Ro­śnie licz­ba klien­tów Mnu­mi – pod­su­mo­wa­nie uda­ne­go ro­kuPoprzedni artykuł 

Mnu­mi – pro­du­cent opro­gra­mo­wa­nia do za­rządza­nia dru­kar­nią – pod­su­mo­wał mi­ja­jący rok, uzna­jąc go za bar­dzo uda­ny. Z pew­no­ścią był on naj­bar­dziej in­ten­syw­ny w je­go do­tych­cza­so­wej dzia­łal­no­ści.  Do naj­wa­żniej­szych wy­da­rzeń, ja­kie mia­ły miej­sce w fir­mie w ci­ągu ostat­nich 12 mie­si­ęcy na­le­żą m.in.: po­zy­ska­nie stra­te­gicz­ne­go part­ne­ra – wło­ski fun­dusz Zer­ni­ke Me­ta Ven­tu­res; otrzy­ma­nie do­ta­cji unij­nej; sys­te­ma­tycz­na roz­bu­do­wa ze­spo­łu pra­cow­ni­ków; za­ko­ńczo­ne suk­ce­sa­mi szko­le­nia z cy­klu Mnu­mi Aca­de­my, a ta­kże udział w tar­go­wych im­pre­zach kra­jo­wych i mi­ędzy­na­ro­do­wych ( w tym de­biut na tar­gach Graph Expo w Chi­ca­go). War­to rów­nież wspo­mnieć, że obec­nie fir­ma po­sia­da na swo­im kon­cie oko­ło 35 wdro­żeń sys­te­mu do za­rządza­nia dru­kar­nią – Mnu­mi.

„Po­zy­ska­nie stra­te­gicz­ne­go part­ne­ra by­ło bar­dzo du­żym kro­kiem w na­szej dzia­łal­no­ści. Współpra­ca ta za­pew­ni­ła nam środ­ki, które umo­żli­wi­ły nasz in­ten­syw­ny roz­wój w ostat­nich mie­si­ącach. Sta­no­wił on od­po­wie­dź na ocze­ki­wa­nia klien­tów, którzy w mi­ja­jącym ro­ku co­raz licz­niej do­ce­nia­li ofe­ro­wa­ny przez nas sys­tem do za­rządza­nia” – mówi Piotr Pa­kier, współwła­ści­ciel Mnu­mi.

Sy­stem Mnu­mi obej­mu­je zarządza­nie obie­giem prac w dru­kar­ni od przyjęcia zamówie­nia (zarówno drogą tra­dy­cyjną, jak również przez In­ter­net), po­przez je­go obsługę przez Biu­ro Obsługi Klien­ta i re­ali­zację zle­ce­nia (w dru­kar­ni, in­tro­li­ga­tor­ni), aż po pa­ko­wa­nie i wy­syłkę. Po­zwa­la spraw­nie zarządzać płat­nościa­mi, a co za tym idzie – umożli­wia sku­tecz­ne zarządza­nie całym przed­siębior­stwem. Da­je fir­mom szansę nie tyl­ko na zwiększe­nie sprze­daży po­przez możli­wość za­ofe­ro­wa­nia swo­ich usług i pro­duktów przez In­ter­net, ale również po­przez zwiększe­nie efek­tyw­ności działań mar­ke­tin­go­wych. Jest też przy­ja­zny klien­tom przed­siębior­stwa, które zde­cy­du­je się go wdrożyć. Umożli­wia m.in. przy­go­to­wy­wa­nie własnych, do­wol­nych pro­jektów i ich ar­chi­wi­zację, jak również ko­rzy­sta­nie z edy­torów ka­len­da­rzy i fo­to­al­bumów. Przy­no­si po­za tym wy­mier­ne, co pod­kreślają je­go au­to­rzy – li­czo­ne w cza­sie i pie­niądzach – ko­rzyści: re­dukcję cza­su poświęco­ne­go na kon­tak­ty z klien­tem czy kal­ku­la­cje zle­ceń; możli­wość bar­dzo szyb­kie­go ich wzna­wia­nia; uspraw­nie­nie pa­ko­wa­nia i wy­syłki; eli­mi­nację błędów i spraw­ne zarządza­nie firmą.

„Rosnące za­in­te­re­so­wa­nie opro­gra­mo­wa­niem Mnu­mi w mi­jającym ro­ku spo­wo­do­wało również ko­niecz­ność po­większe­nia ze­społu na­szej fir­my, dzięki cze­mu możemy te­raz jesz­cze spraw­niej obsługi­wać klientów i pro­po­no­wać im no­we roz­wiąza­nia i udo­sko­na­le­nia sys­te­mu, których sta­le przy­by­wa” – do­da­je Piotr Pa­kier.

Po­mocną w roz­wo­ju Mnu­mi była również przy­zna­na jej w tym ro­ku do­ta­cja unij­na, która umożli­wiła re­ali­zację planów, związa­nych z eks­pansją na ryn­ki za­gra­nicz­ne. Dzięki tej do­ta­cji pod­kreśla Piotr Pa­kier – podjęliśmy pierw­sze kro­ki w tym kie­run­ku. Jed­nym z nich był udział w tar­gach Graph Expo w Chi­ca­go, który oka­zał się dla nas nie­zwy­kle owoc­ny i oce­nia­my go w ka­te­go­riach dużego suk­ce­su.

Pod­czas targów fir­ma za­pre­zen­to­wała swój sztan­da­ro­wy pro­dukt w pra­cy na żywo. Wzbu­dził on ogrom­ne za­in­te­re­so­wa­nie gości tar­go­wych z całego świa­ta; wśród nich by­li przed­sta­wi­cie­le dru­karń różnych spe­cja­li­za­cji, agen­cji re­kla­mo­wych głównie ze Stanów Zjed­no­czo­nych, ale także z Ame­ry­ki Południo­wej i Azji.

Pre­zen­to­wa­ny przez nas sys­tem był jed­nym z naj­bar­dziej ela­stycz­nych roz­wiązań na tych tar­gach, co pod­kreśla­li również od­wie­dzający nas goście. Oce­nia­no go również w ka­te­go­rii naj­bar­dziej kom­plek­so­we­go spośród te­go ty­pu roz­wiązań, który jed­no­cześnie można do­sto­so­wać do własnych po­trzeb za nie­wiel­kie pie­niądze- pod­kreśla Piotr Pa­kier.

Mnu­mi przy­go­to­wała także w ostat­nim cza­sie zu­pełnie nową ofertę han­dlową dla swo­ich klientów. Każdy może te­raz bezpłat­nie prze­te­sto­wać przez 60 dni Mnu­mi Shop, otrzy­mując go­to­wy sklep in­ter­ne­to­wy dla swo­jej dru­kar­ni, które­go może od ra­zu używać w co­dzien­nej pra­cy. Następnie może roz­winąć pod­sta­wo­wy sys­tem, do­bu­do­wując do nie­go ko­lej­ne ele­men­ty, po­sze­rzając funk­cjo­nal­ność i współpra­cując z Mnu­mi w jed­nej z wy­bra­nych, ko­rzyst­nych dla sie­bie również ce­no­wo (ce­ny za­czy­nają się już od 599 zł net­to mie­sięcznie) – opcji.

Je­steśmy bar­dzo za­do­wo­le­ni z mi­jających mie­sięcy, bo po­zwo­liły nam one spo­koj­nie re­ali­zo­wać śmiałe pla­ny bi­zne­so­we i za­pew­niły fir­mie rozwój. Do­ty­czy to również na­szych klientów, którym sys­tem Mnu­mi otwo­rzył zu­pełnie no­we możli­wości, co jest dla nas naj­większą sa­tys­fakcją. Po­twier­dzają to co­raz licz­niej­sze wdrożenia te­go roz­wiąza­nia zarówno w dru­kar­niach w kra­ju, jak i za­gra­nicą, gdzie sys­tem jest już te­sto­wa­ny przez ko­lej­ne fir­my” – pod­su­mo­wu­je Piotr Pa­kier.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści