Bro­ther: ak­cja ca­sh-back pro­mu­jąca mo­no­ch­ro­ma­tycz­ne urządze­nia la­se­ro­we dla ma­łych i śred­nich firmPoprzedni artykuł 

W lu­tym i mar­cu fir­ma Bro­ther Pol­ska or­ga­ni­zu­je ak­cję ca­sh-back, skie­ro­wa­ną do firm z sek­to­ra ma­łych i śred­nich przed­si­ębiorstw. W jej ra­mach na­byw­cy wy­bra­nych mo­no­ch­ro­ma­tycz­nych urządzeń la­se­ro­wych pro­du­cen­ta mo­gą ode­brać część kwot wy­da­nych na ich za­kup.

Oso­by, które w okre­sie od 1 lu­te­go do 16 mar­ca 2014 r. za­ku­pią na fak­tu­rę ob­jęte ak­cją mo­no­ch­ro­ma­tycz­ne urządze­nia la­se­ro­we fir­my Bro­ther, będą mo­gły ode­brać część wy­da­nych na nie kwot. W tym ce­lu będą mu­sia­ły za­re­je­stro­wać się na spe­cjal­nej wi­try­nie in­ter­ne­to­wej: www.bro­ther­dla­bi­zne­su.pl, a na­stęp­nie do­łączyć skan fak­tu­ry ja­ko do­wód za­ku­pu. Po we­ry­fi­ka­cji przez or­ga­ni­za­to­ra ak­cji na­byw­cy będą mo­gli ode­brać część kwo­ty wy­da­nej na za­kup.

Mo­de­le Bro­ther ob­jęte ak­cją to: HL-5440D (za­kup urządze­nia pro­mo­wa­ny będzie zwro­tem 250 PLN), HL5450DN (zwrot 300 PLN), HL-5470DW (zwrot 350 PLN), HL-6180DW (zwrot 400 PLN), DCP-8110DN (zwrot 350 PLN), DCP-8250DN (zwrot 500 PLN), MFC-8510DN (zwrot 400 PLN), MFC-8520DN (zwrot 500 PLN) oraz MFC-8950DW (zwrot 600 PLN). War­to do­dać ta­kże, że wszyst­kie urządze­nia dru­ku­jące Bro­ther po­sia­da­ją 3-let­nią gwa­ran­cję (po re­je­stra­cji na www.bro­ther.pl).

„Ce­lem na­szej ak­cji ca­sh-back jest bu­do­wa­nie świa­do­mo­ści mar­ki Bro­ther wśród sek­to­ra ma­łych i śred­nich przed­si­ębiorstw oraz pro­mo­wa­nie na­szych roz­wi­ązań skie­ro­wa­nych do te­go ryn­ku. Po­sia­da­my w swo­jej ofer­cie urządze­nia, które po­zwa­la­ją fir­mom na szyb­ką, wy­daj­ną i eko­no­micz­ną pra­cę z do­ku­men­ta­mi” – po­wie­dział Piotr Ba­ca, Co­un­try Ma­na­ger w Bro­ther Pol­ska.

Dzia­ła­nia pro­mu­jące ak­cję obej­mu­ją: de­dy­ko­wa­ną stro­nę in­ter­ne­to­wą www.bro­ther­dla­bi­zne­su.pl, ak­cje ma­ilin­go­we, re­kla­my afi­lia­cyj­ne i kon­tek­sto­we na wy­bra­nych por­ta­lach oraz dzia­ła­nia pro­mo­cyj­ne w prze­glądar­ce Go­ogle.

Za pla­no­wa­nie me­di­ów od­po­wia­da dom me­dio­wy Ze­ni­thOp­ti­me­dia. Stro­nę in­ter­ne­to­wą i kre­ację kam­pa­nii przy­go­to­wa­ła agen­cja Per­for­mics.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Bro­ther

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści