządzania drukiem do szerokiego kręgu klientów, w tym do tych największych oraz najbardziej rozproszonych geograficznie, więc muszą dowieść, że mają globalny zasięg. Muszą nie tylko wykazać zdolność oferowania nowoczesnych usług zarządzania drukiem, ale również zrozumienie, innowacyjne podejście oraz zasoby, aby przygotować się na wymagania rynku w przyszłości. Liderzy w charakterystyczny sposób rozszerzają dotychczasowy zakres usług poprzez wprowadzenie szerokiej gamy usług dodatkowych. W rezultacie, często są pożądanym partnerem dla dużych i średnich klientów”.
Lexmark oferuje pełen zestaw usług zarządzania drukiem oraz możliwości, które zapewniają spójną infrastrukturę o zasięgu globalnym do efektywnego zarządzania urządzeniami oraz generują istotną obniżkę kosztów. Dodatkowo, dynamiczne rozwiązania Lexmarka są dostosowane do potrzeb tak, by oferować dodatkowe korzyści po wdrożeniu w środowisku MPS. Poprzez upraszczanie złożonych i skomplikowanych procesów biznesowych, usługi zarządzania drukiem Lexmarka, mogą przynosić natychmiastowy zwrot z inwestycji. Jest to możliwe dzięki zwiększeniu produktywności oraz efektywności pracowników, pozwalając im tym samym na skupienie się na prowadzeniu biznesu oraz klientach w punktach obsługi.
W ciągu ostatnich 24 miesięcy Lexmark wygrał 17 nowych kontraktów na usługi zarządzania drukiem, dla firm z list Global 500 i Fortune 500, z którymi będzie współpracował po raz pierwszy. Ciesząc się zaufaniem wielu globalnych przedsiębiorstw, Lexmark odnowił także 100% swoich umów z dotychczasowymi klientami z 2011 roku.
„Przyjmujemy przemyślane i metodyczne podejście do naszych klientów, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby oraz zapewnić im optymalne rozwiązania MPS, dostosowane zarówno do krótkoterminowych, jak i odległych celów biznesowych.” powiedział Marty Canning, wiceprezes firmy Lexmark oraz prezes Imaging Solution and Services. ”Nasi klienci mają w nas zaangażowanego partnera strategicznego, który dostarcza takiej strategii rozwoju, która pomaga uzyskać dodatkowe oszczędności oraz zwiększa produktywność pracowników dzięki optymalizacji procesów biznesowych.”