Canon for Business 2014 - konferencja dla klientówPoprzedni artykuł 

Firma Canon Europe, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, zorganizowała konferencję Canon for Business 2014. W dniach 13-15 i 19-23 maja  blisko 2600 klientów Canon gościło w firmowym ośrodku w Poing w pobliżu Monachium.

Wykorzystując obiekt o powierzchni 6000 m2, Canon zachęcał odwiedzających do odbycia wirtualnej podróży, podzielonej na cztery etapy: Insight (analiza), Inspiration (inspiracja), Delivery (dostarczanie) oraz Support (wsparcie). Każdy etap składał się z kilku stref, które łączą się w indywidualną prezentację dla każdego klienta. Na etapie Insight klienci mogli zapoznać się z wynikami najnowszych badań rynkowych przeprowadzonych przez niezależne firmy na zlecenie Canon. Nowe badania, zatytułowane Building your future with print, wyjaśniają różnice w percepcji pomiędzy dostawcami a nabywcami usług druku, prezentują możliwości wzrostu w komunikacji wielokanałowej i dostarczają wskazówek, które pomogą dostawcom usług druku w odniesieniu sukcesu.

Kolejny etap, Inspiration, składał się z programu seminariów, doradztwa biznesowego w zakresie specyficznych problemów klienta oraz studium Canon Business & Innovation Scan, które było okazją do przeprowadzenia niezależnej oceny bieżących możliwości biznesowych klienta i wskazania kierunków przyszłego rozwoju.

Na etapach Delivery i Support klienci Canon mieli możliwość zapoznania się z pełną ofertą rozwiązań do druku profesjonalnego, w tym urządzeń wielkoformatowych, drukarek na arkusze cięte oraz z podawaniem rolowym. Cała ekspozycja została podzielona tematycznie. Podczas wydarzenia odbyły się  premierowe pokazy innowacyjnych technologii, dzięki którym klienci będą mogli zaspokajać nieustannie zmieniające się potrzeby nabywców usług druku. Do tych nowych technologii należy unikatowa seria niskonakładowych systemów druku imagePRESS C800, a także dwie maszyny z podawaniem ciągłym, Océ ImageStream 3500 oraz Océ VarioStream 4000.

Klienci wzięli również udział w wirtualnej demonstracji Projektu Niagara, opracowywanej przez Canon technologii atramentowej, która wypełni lukę — zarówno pod względem technologii, jak i produktywności — między maszynami Canon imagePRESS, a urządzeniami klasy podstawowej z podawaniem ciągłym. Nowa technologia ma pomóc firmom w zdobyciu nowych segmentów rynku.

Jeppe Frandsen, dyrektor ds. druku produkcyjnego w Canon Europe, powiedział: „Bardzo cieszymy się, że mogliśmy zaprosić tak wielu klientów na konferencję Canon for Business 2014 i w ten sposób wypełnić obietnicę, którą złożyliśmy im w marcu zeszłego roku. Dziś Canon Europe jest zupełnie inną organizacją niż był cztery lata temu, zarówno pod względem gamy rozwiązań do druku profesjonalnego, która teraz nie ma sobie równej na rynku, jak i naszych możliwości w zakresie świadczenia usług. Niektóre rzeczy się jednak nie zmieniły — nadal mamy to samo przemyślane podejście w zakresie rozwijania długofalowych relacji z klientami łącząc inwestycje, innowacje oraz inspiracje. Podczas konferencji w naszym ośrodku w Poing pokazaliśmy klientom, jak dzięki pełnej ofercie rozwiązań, usług i wsparcia możemy pomóc im rozwinąć działalność poprzez zbliżenie się do ich własnych klientów”.

Każda ze stref podczas konferencji Canon for Business 2014 została zaprojektowana tak, aby inspirować klientów poprzez demonstrowanie zastosowań, doradztwo technologiczne oraz historie sukcesów klientów:

  • Analiza rynku. Prezentacja wniosków, opartych na niezależnych badaniach zleconych przez firmę Canon, dotyczących opinii i oczekiwań dostawców oraz nabywców usług druku odnośnie wartości druku w komunikacji.

  • Propozycje rozwiązań. Prezentacja, w jaki sposób środowisko druku oparte na oprogramowaniu firmy Canon może wspierać działalność klientów.

  • Rozwój działalności. Przegląd programu rozwoju biznesowego firmy Canon, Essential Business Builder oraz rozmowy z niezależnymi ekspertami na temat wyzwań, problemów i ambicji biznesowych.

  • Ocena działalności. Demonstracja studium Canon Business & Innovation Scan oraz korzyści, jakie może ono przynieść klientowi.

  • Seminaria. Unikatowe informacje z naciskiem na case study.

  • Komunikacja marketingowa. Zwiększanie efektywności marketingu poprzez kolorowy cyfrowy druk na żądanie, a także inspirujące przykłady wdrożeń zakończonych sukcesem.

  • Materiały eksploatacyjne. Pokaz pełnej oferty materiałów niezbędnych w druku cyfrowym firmy Canon.

  • Druk transakcyjny i działalność wydawnicza. Prezentacja możliwości firmy Canon w tych dziedzinach i pierwsza okazja do obejrzenia maszyn z serii Canon imagePRESS C800.

  • Druk wielkoformatowy. Zainteresowani klienci pojechali do Monachium na targi FESPA Digital 2014 (20 minut jazdy), aby zapoznać się z pełną gamą rozwiązań wielkoformatowych na stoisku firmy Canon (hall B, stoisko 310).

  • Zarządzanie komunikacją i procesami. Prezentacja oprogramowania COSMOS, które zarządza i automatyzuje ważne procesy biznesowe, integrując różne systemy, dla zwiększenia wydajność i efektywność komunikacji.

  • Komunikacja wielokanałowa i korespondencja masowa. Prezentacja szerokiej oferty firmy Canon z przykładami interesujących wdrożeń i zastosowań.  

  • Druk komercyjny. Pokaz różnych zastosowań, takich jak druk kuponów loteryjnych i gazet, dla klientów zainteresowanych ofertą firmy Canon w zakresie druku na papierze ciągłym.

  • Usługi i wsparcie. Przegląd usług firmy Canon, która jest jednym z europejskich liderów w dziedzinie bezpośredniej działalności usługowej.

Na podstawie informacji firmy Canon Europe

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności