25.11.2020, Polska Poligrafia
Niezwykłe chwile... To przewodnie hasło tegorocznego gadżetu Bożonarodzeniowego. Pandemia zmieniła naszą codzienność. To co kiedyś było pewniakiem, przestało nim być. Konieczne stało się podjęcie refleksji i docenienie prostych czynności. Tym gadżetem chcemy do tego zachęcić. Przekaz gadżetu zbudowany jest wokół umiejętności dostrzeżenia wyjątkowych momentów codzienności, które tworzą się wtedy, kiedy da się im na to szansę. Może to być moment picia swojej ulubionej herbaty [...] [
więcej]
12.11.2020, Polska Poligrafia
Nowy elastomer stworzony dzięki współpracy firm Evonik i HP to elastyczny, specjalistyczny proszek o wysokiej wydajności na bazie termoplastycznego amidu (TPA) nadający się do druku 3D. Nowy, gotowy do użycia materiał został opracowany w ramach wieloletniego partnerstwa obu marek, jak również zoptymalizowany pod kątem wiodącej w branży technologii HP Multi Jet Fusion™. Nowy proszek TPA firm Evonik i HP to elastyczny, lekki materiał konstrukcyjny wyróżniający się bardzo [...] [
więcej]
Markowe okienko kalendarza magnetycznego - reklama jest skuteczna
19.10.2020, RIA Donsay
Magnetyczne okienko kalendarza - także kret tsikava w kalendarzu korporacyjnym. Wykończenie jaka Nezumilo, nie widzę kształtu tego koloru - nadal to przyznam! Dlaczego warto sprawdzić reklamy? Ale mi proponuєmo więcej! Tworzenie kalendarza kursora nie jest pozbawione magnetyzmu, ale raczej markowej nazwy. Niech okienko kalendarza magnetycznego stanie się małym nośnikiem reklamy i zapewni 365 „dotikivów” na rok.
18.10.2020, POLINAL Producent oznakowań | Drukarnia naklejek
Branża meblarska od dawna szuka skutecznych sposobów na pokazanie swojej marki na sprzedawanych produktach. Umieszczenie logo zwiększa widoczność marki i pomaga sprzedawać. Jakie technologie warto wykorzystać, żeby logo było trwałe, estetyczne i spójne z produktem? W dziedzinie oznakowań na meble z każdym rokiem umacnia się trend wykorzystania emblematów metalowych chromowanych. Te samoprzylepne logotypy sprawdzają się doskonale w kontakcie ze sztywnym, drewnianym podłożem. [...] [
więcej]
9.10.2020, Polska Poligrafia
Xeikon wkrótce roześle zaproszenia na swoje seminarium internetowe Xeikon Café TV poświęcone produkcji torebek z użyciem Xeikon fleXflow. Odbędzie się ono w czwartek 15 października i będzie obowiązkowym punktem dla wszystkich przetwórców etykiet. Eksperci Xeikon ds. produktów będą pod ręką, aby zaoferować swoją wiedzę, głębsze zrozumienie i porady dotyczące całego procesu wymaganego do pomyślnej cyfrowej produkcji torebek. Uczestnicy będą mieli dostęp do [...] [
więcej]
22.09.2020, Polska Poligrafia
Niemiecki sklep internetowy oferujący wysokiej jakości obrazy i plakaty Posterlounge (www.posterlounge.pl) od niedawna działa również na polskim rynku. Powstałe w roku 2003 rodzinne przedsiębiorstwo szybko zdecydowało się na poszerzenie swojej działalności i rozpoczęcie sprzedaży na innych rynkach europejskich. Obecnie produkty sklepu można zamówić z każdego zakątka Europy w tym między innymi z Francji, Portugali i Szwecji. Sklep online od niedawna działa również w Polsce. [...] [
więcej]
17.09.2020, Polska Poligrafia
W maju br. fiński koncern spożywczy Fazer wprowadził na rynek nowe wersje swoich przekąsek owsianych – Fazer Aito i Fazer Yosa, oferowanych w proekologicznych opakowaniach, bazujących na kartonie Stora Enso Cupforma Natura. Jak zapewnia jego producent, ilość plastiku niezbędnego do wykonania kubków na snacki została dzięki temu zredukowana o ponad 50%, a same opakowania stały się bardziej przyjazne dla środowiska naturalnego. Co więcej, zredukowany został tzw. ślad węglowy generowany [...] [
więcej]
1.09.2020, Polska Poligrafia
HydraBan® Michelmana to marka powłok na bazie wody przeznaczonych do stosowania na papierze i tekturze. Zapewnia wodoodporność, doskonałą sklejalność, drukowalność i jest dostępna do zastosowań w kontakcie z żywnością. HydraBan oferuje również dwie właściwości krytyczne dla projektantów i przetwórców opakowań łatwo psujących się i produktów budowlanych - wodoodporność i uwalnianie - bez poświęcania możliwości recyklingu. HydraBan jest reparowalny i wolny [...] [
więcej]
21.08.2020, Polska Poligrafia
Od neo-minimalizmu po geometryczne wzory, przyciągające wzrok szeryfy i kreatywne wykorzystanie negatywnej przestrzeni – obecne trendy wpływają na wiele aspektów projektowania etykiet, a marki dostosowują się do ponadczasowego, wyrafinowanego wzornictwa. W kwestii marek i komunikacji wizualnej rzuca się w oczy pewny wspólny mianownik. Przechadzając się wśród alejek sklepowych lub oglądając szyldy sklepów w galerii handlowej, można z łatwością zauważyć, że dominuje [...] [
więcej]
1.08.2020, Polska Poligrafia
Zakłady Stora Enso w belgijskim Langerbrugge to jedna z największych papierni w Europie, rocznie wytwarzająca ok. 540 tys. ton papierów pochodzących z recyklingu. Od pewnego czasu prowadzone tu były testy uwzględniające wykorzystanie zużytych kubków papierowych do produkcji papierów magazynowych. Jak informuje Stora Enso, zakończyły się one sukcesem, a nowy, bardziej proekologiczny proces ich wytwarzana ma obniżyć poziom generowanego w związku z tym śladu węglowego o 50%. [...] [
więcej]
16.07.2020, Polska Poligrafia
Avery Dennison z sukcesem uzyskała certyfikat OK Compost dla materiału etykiet termicznych wolnych od BPA i FSC® w połączeniu z nowym klejem SX6030, oferując zupełnie nowe opcje bardziej ekologicznego opakowania. Jennifer Bijkerk, inżynier ds. rozwoju, powiedziała, że nowy materiał eliminuje znaczny niedobór dostaw kompostowalnych materiałów termicznych: „Popyt na zrównoważone etykiety termiczne jest ogromny, w tym na etykiety kompostowalne, a europejska norma [...] [
więcej]
Folia "bacterstop" w ofercie firmy Multifol - walcz z bakteriami
15.07.2020, Multifol Sp. z o.o. Sp.K.
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem dotyczącym bezpieczeństwa uszlachetniania druku w kontekście zagrożenia bakteriami i wirusami.
Multifol zachęca do zapoznania się z ofertą laminowania folią "bacterstop", która zabezpiecza uszlachetniony arkusz przed 99,8% bakterii!
Więcej informacji pod linkiem:
http://www.multifol.com.pl/news/bezpieczne-uszlachetnienia-a-wirusy-i-bakterie-
15.07.2020, zpapieru.pl
Oryginalne, estetyczne opakowanie przyciąga uwagę i zachęca do zakupu. Dzięki temu może poprawić sprzedaż i sprawić, że klienci chętniej będą wracali. Aż 70% zakupów dokonywanych jest pod wpływem chwili. Opakowanie działa dosłownie jak reklama. Obecnie opakowanie staje się narzędziem, które kształtuje zapotrzebowanie konsumentów na dany produkt, a nie tylko zabezpieczenie produktu przed czynnikami zewnętrznymi. W sklepie produkty poprzez opakowania komunikują się z [...] [
więcej]
1.07.2020, Polska Poligrafia
COVID-19 wpłynął na sposób naszego życia oraz na to, jak kupujemy. Przed pandemią zakupy spożywcze on-line cieszyły się umiarkowanym zainteresowaniem – zarówno ze strony sprzedawców z powodu złożoności operacyjnej i niskiej marżowości, jak i konsumentów, którzy nie byli gotowi iść na kompromis. Ograniczony asortyment, długi czas oczekiwania oraz często wyższe ceny sprawiały, że kupujący chętniej odwiedzali stacjonarne placówki handlowe. Jednak [...] [
więcej]
30.06.2020, Polska Poligrafia
Polowanie na materiały, którymi można zastąpić plastik, jest bardzo intensywne. Po to, aby ludzkość mogła zmniejszyć ogromny wpływ, jaki stosowanie tworzyw sztucznych wywiera na środowisko naturalne, dla znalezienia odnawialnych alternatyw dla plastiku prace nad nowatorskimi rozwiązaniami prowadzi się na całym świecie. Wypróbowuje się wiele rozwiązań, ale nadal nie opracowano materiału, który zapewniałby wszystkie korzyści plastiku a jednocześnie byłby wolny od jego niszczycielskich [...] [
więcej]