W
Arctic Paper zawsze interesował nas proces twórczy. Jest to główny
element naszych kampanii. W 2011 roku prezentowaliśmy ludzi
odpowiedzialnych za produkcję papierów Munken w kampanii ART WORKERS. W
2012 roku wydaliśmy uaktualnione wydanie Przewodnika po papierze
niepowlekanym ART WORKSHOP. W tym roku nadszedł czas na kampanię HEART
WORKS.
Inspiracja
jest wszędzie W broszurze Heart Works zapraszamy na spotkanie z
projektantami, fotografami, i innymi twórcami z całego świata, którzy
zaprezentują i opowiedzą o miejscach, które są wyjątkowo bliskie ich
sercom. Każde z tych miejsc ma dla nich specjalne znaczenie, gdy
poszukują inspiracji, energii oraz nowych pomysłów na swoje prace. Ich
zdjęcia zostały wydrukowane na 6 różnych rodzajach papierów z rodziny
Munken Design, które dodatkowo nadają odpowiedniego klimatu
przedstawianym miejscom. Poczynając od Arles we Francji po Asmarę w
Erytrei; od Kijowa na Ukrainie po Kivik w Szwecji, twórcy dzielą się z
nami swoimi wrażeniami. Zatłoczone kafejki, opuszczone autostrady,
wznoszące się wysoko góry, lasy i jeziora – inspirację można czerpać
wszędzie.
Podziel się z nami miejscami, które Cię inspirują
Niemal
80 twórców z 22 krajów przesłało nam zdjęcia, które wykorzystaliśmy
przy realizacji naszej publikacji – i nie jest to koniec historii.
Zapraszamy wszystkich chętnych do włączenia się do akcji i przesłania
nam swoich zdjęć z miejscami, które są inspiracją dla kolejnych
projektów. Więcej informacji znajduje się na stronie
www.arcticpaper.com/heartworks
„Papier jest niesamowitym
materiałem” – mówi Martin Folkelind, Kierownik ds. Marketingu Arctic
Paper. „Jest surowcem w pełni naturalnym, odnawialnym i przetwarzalnym –
trudno oprzeć się jego potencjałowi, jako medium do realizacji
twórczych pomysłów. Dzięki rodzinie papierów Munken Design możesz dobrać
właściwy rodzaj papieru do konkretnego zastosowania. Dzięki naszym
papierom możesz przelać na papier dowolną ideę, uzyskując dokładnie taki
efekt, jakiego oczekujesz. Z dumą oglądamy przesłane do nas obrazy
i czytamy ich historie na naszym papierze. Mam nadzieje, że w ciągu roku
otrzymamy od Was jeszcze więcej podobnych, inspirujących materiałów”.