Ko­dak Pol­ska od­no­to­wa­ła wie­le ko­rzy­ści z obec­no­ści na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tionsPoprzedni artykuł 

Ko­dak Pol­ska, która w swo­jej ofer­cie ma sze­reg roz­wi­ązań dla bra­nży opa­ko­wa­nio­wej, po raz ko­lej­ny wzi­ęła udział w tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions, które od­by­wa­ły się w dniach 9–10 kwiet­nia w War­sza­wie.  Swo­ją ofer­tę pre­zen­to­wa­ła wraz ze swo­im part­ne­rem – fir­mą Net­flex – rów­nież obec­nym na sto­isku.

„Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions to im­pre­za zy­sku­jąca na zna­cze­niu w bra­nży opa­ko­wa­nio­wej. Fir­ma Ko­dak, od lat do­star­cza­jąca roz­wi­ąza­nia dla te­go sek­to­ra, po­sia­da w swo­im bo­ga­tym port­fo­lio wie­le in­no­wa­cyj­nych sys­te­mów, które mo­gą wspie­rać za­rów­no pro­ce­sy pro­duk­cyj­ne, jak rów­nież bi­zne­so­we w fir­mach opa­ko­wa­nio­wych. Stąd tak du­że za­in­te­re­so­wa­nie pro­mo­wa­ny­mi przez nas pod­czas tar­gów roz­wi­ąza­niami – mówi Ja­cek Ga­li­ński, Ac­co­unt Ma­na­ger Pac­ka­ging w fir­mie Ko­dak Pol­ska. – Wśród nich by­ły roz­wi­ąza­nia pre­press dla opa­ko­wań dru­ko­wa­nych w tech­no­lo­gii flek­so­gra­ficz­nej oraz of­f­se­to­wej, a ta­kże roz­wi­ąza­nia do dru­ko­wa­nia da­nych zmien­nych na ety­kie­tach i opa­ko­wa­niach, za­rów­no w tech­no­lo­gii CIJ ja­ki i elek­tro­fot­gra­ficz­nej, w którym to ob­sza­rze Ko­dak ca­ły czas in­ten­syw­nie się roz­wi­ja”.
Te­mu te­ma­to­wi by­ła też po­świ­ęco­na pre­zen­ta­cja po­pro­wa­dzo­na pod­czas tar­gów przez fir­mę Ko­dak w ra­mach stre­fy le­ar­nShops. Re­fe­rat za­ty­tu­ło­wa­ny „Per­so­na­li­za­cja w opa­ko­wa­niach flek­so. Gło­wi­ce dru­ku cy­fro­we­go fir­my Ko­dak” wy­gło­sił Ja­cek Ga­li­ński. Pre­zen­ta­cja spo­tka­ła się z du­żym za­in­te­re­so­wa­niem słu­cha­czy, a wie­le roz­mów do­ty­czących tej pro­po­zy­cji prze­nio­sło się rów­nież na sto­isko Ko­dak Pol­ska, gdzie za­in­te­re­so­wa­ni mo­gli otrzy­mać wy­czer­pu­jące in­for­ma­cje od pra­cow­ni­ków fir­my. War­to wspo­mnieć, że Ko­dak w ostat­nim cza­sie zde­cy­do­wał się na part­ner­stwo z pro­du­cen­tem ma­szyn do dru­ku flek­sograficznego, aby jesz­cze in­ten­syw­niej roz­wi­jać się w tym za­kre­sie.
 
Wśród roz­wi­ązań pro­mo­wa­nych na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions był rów­nież sys­tem pro­duk­cji form flek­so­gra­ficz­nych – Ko­dak Fle­xcel NX, które­go licz­ba wdro­żeń w na­szym kra­ju nie­ustan­nie ro­śnie i obec­nie do­bie­ga 20. „Gwa­ran­tu­je on wy­so­ką ja­ko­ść wy­dru­ków, kon­ku­ru­jącą z ja­ko­ścią ofe­ro­wa­ną do­tąd przez ro­to­gra­wiu­rę (tech­no­lo­gię znacz­nie dro­ższą), ale też ge­ne­ru­je zna­czące ko­rzy­ści ope­ra­cyj­ne dla na­szych od­bior­ców. Tu war­to wy­mie­nić m.in. skróco­ny czas roz­ru­chu ma­szy­ny dru­ku­jącej, re­duk­cję ilo­ści od­pa­dów i cza­sów prze­sto­ju, tr­wal­sze for­my dru­ko­we oraz bar­dziej wy­daj­ne zu­ży­cie far­by, a ta­kże eli­mi­na­cję ty­po­wych pro­ble­mów, ja­kie mo­gą się przy­da­rzyć w pro­duk­cji flek­so­gra­ficz­ne­j” – mówi Ja­cek Ga­li­ński.
Ko­lej­ne pro­mo­wa­ne pod­czas tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions pro­duk­ty to: pły­ty Ko­dak Fle­xcel NX (podno­szące wy­daj­no­ść i ja­ko­ść pro­duk­cji flek­so­gra­ficz­nej) oraz opro­gra­mo­wa­nie Ko­dak Spo­tless Fle­xo­gra­phic, które umo­żli­wia dru­ko­wa­nie z wy­ko­rzy­sta­niem mniej­szej licz­by ko­lo­rów do­dat­ko­wych i gwa­ran­tu­jące wy­ższą ja­ko­ść ko­ńco­we­go pro­duk­tu przy krót­szym na­rządzie ma­szy­ny dru­ku­jącej, co po­zwa­la zna­cząco zre­du­ko­wać zu­ży­cie płyt i farb. Fir­ma pro­mo­wa­ła rów­nież no­we funk­cje w sys­te­mie bez­po­śred­nie­go gra­we­ro­wa­nia la­se­ro­we­go oraz w opro­gra­mo­wa­niu work­flow Ko­dak Pri­ner­gy Po­wer­pack, które za­pew­nia wy­so­ką wy­daj­no­ść i ja­ko­ść, a ta­kże au­to­ma­ty­za­cję dzia­łań i kom­pa­ty­bil­no­ść z in­ny­mi sys­te­ma­mi.

„Cie­szy nas fakt, że od­wie­dza­jący tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions do­ce­ni­li na­sze pro­po­zy­cje. Cen­nym był dla nich rów­nież fakt, że mo­gli­śmy za­pre­zen­to­wać  na na­szym sto­isku sze­reg wy­dru­ków, które są do­wo­dem wy­so­kiej ja­ko­ści, ja­ką mo­żna uzy­skać z na­szych sys­te­mów. Odwie­dzi­ło nas rów­nież wie­lu obec­nych klien­tów Ko­dak Pol­ska, których do­świad­cze­nia są dla nas bar­dzo cen­ne, dla­te­go oce­nia­my nasz udział w tej im­pre­zie w ka­te­go­riach suk­ce­su” – pod­su­mo­wu­je An­na Ko­ło­dziej­czyk, Mar­ke­ting Ma­na­ger w Ko­dak Pol­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści