Jak zauważają analitycy
IDC, obecny rynek materiałów eksploatacyjnych kurczy
się.
Z przedstawionych przez nich badań wynika, że w pierwszej połowie
tego roku konsumpcja tuszów
i tonerów do urządzeń drukujących spadła o 6,9 procent rok do roku
i wyniosła ponad 7 mln sztuk.
- Faktycznie,
dane IDC potwierdzają na jak trudnym i wymagającym rynku działamy.
Tym bardziej cieszę się, że dzięki starannie opracowanej
strategii kolejny raz odnieśliśmy sukces. Najlepszym tego potwierdzeniem
jest wzrost udziału naszych marek na polskim rynku materiałów zamiennych.
ActiveJet to zdecydowany lider, a Actis zwycięzca największych
wzrostów – zaznacza Rafał Ornowski,
Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem
marki ActiveJet
Z analizy IDC wynika, że w pierwszym półroczu udział ilościowy marki ActiveJet w alternatywnym rynku tuszów wyniósł ponad 22 procent, wzrost odnotowała także marka Actis.
- Taka ocena IDC, jednej z największych firmy badawczych
na świecie, jest dla nas wymiernym dowodem na to, że przyjęta strategia
dotycząca marki ActiveJet i Actis przynosi zamierzone efekty. Nasz
sukces jest też sukcesem naszych partnerów, którzy znacznie zyskują
ze współpracy z nami. Dodatkowo, wyniki IDC motywują nas do
dalszej, wytężonej pracy, która pozwoli nam również
w przyszłości zająć wysokie miejsca na podium marek, które mają
największy udział
w rynku alternatywnych materiałów do urządzeń drukujących – dodaje Rafał Ornowski, Pełnomocnik
Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet
i Actis.