Ricoh uznany za lidera w „Magicznym Kwadrancie” Gartnera dla usług zarządzania drukiemPoprzedni artykuł 

Ricoh został umieszczony przez firmę Gartner w kwadrancie liderów w raporcie “Magic Quadrant: Managed Print Services Worldwide”.

Usługi zarządzania drukiem (MPS) są definiowane jako aktywne zarządzanie i optymalizacja urządzeń drukujących i powiązanych procesów biznesowych. Podczas gdy wiele ofert MPS skupia się przede wszystkim na urządzeniach i zarządzaniu drukiem, usługi zarządzania dokumentami oferowane przez Ricoh (Ricoh MDS) są dostarczane w pięciu fazach. To podejście zapewnia unikalne rozwiązanie MDS dla każdego klienta – dotyczy całego środowiska informacji biznesowych, włączając w to utworzenie informacji, jej przetwarzanie (obieg) i dystrybucję, zarówno w formie elektronicznej, jak i papierowej. W rezultacie, firmy uzyskują dostęp do odpowiedniej informacji w odpowiednim czasie.

“Bardzo się cieszymy, że nasi klienci z całego świata osiągają takie rezultaty, które pozwalają na umiejscowienie nas w kwadrancie liderów” – mówi Sergio Kato, Deputy General Manager w Ricoh Global Marketing Group/Services Business Center. „Jesteśmy zobowiązani, żeby wykorzystywać te osiągnięcia i kontynuować dostarczanie kompleksowych usług zarządzania dokumentami, które obejmują nie tylko flotę drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, ale skupiają się na głównych problemach, z którymi borykają się współczesne firmy. Są to: kontrola kosztów, ochrona środowiska, bezpieczeństwo informacji i zarządzanie nimi, efektywność procesów biznesowych, zarządzanie zmianą w organizacji, optymalizacja informacji i infrastruktura strategiczna.”

Według firmy Gartner, liderzy dostarczają usługi zarządzania drukiem szerokiej rzeszy klientów, w tym największym i najbardziej rozproszonym geograficznie firmom. Muszą cechować się nie tylko umiejętnościami potrzebnymi do dostarczania dzisiejszych MPS, ale także zrozumieniem, inicjatywą i zasobami, aby móc się przygotować na MPS przyszłości. Charakterystyczne dla liderów jest zwiększanie pełnego zakresu MPS o usługi o wartości dodanej.

Jak robi to Ricoh

Ricoh współpracuje ze swoimi klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i pomagać im w adaptowaniu zmiany i osiąganiu wydajności. Ricoh pomaga swoim klientom w osiąganiu celów biznesowych poprzez łatwe do adaptacji, zorientowane na klienta podejście, w którego skład wchodzi holistyczne zarządzanie całą infrastrukturą i globalny zespół składający się z 30 000 profesjonalistów mogących dotrzeć do 95% firm z rankingu Fortune Global 500.

Usługi zarządzania dokumentami Ricoh są zaprojektowane nie tylko po to, aby zwiększyć wydajność zarządzania dokumentami, ale także, aby ulepszyć zdolność organizacji do pomagania klientom i konkurowania na coraz bardziej globalnych i połączonych rynkach. To podejście wynika bezpośrednio ze zmniejszenia produktywności, które jest spowodowane tym, że pracownicy spędzają każdego dnia wiele godzin w poszukiwaniu lub odtwarzaniu informacji, która już istnieje.

Więcej informacji na temat usług zarządzania dokumentami (Ricoh MDS) na stronie: http://www.ricoh.pl/ services-solutions/mds/index. aspx

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności