„Ułam­ki se­kun­dy de­cy­du­ją o tym czy Two­ja re­kla­ma zo­sta­nie (nie)za­uwa­żo­na” – pierw­sza Aka­de­mia Atrium już 30 li­sto­pa­daPoprzedni artykuł 

„Ułamki sekundy decydują o tym czy Twoja reklama zostanie (nie)zauważona” – pierwsza Akademia Atrium już 30 listopada
„Ułam­ki se­kun­dy de­cy­du­ją o tym czy Two­ja re­kla­ma zo­sta­nie (nie)za­uwa­żo­na” – pierw­sza Aka­de­mia Atrium już 30 li­sto­pa­da
Aka­de­mia jest roz­sze­rze­niem do­tych­cza­so­wej dzia­łal­no­ści fir­my Atrium w dzie­dzi­nie szko­leń. Pierw­sze spo­tka­nie od­będzie się 30 li­sto­pa­da 2012 w Opo­lu, na którym to uczest­ni­cy do­wie­dzą się co de­cy­du­je o sku­tecz­no­ści re­kla­my wiel­ko­for­ma­to­wej.

Fir­ma Atrium często or­ga­ni­zu­je kon­fe­ren­cje i se­mi­na­ria, pod­czas których uczest­ni­cy szko­leń grun­tow­nie po­zna­ją ofe­ro­wa­ne ma­szy­ny i me­dia oraz uzy­sku­ją wspar­cie tech­nicz­ne. „Z tych szko­leń ni­gdy nie zre­zy­gnu­je­my. Aka­de­mia Atrium za­ofe­ru­je na­szym klien­tom do­brej ja­ko­ści szko­le­nia z pro­jek­to­wa­nia gra­ficz­ne­go dla re­kla­my wiel­ko­for­ma­to­wej ma­jące na ce­lu odświe­że­nie i uzu­pe­łnie­nie ich wie­dzy na te­mat pro­jek­to­wa­nia. Mam na­dzie­ję, że szko­le­nia te będą źródłem in­spi­ra­cji do two­rze­nia no­wych, kre­atyw­nych, zna­ko­mi­tych warsz­ta­to­wo pro­jek­tów. Ja­kże często w po­śpie­chu dnia co­dzien­ne­go za­po­mi­na­my o tym, iż w rękach twór­ców re­klam spo­czy­wa ogrom­na moc, moc two­rze­nia na­szej rze­czy­wi­sto­ści. Prze­cież to od nich za­le­ży jak będą wy­gląda­ły na­sze uli­ce, ga­le­rie han­dlo­we, ele­wa­cje. W Aka­de­mii Atrium za­wsze będzie­my sta­wiać na ja­ko­ść. Do współpra­cy będzie­my sta­ra­li się po­zy­skać naj­lep­szych wy­kła­dow­ców, pro­jek­tan­tów, prak­ty­ków dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go, którzy za­pew­nią cie­ka­we i in­spi­ru­jące za­jęcia w for­mie wy­kła­dów i in­te­rak­tyw­nych warsz­ta­tów” – mówi Ka­ta­rzy­na Juch­kie­wicz, po­my­sło­daw­czy­ni Aka­de­mii.

„W Atrium pra­gnie­my nadążać nie tyl­ko za no­win­ka­mi tech­nicz­ny­mi do­ty­czący­mi ma­szyn i ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych, chce­my rów­nież śle­dzić świa­to­we tren­dy w pro­jek­to­wa­niu. Pa­mi­ętaj­my rów­nież, że do­bry de­sign jest war­to­ścią do­da­ną w pra­cy nad ka­żdym pro­duk­tem i prze­kła­da się na wy­ższą ce­nę do­brze za­pro­jek­to­wa­ne­go pro­duk­tu. Ofer­ta szko­leń Aka­de­mii Atrium sta­no­wi do­sko­na­łe na­rzędzie po­mo­co­we dla agen­cji re­kla­mo­wych i dru­kar­ni, które przy­czy­ni się do roz­wo­ju ich dzia­łal­no­ści” – mówi Ka­ta­rzy­na Juch­kie­wicz.

De­sign jest war­to­ścią do­da­ną w pra­cy nad ja­ko­ścią pro­duk­tu, de­cy­du­je o wi­ęk­szych udzia­łach ryn­ko­wych i zy­skach. Ce­na do­brze za­pro­jek­to­wa­ne­go pro­duk­tu mo­że być wy­ższa aż o 20 do 40%. Po­nad­to fir­my, które oce­nia­ją ro­lę de­si­gnu ja­ko klu­czo­wą dla swo­jej dzia­łal­no­ści, wpro­wa­dza­ją na ry­nek aż 4 ra­zy wi­ęcej no­wych pro­duk­tów.

AA #1 już 30 li­sto­pa­da – „Ułam­ki se­kun­dy de­cy­du­ją o tym czy Two­ja re­kla­ma zo­sta­nie (nie)za­uwa­żo­na­”czy­li co de­cy­du­je o sku­tecz­no­ści re­kla­my wiel­ko­for­ma­to­wej?

30 li­sto­pa­da 2012 od­będzie pierw­sze spo­tka­nie no­we­go cy­klu, które w for­mie wy­kła­dów i in­te­rak­tyw­nych warsz­ta­tów po­pro­wa­dzi wy­kła­dow­ca i pro­jek­tant – Ma­riusz Wszo­łek. Współpra­co­wał on w za­kre­sie two­rze­nia wi­ze­run­ku i stra­te­gii ko­mu­ni­ka­cyj­nych z ta­ki­mi mar­ka­mi jak Me­dia Markt, Ano­tis, Uni­wer­sy­tet Wro­cław­ski, Mi­ni­ster­stwo Nau­ki i Sz­kol­nic­twa Wy­ższe­go, Merc, Eu­ro­bank, Fun­da­cja Krzy­żo­wa dla po­ro­zu­mie­nia eu­ro­pej­skie­go. Na co dzień wy­kła­da w In­sty­tu­cie Dzien­ni­kar­stwa i Ko­mu­ni­ka­cji Spo­łecz­nej Uni­wer­sy­tetu Wro­cław­skiego i w In­sty­tu­cie Gra­fi­ki SWPS.

Na Aka­de­mii Atrium #1 uczest­ni­cy po­zna­ją kon­cep­cje pra­cy kre­atyw­nej nad re­kla­mą, sto­so­wa­ne przez naj­wi­ęk­sze i naj­lep­sze agen­cje re­kla­mo­we na świe­cie. Sz­ko­le­nio­wiec przed­sta­wi funk­cję re­kla­my i pol­ską es­te­ty­kę ro­bie­nia re­klam. Pad­nie sło­wo o wie­rze­niach lu­do­wych na oko­licz­no­ść re­kla­my oraz omówio­ne zo­sta­nie klu­czo­we za­gad­nie­nie… dla­cze­go nie mo­żna nie ro­bić re­kla­my.

Po szko­le­niu i warsz­ta­tach, uczest­ni­cy spra­gnie­ni spraw bar­dziej tech­nicz­nych będą mo­gli w de­mo­-ro­omie fir­my Atrium zo­ba­czyć w ak­cji naj­now­szy plo­ter eko­-sol­wen­to­wy – Ze­nith A1802S.

www.atrium.com.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści