Corporate Identity w Atrium – relacja z trzeciej AkademiiPoprzedni artykuł 

Corporate Identity w Atrium – relacja z trzeciej Akademii
Corporate Identity w Atrium – relacja z trzeciej Akademii
Corporate Identity w Atrium – relacja z trzeciej Akademii
Corporate Identity w Atrium – relacja z trzeciej Akademii
Identyfikacja wizualna dla firm projektowo-reklamowych” to temat trzeciej odsłony Akademii Atrium, która odbyła się 10 maja 2013 w opolskiej siedzibie firmy Atrium Centrum Ploterowe.

Akademię Atrium #3 poprowadził Mariusz Wszołek - wykładowca i projektant, specjalista projektowania komunikacji. Współautor wizerunku i strategii komunikacyjnych największych marek. Na co dzień wykładający w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Tematem majowego spotkania było Corporate Identity. Prowadzący opowiedział o standardach, które pozwalają na kształtowanie spójnego wizerunku marek jednocześnie wyróżniając je z otoczenia. Przekazał jakich błędów unikać podczas opracowywania Corporate Identity. Uczestniczy zobaczyli dobre i złe przykłady identyfikacji na przykładzie największych marek na polskim rynku. Nie zabrakło wskazówek dla firm projektowych i reklamowych tworzących na co dzień identyfikację dla swoich lokalnych klientów.

Na koniec spotkania, w demo-roomie Atrium można było zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi Mutoh ValueJet 1638 i Zenith A1802S.

O Akademii Atrium

Firma Atrium często organizuje konferencje i seminaria, podczas których uczestnicy szkoleń gruntownie poznają oferowane maszyny i media oraz uzyskują wsparcie techniczne. „Z tych szkoleń nigdy nie zrezygnujemy. Akademia Atrium zaoferuje naszym klientom dobrej jakości szkolenia z projektowania graficznego dla reklamy wielkoformatowej mające na celu odświeżenie i uzupełnienie ich wiedzy na temat projektowania. Mam nadzieję, że szkolenia te będą źródłem inspiracji do tworzenia nowych, kreatywnych, znakomitych warsztatowo projektów. Jakże często w pośpiechu dnia codziennego zapominamy o tym, iż w rękach twórców reklam spoczywa ogromna moc, moc tworzenia naszej rzeczywistości. Przecież to od nich zależy jak będą wyglądały nasze ulice, galerie handlowe, elewacje. W Akademii Atrium zawsze będziemy stawiać na jakość. Do współpracy będziemy starali się pozyskać najlepszych wykładowców, projektantów, praktyków druku wielkoformatowego, którzy zapewnią ciekawe i inspirujące zajęcia w formie wykładów i interaktywnych warsztatów” - mówi Katarzyna Juchkiewicz, pomysłodawczyni Akademii.

„W Atrium pragniemy nadążać nie tylko za nowinkami technicznymi dotyczącymi maszyn i materiałów eksploatacyjnych, chcemy również śledzić światowe trendy w projektowaniu . Pamiętajmy również, że dobry design jest wartością dodaną w pracy nad każdym produktem i przekłada się na wyższą cenę dobrze zaprojektowanego produktu. Oferta szkoleń Akademii Atrium stanowi doskonałe narzędzie pomocowe dla agencji reklamowych i drukarni, które przyczyni się do rozwoju ich działalności” - mówi Katarzyna Juchkiewicz.

www.atrium.com.pl

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności