Firma GMC Software Technology,
producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem
i zarządzania dokumentami, jak co roku weźmie aktywny udział w konferencji
i forum organizacji Xplor International. Jej tegoroczna edycja odbędzie
się w St. Petersburg Beach na Florydzie w dniach 16-18 kwietnia, a
przedstawiciele GMC Software Technology wystąpią w czterech sesjach
poświęconych różnym aspektom zaawansowanej komunikacji z klientami.
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji Xplor
International – organizacji istniejącej od 1981 roku i zrzeszającej
producentów wyrobów i usług, wykorzystujących personalizację –
jest „Breakthrough’ 13 (Przełom ’13)”. Wśród poruszanych
na spotkaniu zagadnień znajdzie się wiele aspektów edukacyjnych,
wpływających na działalność przedsiębiorstw w zakresie poprawy
ich komunikacji z klientami, realizowanej poprzez różne kanały: druk,
Internet, media społecznościowe czy technologie mobilne. Podczas licznych
sesji i paneli dyskusyjnych firma GMC Software Technology przedstawi
swoje propozycje w zakresie kompleksowych rozwiązań software’owych.
Pierwsza sesja z jej udziałem, poświęcona rozwiązaniom informatycznym
dla biznesu, będzie nosić tytuł „Przypadek z życia wzięty: modernizacja
IT i dostosowanie aplikacji typu legacy w sześć tygodni”.
Poprowadzą ją wspólnie przedstawiciele GMC Software Technology i
jej klienta z branży ubezpieczeń – MetLife, który zaprezentuje
efekty wdrożenia oprogramowania GMC w swoim przedsiębiorstwie. W ciągu
zaledwie sześciu tygodni firma MetLife zaktualizowała swoje działania
oparte na aplikacjach typu legacy, co zaowocowało
bardziej efektywną komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych
kanałów dotarcia. Co więcej, efekt ten udało się osiągnąć bez
ingerowania w kluczowe dla firmy i jej działalności systemy IT.
Doświadczenia innego klienta firmy GMC Software Technology zostaną
zaprezentowane podczas kolejnej sesji zatytułowanej „Przypadek z
życia wzięty: 40% oszczędności dzięki personalizowanym kampaniom
komunikacyjnym”. Mowa będzie o firmie Business Advantage Group (BAG),
obsługującej klientów Volkswagen Bank w zakresie różnego rodzaju
działań komunikacyjnych, która wdrożyła rozwiązanie GMC Inspire.
W efekcie mogła zaproponować innowacyjną, personalizowaną kampanię
na odnowienie kredytów, której skutkiem były: 90% poprawa w czasie
dotarcia z przekazem informacyjnym, znacząco niższe koszty realizacji
całego przedsięwzięcia, wzrost liczby klientów i wysoki wskaźnik
pozytywnych odpowiedzi.
W sesji edukacyjnej „Pozyskiwanie i wykorzystywanie danych z portali
społecznościowych sposobem na zwiększenie zainteresowania klientów”
wystąpi Bill Parker – dyrektor marketingu GMC Software Technology.
Przedstawi podczas niej różne sposoby wyszukiwania i stosowania w
praktyce informacji dostępnych w mediach społecznościowych. Celem
tych działań ma być większe zaangażowanie i zainteresowanie klientów
kampaniami prowadzonymi za pośrednictwem komunikacji wielokanałowej.
Bill Parker będzie też uczestnikiem innej sesji, zatytułowanej „Dynamiczne
wyciągi bankowe, czyli jak w czasie rzeczywistym dostarczyć do rożnych
urządzeń dane transakcyjne”. Na przykładzie niedawno wprowadzonego
do oferty GMC Software Technology rozwiązania Inspire Dynamic Statement
zaprezentuje on sposoby dostarczania danych transakcyjnych „dynamicznie”,
w czasie rzeczywistym, co pozwala klientom wejść na wyższy poziom
interakcji i w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez różne
urządzenia.
Firma GMC Software Technology będzie również obecna na dwóch dodatkowych
panelach dyskusyjnych: „Musisz wiedzieć: zgodność to coś więcej
niż tylko droga do audytu! Czy ją posiadasz?” oraz „Media społecznościowe:
obiekt uwielbienia czy nienawiści?”
„Jest nam bardzo miło, że firma GMC Software Technology po raz kolejny
odegra znaczącą rolę podczas naszego spotkania – mówi Skip Henk,
prezes i CEO stowarzyszenia Xplor International. – Przygotowany przez
nią zestaw prezentacji i zagadnień, przykładów udanych wdrożeń
oraz solidna dawka edukacyjna z pewnością spotkają się z zainteresowaniem
uczestników konferencji, wzbogacając jednocześnie ich wiedzę”.
„Czekamy z niecierpliwością na kolejną edycję konferencji Xplor,
gdzie będzie szansa na spotkanie z zaangażowanymi, pełnymi energii
firmami aktywnie poszukującymi sposobów przekucia tematu przewodniego
– jakim jest przełom – w praktyczne działania, oczywiście z wykorzystaniem
komunikacji wielokanałowej ze swoimi klientami – dodaje Steve Francis,
prezes i dyrektor generalny północnoamerykańskiego oddziału GMC
Software Technology. – Będzie nam bardzo miło zademonstrować, w
jaki sposób uzyskać korzyści i zwrot z inwestycji, oferując swoim
klientom personalizowane działania komunikacyjne poprzez różne platformy
dotarcia”.
Warto dodać, że na ubiegłorocznej konferencji Xplor firma GMC Software
Technology otrzymała – po raz czwarty – prestiżowe wyróżnienie
„Innovator of the Year”. Tym razem uhonorowano jej kompleksową
platformę w zakresie zarządzania komunikacją z klientami – GMC
Inspire.
Więcej informacji na temat konferencji i forum Xplor 2013 oraz przygotowywanych
na to wydarzenie prezentacji GMC Software Technology (w tym dokładne
terminy, godziny i miejsca spotkań) można znaleźć na stronie internetowej
http://www.xplor.org/upcoming-events/annual-conference.