Kodak na targach Packaging InnovationsPoprzedni artykuł 

Firma Kodak po raz kolejny już zaprezentowała swoją ofertę podczas odbywających się w dniach 10-11 kwietnia w Warszawie w halach Expo XX targów nowych rozwiązań dla branży opakowaniowej  - Packaging Innovations. Spotkała się ona z dużym zainteresowaniem odwiedzających tę imprezę gości, którzy mogli nie tylko zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami dla sektora opakowań z oferty Kodaka, ale przede wszystkim bezpośrednio omówić interesujące ich aspekty ze specjalistami z firmy Kodak.

„Każde targi to doskonała okazja, by być bliżej klientów zainteresowanych produktami z naszej bogatej oferty – mówi Jolanta Wiśniewska, dyrektor zarządzający Kodak Polska -  Dlatego nie mogło nas zabraknąć na imprezie promującej innowacyjne rozwiązania dla branży opakowaniowej, jaką są niewątpliwie targi Packaging Innovations. Cieszy nas przede wszystkim duża liczba odwiedzających nas gości, a także wiele interesujących rozmów, które – jak mamy nadzieję – zakończą się współpracą”.

Podczas tegorocznej edycji targów Packaging Innovations Kodak Polska promowała w głównej mierze technologię Kodak Flexcel NX. Prezentowany przez nią system to rozwiązanie,  które - dzięki nowym możliwościom – ma zagwarantować użytkownikom znaczącą poprawę w zakresie kosztów, jakości i elastyczności produkcji, co - na niełatwym rynku opakowaniowym - okazuje się mieć ogromne znaczenie. Ten fakt i innowacyjność rozwiązania zadecydowała o tym, że firma Kodak Polska odnotowała podczas imprezy ogromne zainteresowanie tym produktem. O rozwiązaniu tym mówił również Jacek Galiński podczas towarzyszących targom pierwszego dnia warsztatom "LearnShops". Prezentacja zatytułowana „Kodak Flexcel NX - jakie korzyści dla Twojego opakowania flekso” spotkała się z dużym zainteresowaniem. Prelegent w swojej prezentacji podkreślał fakt, jak wiele informacji przekazuje opakowanie potencjalnemu klientowi. To właśnie ono powinno przyciągnąć go do produktu. Powinno być więc wykonane z należytą starannością i jakością. Jakość – jak podkreślał prelegent – posiada wprawdzie cechy subiektywne, oceniane przez każdego inaczej, ale także obiektywne tzn. mierzalne takie jak kontrast, gęstości optyczne, równomierność krycia farbą w czasie druku, stabilność i powtarzalność. Na efekt końcowy produkcji opakowań – jak mówił prelegent - ma wpływ wiele czynników: projekt graficzny, wykonanie płyt, liniatury, rodzaje rastra, wałki rastrowe, pianki pod płyty, farby i ich właściwości, podłoża drukowe czy w końcu maszyny drukujące. Jacek Galiński podkreślał jednak fakt, że aby proces był spójny grafik projektujący opakowanie musi wiedzieć jakie będzie miał do wykorzystania narzędzia i co one mu umożliwiają. W tym procesie ważne są jednak nie tylko maszyny drukujące, ale głównie technologia wykonania płyt do drukowania. W tych zakresach propozycje Kodaka gwarantują– jak mówił prelegent – pełny sukces. Jacek Galiński omówił w swojej prezentacji przykłady ich zastosowań i korzyści jakie z tego wynikają. Po prezentacji dyskusja przeniosła się na stoisko firmy Kodak.

 

Kolejne z promowanych podczas targów Packaging Innovations rozwiązań - oprogramowanie Kodak Spotless Flexographic -  umożliwia drukowanie z wykorzystaniem mniejszej liczby kolorów dodatkowych. Gwarantuje lepszą jakość końcowego produktu, przy krótszym narządzie maszyny drukującej, co pozwala znacząco redukować zużycie płyt i farb, a tym samym przynosi ono oszczędności jego użytkownikom. Jest przy tym intuicyjne i proste w użyciu.

„Warto przy tej okazji wspomnieć, że rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości opakowania konsumenckie znajduje również odzwierciedlenie w naszym kraju – mówi Jolanta Wiśniewska - Kodak Polska (wspólnie ze swoim partnerem w tym zakresie – firmą Netflex) dostarczyła do rodzimych drukarń już kilkanaście systemów Kodak Flexcel NX, co jest dowodem na to, że zastosowana w nich technologia jest doceniana przez przedstawicieli branży opakowaniowej również w naszym kraju. Mogliśmy to obserwować także podczas tegorocznej edycji targów Packaging Innovations, co nas bardzo cieszy. Warto bowiem podkreślić, że Polska jest dla Kodaka jednym z kluczowych rynków w Europie. Jesteśmy więc zadowoleni, że rodzimi drukarze mierzą się z następującymi w ostatnim czasie wyzwaniami i zmianami rynkowymi i wdrażają w swoich firmach nowe rozwiązania, pozwalające zaoferować ich odbiorcom wartość dodaną, a tym samym podnoszą konkurencyjność swoich przedsiębiorstw. Dlatego tak ważne są dla nas prezentacje naszych rozwiązań i możliwość spotkania się z naszymi klientami. Już dziś więc serdecznie zapraszamy na kolejne takie spotkanie, jakie będzie możliwe w maju na targach Poligrafia 2013 w Poznaniu, gdzie również będziemy obecni do Państwa dyspozycji”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności