GMC Software Technology na konferencji Xplor International 2013Poprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, jak co roku weźmie aktywny udział w konferencji i forum organizacji Xplor International. Jej tegoroczna edycja odbędzie się w St. Petersburg Beach na Florydzie w dniach 16-18 kwietnia, a przedstawiciele GMC Software Technology wystąpią w czterech sesjach poświęconych różnym aspektom zaawansowanej komunikacji z klientami. 
 
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji Xplor International – organizacji istniejącej od 1981 roku i zrzeszającej producentów wyrobów i usług, wykorzystujących personalizację – jest „Breakthrough’ 13 (Przełom ’13)”. Wśród poruszanych na spotkaniu zagadnień znajdzie się wiele aspektów edukacyjnych, wpływających na działalność przedsiębiorstw w zakresie poprawy ich komunikacji z klientami, realizowanej poprzez różne kanały: druk, Internet, media społecznościowe czy technologie mobilne. Podczas licznych sesji i paneli dyskusyjnych firma GMC Software Technology przedstawi swoje propozycje w zakresie kompleksowych rozwiązań software’owych. 
 
Pierwsza sesja z jej udziałem, poświęcona rozwiązaniom informatycznym dla biznesu, będzie nosić tytuł „Przypadek z życia wzięty: modernizacja IT i dostosowanie aplikacji typu legacy w sześć tygodni”. Poprowadzą ją wspólnie przedstawiciele GMC Software Technology i jej klienta z branży ubezpieczeń – MetLife, który zaprezentuje  efekty wdrożenia oprogramowania GMC w swoim przedsiębiorstwie. W ciągu zaledwie sześciu tygodni firma MetLife zaktualizowała swoje działania oparte na aplikacjach typu legacy, co zaowocowało bardziej efektywną komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów dotarcia. Co więcej, efekt ten udało się osiągnąć bez ingerowania w kluczowe dla firmy i jej działalności systemy IT. 
 
Doświadczenia innego klienta firmy GMC Software Technology zostaną zaprezentowane podczas kolejnej sesji zatytułowanej „Przypadek z życia wzięty: 40% oszczędności dzięki personalizowanym kampaniom komunikacyjnym”. Mowa będzie o firmie Business Advantage Group (BAG), obsługującej klientów Volkswagen Bank w zakresie różnego rodzaju działań komunikacyjnych, która wdrożyła rozwiązanie GMC Inspire. W efekcie mogła zaproponować innowacyjną, personalizowaną kampanię na odnowienie kredytów, której skutkiem były: 90% poprawa w czasie dotarcia z przekazem informacyjnym, znacząco niższe koszty realizacji całego przedsięwzięcia, wzrost liczby klientów i wysoki wskaźnik pozytywnych odpowiedzi. 
 
W sesji edukacyjnej „Pozyskiwanie i wykorzystywanie danych z portali społecznościowych sposobem na zwiększenie zainteresowania klientów” wystąpi Bill Parker – dyrektor marketingu GMC Software Technology. Przedstawi podczas niej różne sposoby wyszukiwania i stosowania w praktyce informacji dostępnych w mediach społecznościowych. Celem tych działań ma być większe zaangażowanie i zainteresowanie klientów kampaniami prowadzonymi za pośrednictwem komunikacji wielokanałowej. 
Bill Parker będzie też uczestnikiem innej sesji, zatytułowanej „Dynamiczne wyciągi bankowe, czyli jak w czasie rzeczywistym dostarczyć do rożnych urządzeń dane transakcyjne”. Na przykładzie niedawno wprowadzonego do oferty GMC Software Technology rozwiązania Inspire Dynamic Statement zaprezentuje on sposoby dostarczania danych transakcyjnych „dynamicznie”, w czasie rzeczywistym, co pozwala klientom wejść na wyższy poziom interakcji i w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez różne urządzenia. 
Firma GMC Software Technology będzie również obecna na dwóch dodatkowych panelach dyskusyjnych: „Musisz wiedzieć: zgodność to coś więcej niż tylko droga do audytu! Czy ją posiadasz?” oraz „Media społecznościowe: obiekt uwielbienia czy nienawiści?” 
 
„Jest nam bardzo miło, że firma GMC Software Technology po raz kolejny odegra znaczącą rolę podczas naszego spotkania – mówi Skip Henk, prezes i CEO stowarzyszenia Xplor International. – Przygotowany przez nią zestaw prezentacji i zagadnień, przykładów udanych wdrożeń oraz solidna dawka edukacyjna z pewnością spotkają się z zainteresowaniem uczestników konferencji, wzbogacając jednocześnie ich wiedzę”. 
„Czekamy z niecierpliwością na kolejną edycję konferencji Xplor, gdzie będzie szansa na spotkanie z zaangażowanymi, pełnymi energii firmami aktywnie poszukującymi sposobów przekucia tematu przewodniego – jakim jest przełom – w praktyczne działania, oczywiście z wykorzystaniem komunikacji wielokanałowej ze swoimi klientami – dodaje Steve Francis, prezes i dyrektor generalny północnoamerykańskiego oddziału GMC Software Technology. – Będzie nam bardzo miło zademonstrować, w jaki sposób uzyskać korzyści i zwrot z inwestycji, oferując swoim klientom personalizowane działania komunikacyjne poprzez różne platformy dotarcia”. 
 
Warto dodać, że na ubiegłorocznej konferencji Xplor firma GMC Software Technology otrzymała – po raz czwarty – prestiżowe wyróżnienie „Innovator of the Year”. Tym razem uhonorowano jej kompleksową platformę w zakresie zarządzania komunikacją z klientami – GMC Inspire. 
Więcej informacji na temat konferencji i forum Xplor 2013 oraz przygotowywanych na to wydarzenie prezentacji GMC Software Technology (w tym dokładne terminy, godziny i miejsca spotkań) można znaleźć na stronie internetowej http://www.xplor.org/upcoming-events/annual-conference.


Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności