W siedzibie Duplo Polska w Warszawie, gdzie odbyła się pierwsza edycja spotkań „Print, finishing i barbecue” (firmy przygotowały także drugi alternatywny jej termin - 22 sierpnia br.) pojawili się przedstawiciele zakładów poligraficznych, którzy mogli nie tylko zapoznać się z rozwiązaniami firmy Duplo i Xerox, ale także wymienić się doświadczeniami w luźnych rozmowach, jakie dominowały podczas spotkania.
„Tych z Państwa, którym nie udało się dotrzeć do nas w pierwszym proponowanym przez nas terminie serdecznie zapraszamy w sierpniu – mówi Gabriela Swat, dyrektor zarządzający Duplo Polska. - Swój udział można zgłosić na naszych stronach pod adresem www.dniotwarteduplo.pl. Mamy nadzieję, że również drugie ze spotkań będzie ocenione tak pozytywnie przez naszych klientów jak to pierwsze. Jego sukces zawdzięczamy przede wszystkim samej formule. Zależało nam na tym, aby naszym gościom przekazać garść informacji o naszych rozwiązaniach, ale przede wszystkim móc porozmawiać z nimi o konkretnych potrzebach, jakie mają. Okazało się, że także drukarze wzajemnie przekazywali sobie cenne uwagi podczas spotkania i to stało się jego równie wielką wartością. Bez wątpienia wpływ na to miała nieformalna, grillowa atmosfera, a także dobra pogoda, która sprzyjała rozmowom na świeżym powietrzu. Już dziś zapraszamy więc do odwiedzenia nas 22 sierpnia. Warto wspomnieć, że przygotowaliśmy na to spotkanie jeszcze więcej atrakcji i niespodzianek”.
Podczas spotkania firmy Duplo i Xerox zaprezentowały w krótkich prezentacjach rozwiązania ze swojej oferty, a także ciekawe spostrzeżenia na temat rynku i jego kierunkach rozwoju w najbliższym czasie, które z pewnością mogą być pomocne dla drukarń, poszukujących alternatywnych dróg rozwoju dla swoich firm lub nowych ciekawych aplikacji, pomysłów które pomogą im rozwinąć własny biznes. Pierwszy z prelegentów – Stanisław Pieczara, szef marketingu firmy Xerox Polska - zaprezentował nie tylko maszyny z jej oferty, które to umożliwiają, ale przedstawił ciekawe badania rynkowe dotyczące zmieniającego się mocno podejścia do Internetu i możliwości, jakie daje on także branży poligraficznej. Na tym tle zarysował kierunek zmian – form i wzorców komunikacyjnych, skrócenie cyklu życia produktów i usług, rozwój technologii. Wszystko to, jak podkreślał, musi prowadzić do zintegrowanej komunikacji marketingowej, czemu służyć mogą m.in. prezentowane przez prelegenta narzędzia.
Goście letniego spotkania „Print, finishing i barbecue” mogli również zobaczyć na żywo w pracy m.in: maszynę drukująca Xerox X770 - urządzenie do kolorowego druku cyfrowego, oferujące całe spektrum opcji zautomatyzowanego zarządzania kolorami, szeroką gamę nośników oraz opcji wykończeniowych. Drukuje ono z prędkością 70 str./min i umożliwia automatyczny druk dwustronny na papierze powlekanym o gramaturze do 300 g/m2.
Mogli także zapoznać się z możliwościami
urządzeń do finishingu i realizacją przez nich określonych
aplikacji: kart menu, książek kucharskich, zaproszeń, broszur, personalizowanych
dokumentów itd. I tak podczas spotkania prezentowane były m.in..:
Duplo DC-645i; Duplo 3500 - do produkcji broszur, raportów itp.; Duplo
KB-4000 PUR - do produkcji książek i fotoalbumów z oprawą
PUR; Fastback 20 - do oprawy miękkiej i twardej spersonalizowanych
dokumentów biurowych a także foliarka Vivid 370.