W lutym i marcu firma Brother Polska organizuje akcję cash-back, skierowaną do firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W jej ramach nabywcy wybranych monochromatycznych urządzeń laserowych producenta mogą odebrać część kwot wydanych na ich zakup.
Osoby, które w okresie od 1 lutego do 16 marca 2014 r. zakupią na fakturę objęte akcją monochromatyczne urządzenia laserowe firmy Brother, będą mogły odebrać część wydanych na nie kwot. W tym celu będą musiały zarejestrować się na specjalnej witrynie internetowej: www.brotherdlabiznesu.pl, a następnie dołączyć skan faktury jako dowód zakupu. Po weryfikacji przez organizatora akcji nabywcy będą mogli odebrać część kwoty wydanej na zakup.
Modele Brother objęte akcją to: HL-5440D (zakup urządzenia promowany będzie zwrotem 250 PLN), HL5450DN (zwrot 300 PLN), HL-5470DW (zwrot 350 PLN), HL-6180DW (zwrot 400 PLN), DCP-8110DN (zwrot 350 PLN), DCP-8250DN (zwrot 500 PLN), MFC-8510DN (zwrot 400 PLN), MFC-8520DN (zwrot 500 PLN) oraz MFC-8950DW (zwrot 600 PLN). Warto dodać także, że wszystkie urządzenia drukujące Brother posiadają 3-letnią gwarancję (po rejestracji na www.brother.pl).
„Celem naszej akcji cash-back jest budowanie świadomości marki Brother wśród sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz promowanie naszych rozwiązań skierowanych do tego rynku. Posiadamy w swojej ofercie urządzenia, które pozwalają firmom na szybką, wydajną i ekonomiczną pracę z dokumentami” – powiedział Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska.
Działania promujące akcję obejmują: dedykowaną stronę internetową www.brotherdlabiznesu.pl, akcje mailingowe, reklamy afiliacyjne i kontekstowe na wybranych portalach oraz działania promocyjne w przeglądarce Google.
Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Stronę internetową i kreację kampanii przygotowała agencja Performics.
Na podstawie informacji firmy Brother