recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Lektury dla profesjonalisty

Stwórz własną powierzchnię reklamową z RAJAPACKPoprzedni artykuł 

Reklama dźwignią handlu – to powszechnie znane hasło w dzisiejszych czasach zyskuje nowe znaczenie. Jeśli prowadzisz własny biznes, wiesz, że możliwości promocji jest wiele – od mediów społecznościowych po kampanie telewizyjne. „Dźwignia”, która ma wypromować Twój biznes, nie musi wcale drogo kosztować, a może trafiać bezpośrednio do potencjalnego klienta!

Biznes e-commerce czy klasyczny handel – podstawowe znaczenie dla przyszłości firmy ma dotarcie do grupy zainteresowanej asortymentem. Media społecznościowe dają możliwość wysłania komunikatu do określonej grupy osób np. w odpowiednim wieku i o danych zainteresowaniach. Warto jednak mieć stale na uwadze inne bezkosztowe formy promocji.

Mobilna powierzchnia reklamowa

Dla sklepu e-commerce każda przesyłka to w zasadzie gotowa powierzchnia reklamowa. Skoro już za nią płacimy, dlaczego nie wykorzystać jej podwójnie? RAJAPRINT to innowacyjne narzędzie, dzięki któremu sam zaprojektujesz samoprzylepną taśmę z Twoim indywidualnym nadrukiem. Na 66 metrach taśmy będzie widniał Twój autorski przekaz. To doskonałe i tanie narzędzie nie tylko pomoże Ci przy budowaniu identyfikacji wizualnej marki, ale również dotrze bezpośrednio do osób zainteresowanych, zostawiając dobre wrażenie. Twoje przesyłki będą wyglądały profesjonalnie, a dodatkowo będą chronione, bowiem ewentualne odklejenie taśmy będzie od razu widoczne. Z pewnością da to Twoim klientom poczucie komfortu i satysfakcji.

Zrób to sam!

Wejdź na http://www.rajapack.pl , gdzie wykonasz samodzielnie projekt w kilka minut. Przejrzyste menu pozwoli Ci samodzielnie dopasować każdy element taśmy. Możesz do projektu podejść wizerunkowo i nadrukować na taśmie logo, cytat lub okazjonalne życzenia. RAJAPRINT może posłużyć jako sposób informowania klientów o aktualnych promocjach albo ciekawych pakietach. W ten sposób, bez zbędnych kosztów, zyskasz dodatkową powierzchnię reklamową, nad którą masz całkowitą kontrolę. Dobrym pomysłem jest również nadrukowanie opakowań wysyłkowych – kartonów, kopert czy etykiet. Klient nie będzie miał wątpliwości, że przesyłka jest od Twojej firmy i na pewno doceni dbałość o detale.

Na podstawie informacji firmy RAJAPACK Polska

Dodane 19.07.2017 r. przez Maciej Tryburcy, WebFabrika - Wytwórnia Stron Internetowych.
 Produkcja: WebFabrika 1999-2017 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności