Sukces pierwszej Akademii AtriumPoprzedni artykuł 

Sukces pierwszej Akademii Atrium
Sukces pierwszej Akademii Atrium
Sukces pierwszej Akademii Atrium
Sukces pierwszej Akademii Atrium
Ułamki sekundy decydują o tym czy Twoja reklama zostanie (nie)zauważona”czyli co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej? Pod takim hasłem odbyło się pierwsze spotkanie nowego cyklu szkoleniowo-warsztatowego - Akademia Atrium.

Akademia jest rozszerzeniem dotychczasowej działalności firmy Atrium w dziedzinie szkoleń. Pierwsze spotkanie odbyło się 30 listopada 2012 w Opolu, które to w formie wykładów i interaktywnych warsztatów poprowadził wykładowca i projektant - Mariusz Wszołek. Współpracował on w zakresie tworzenia wizerunku i strategii komunikacyjnych z takimi markami jak Media Markt, Anotis, Uniwersytet Wrocławski, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Merc, Fundacja Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Publiczność - w Polsce wyróżniamy 7 stylów życia

Podczas Akademii Atrium #1 uczestnicy poznali koncepcje pracy kreatywnej nad reklamą, stosowane przez największe i najlepsze agencje reklamowe na świecie. Szkoleniowiec przedstawił funkcję reklamy i polską estetykę robienia reklam. Zaprezentowany został podział społeczeństwa (publiczności) na 7 grup: katalogistów, narodowców, kreatywnych, bling-bling, szarych, alternatywnych oraz biznes style.

Padło też słowo o wierzeniach ludowych na okoliczność reklamy oraz omówione zostało kluczowe zagadnienie... dlaczego nie można nie robić reklamy.

Warsztaty z flamastrem w ręku

Podczas kreatywnej pracy warsztatowej uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować reklamę dla marki Absolut, której tematem było „Marzenie, którego nie da się spełnić”.

Po szkoleniu i warsztatach, uczestnicy spragnieni spraw bardziej technicznych mogli w demo-roomie firmy Atrium zobaczyć najnowszy ploter eko-solwentowy - Zenith A1802S.
R E K L A M A

O Akademii Atrium

Firma Atrium często organizuje konferencje i seminaria, podczas których uczestnicy szkoleń gruntownie poznają oferowane maszyny i media oraz uzyskują wsparcie techniczne. „Z tych szkoleń nigdy nie zrezygnujemy. Akademia Atrium zaoferuje naszym klientom dobrej jakości szkolenia z projektowania graficznego dla reklamy wielkoformatowej mające na celu odświeżenie i uzupełnienie ich wiedzy na temat projektowania. Mam nadzieję, że szkolenia te będą źródłem inspiracji do tworzenia nowych, kreatywnych, znakomitych warsztatowo projektów. Jakże często w pośpiechu dnia codziennego zapominamy o tym, iż w rękach twórców reklam spoczywa ogromna moc, moc tworzenia naszej rzeczywistości. Przecież to od nich zależy jak będą wyglądały nasze ulice, galerie handlowe, elewacje. W Akademii Atrium zawsze będziemy stawiać na jakość. Do współpracy będziemy starali się pozyskać najlepszych wykładowców, projektantów, praktyków druku wielkoformatowego, którzy zapewnią ciekawe i inspirujące zajęcia w formie wykładów i interaktywnych warsztatów” - mówi Katarzyna Juchkiewicz, pomysłodawczyni Akademii.

„W Atrium pragniemy nadążać nie tylko za nowinkami technicznymi dotyczącymi maszyn i materiałów eksploatacyjnych, chcemy również śledzić światowe trendy w projektowaniu. Pamiętajmy również, że dobry design jest wartością dodaną w pracy nad każdym produktem i przekłada się na wyższą cenę dobrze zaprojektowanego produktu. Oferta szkoleń Akademii Atrium stanowi doskonałe narzędzie pomocowe dla agencji reklamowych i drukarni, które przyczyni się do rozwoju ich działalności” - mówi Katarzyna Juchkiewicz.

www.atrium.com.pl

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności