GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy part­ne­rem 2. Fo­rum Dru­ku Tran­sak­cyj­ne­go i Ko­re­spon­den­cji Ma­so­wejPoprzedni artykuł 

20 li­sto­pa­da w łódz­kim ho­te­lu An­de­l’s od­by­ło się 2. Fo­rum Dru­ku Tran­sak­cyj­ne­go i Ko­re­spon­den­cji Ma­so­wej zor­ga­ni­zo­wa­ne przez fir­mę Cen­trum Kom­pu­te­ro­we ZETO. W tym ro­ku prze­bie­ga­ło ono pod ha­słem „In­te­li­gent­ne za­rządza­nie stru­mie­nia­mi ko­mu­ni­ka­cji ma­so­wej – tech­no­lo­gie obra­zo­wa­nia, opty­ma­li­za­cja kosz­tów”. Part­ne­ra­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi kon­fe­ren­cji by­li czo­ło­wi do­staw­cy na­rzędzi so­ftwa­re­’o­wych, urządzeń dru­ku­jących i pe­ry­fe­ryj­nych, znaj­du­jących za­sto­so­wa­nie w tej bra­nży. Wśród nich zna­la­zła się m.in. fir­ma GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy – pro­du­cent za­awan­so­wa­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie ko­mu­ni­ka­cji z klien­tem i za­rządza­nia do­ku­men­ta­mi.

Fo­rum Dru­ku Tran­sak­cyj­ne­go i Ko­mu­ni­ka­cji Ma­so­wej to im­pre­za or­ga­ni­zo­wa­na od ubie­głe­go ro­ku przez Cen­trum Kom­pu­te­ro­we ZETO – jed­ne­go zpol­skich li­de­rów na ryn­ku ob­słu­gi ko­re­spon­den­cji ma­so­wej. Spot­ka­nie zgro­ma­dzi­ło wie­le osób re­pre­zen­tu­jących fir­my ko­rzy­sta­jące z usług w za­kre­sie ob­słu­gi ko­re­spon­den­cji ma­so­wej i dru­ku trans­ak­cyj­ne­go, m.in. z sek­to­ra fi­nan­so­we­go, ubez­pie­cze­nio­we­go i te­le­ko­mu­ni­ka­cyj­ne­go. Co cie­ka­we, or­ga­ni­za­tor za­pro­sił do uczest­nic­twa ta­kże in­ne (na co dzień kon­ku­ru­jące z CK ZETO) przed­si­ębior­stwa, spe­cja­li­zu­jące się w te­go ro­dza­ju usłu­gach. Dzi­ęki te­mu łódz­kie spo­tka­nie, które­go fre­kwen­cja zna­cząco wzro­sła w po­rów­na­niu z ubie­gło­rocz­ną edy­cją, sta­je się naj­wa­żniej­szą bra­nżo­wą im­pre­zą dla te­go seg­men­tu ryn­ko­we­go. Pre­zen­to­wa­ne są tu roz­wi­ąza­nia wy­ko­rzy­sty­wa­ne przy ob­słu­dze per­so­na­li­zo­wa­ne­go dru­ku trans­ak­cyj­ne­go i ko­re­spon­den­cji ma­so­wej.

Wśród part­ne­rów tech­no­lo­gicz­nych kon­fe­ren­cji, już dru­gi rok z rzędu, zna­la­zła się fir­ma GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy – pro­du­cent oraz in­te­gra­tor opro­gra­mo­wa­nia, a w za­sa­dzie roz­wi­ązań po­ma­ga­jących or­ga­ni­za­cjom im­ple­men­to­wać pro­gra­my per­so­na­li­zo­wa­nej ko­mu­ni­ka­cji, wpły­wa­jące na wzrost sa­tys­fak­cji klien­tów i ich lo­jal­no­ść, umo­żli­wia­jące po­zy­ska­nie no­wych klien­tów oraz za­pew­nia­jące wzrost pro­duk­tyw­no­ści przy mniej­szych kosz­tach. Sz­tan­da­ro­wym roz­wi­ąza­niem GMC w tym za­kre­sie jest plat­for­ma In­spi­re, po­zwa­la­jąca na za­rządza­nie za­rów­no do­ku­men­ta­mi ustruk­tu­ry­zo­wa­ny­mi (po­przez mo­duł In­spi­re In­te­rac­ti­ve) oraz nieustruk­tu­ry­zo­wa­ny­mi. W tym dru­gim przy­pad­ku, gdzie istot­ne jest wy­chwy­ce­nie te­go ro­dza­ju do­ku­men­tów w or­ga­ni­za­cji (a mo­gą one sta­no­wić wi­ęk­szo­ść ukry­tych kosz­tów w przed­si­ębior­stwie, przy­czy­nia­jąc się do ob­ni­że­nia wy­daj­no­ści pra­cow­ni­ków) oraz ich kon­wer­sja w do­ku­men­ty go­to­we do dru­ko­wa­nia, znaj­du­je za­sto­so­wa­nie roz­wi­ąza­nie In­spi­re Hy­bri­dMa­il. Wdro­żo­ne w du­żej kor­po­ra­cji za­pew­nia: pe­łną kon­tro­lę kosz­tów pro­ce­sów pocz­to­wych dzi­ęki śle­dze­niu prze­sy­łek dla ka­żde­go użyt­kow­ni­ka; re­duk­cję i opty­ma­li­za­cję pro­ce­sów za­rządza­nia sprzętem, pro­duk­cją oraz in­fra­struk­tu­rą IT; oraz wy­ższą ja­ko­ść ob­słu­gi­wa­nej pocz­ty. W przy­pad­ku firm usłu­go­wych, ob­słu­gu­jących du­że ilo­ści ko­re­spon­den­cji ma­so­wej, roz­wi­ąza­nie Hy­bri­dMa­il po­ten­cjal­nie zwi­ęk­sza ilo­ść pro­du­ko­wa­nych stron o ok. 30% (bio­rąc pod uwa­gę tyl­ko obec­nych klien­tów), sta­no­wi war­to­ść do­da­ną dla ist­nie­jącej ba­zy klien­tów, po­zwa­la też na zwi­ęk­sze­nie ob­słu­gi­wa­nych wo­lu­me­nów w od­nie­sie­niu do in­we­sty­cji w pe­łno­ko­lo­ro­we urządze­nia dru­ku­jące.
Pod­su­mo­wu­jąc, mo­żna stwier­dzić, że GMC In­spi­re In­te­rac­ti­ve to roz­wi­ąza­nie dla wi­ęk­szo­ści pro­ce­sów bi­zne­so­wych, gdzie ge­ne­ro­wa­nie do­ku­men­tów wy­jścio­wych jest au­to­ma­ty­zo­wa­ne. Z ko­lei GMC In­spi­re Hy­bri­dMa­il znaj­du­je za­sto­so­wa­nie tam, gdzie pro­ce­sy bi­zne­so­we nie mo­gą być stan­dar­do­we, kon­wer­tu­jąc i struk­tu­ry­zu­jąc prze­twa­rza­ne do­ku­men­ty.

War­to do­dać, że fir­ma GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy bie­rze ak­tyw­ny udział w różnych im­pre­zach bra­nżo­wych ta­kże po­za gra­ni­ca­mi na­sze­go kra­ju. Na po­cząt­ku li­sto­pa­da, wspól­nie ze swo­im klien­tem z bra­nży ubez­pie­cze­nio­wej – fir­mą Me­tLi­fe – uczest­ni­czy­ła w sym­po­zjum Gart­ne­ra w Bar­ce­lo­nie. Przed­sta­wi­cie­le obu firm wzi­ęli udział w dwóch se­sjach pa­ne­lo­wych po­świ­ęco­nych kwe­stii za­sto­so­wa­nia apli­ka­cji ty­pu le­ga­cy. Po­za tym fir­my GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy i Me­tLi­fe zor­ga­ni­zo­wa­ły spe­cjal­ną kon­fe­ren­cję pra­so­wą; z roz­wi­ąza­nia­mi so­ftwa­re­’o­wy­mi GMC mo­żna by­ło też za­po­znać się od­wie­dza­jąc jej sto­isko zlo­ka­li­zo­wa­ne w ra­mach tzw. Ap­pli­ca­tions Area.


Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści