„Zainteresowanie naszym eventem było ogromne. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się, że to będzie aż taki sukces. Było wielu klientów, którzy bardzo długo przebywali na naszej wystawie, zadawali sporo konkretnych pytań, chcieli naprawdę rozwiązać swoje problemy biznesowe i znaleźć takie rozwiązania, które najbardziej będą służyć ich firmie. Dzięki temu sami będą mogli polepszyć współpracę ze swoim klientem”– mówi Tomasz Nazaruk, prezes Ricoh Polska.
Odwiedzający Ricoh Document Arenę byli bardzo zaskoczeni tym, że Ricoh występuje w zupełnie innym świetle - nie jako dostawca drukarek, kopiarek czy też innych urządzeń, ale jako firma, która dostarcza bardzo zaawansowane rozwiązania biznesowe począwszy od archiwizacji, workflow, kończąc na systemach dokumentowych, czy wreszcie systemach do druku wielkoformatowego oraz druku cyfrowego. To wszystko jest okraszone znakomitym serwisem, Akademią Ricoh i rozwiązaniami.
W jaki sposób zrodził się pomysł
na taką formę komunikacji z klientami? Prezes wyjaśnia, że inspiracją były podobne
akcje przeprowadzone przez niemiecki oddział Ricoh. „Sprawdziło się to znakomicie” –
akcentuje Tomasz Nazaruk. – „Dzięki temu mamy więcej czasu dla klienta.
Ponadto, klienci mogą nam zadać także te trudne pytania, których
zwykle podczas wystaw czy targów, zadać nie sposób. Jest to także
znakomity czas, żeby odnowić kontakty i pokazać Ricoh z zupełnie
innej strony. O ile nam starczy sił, środków i zaangażowania naszych
pracowników - o co się nie boję - będziemy tego rodzaju inicjatywy
kontynuować w przyszłości” – deklaruje Tomasz Nazaruk.