Mnumi - producent oprogramowania do zarządzania drukarnią – podsumował mijający rok, uznając go za bardzo udany. Z pewnością był on najbardziej intensywny w jego dotychczasowej działalności. Do najważniejszych wydarzeń, jakie miały miejsce w firmie w ciągu ostatnich 12 miesięcy należą m.in.: pozyskanie strategicznego partnera – włoski fundusz Zernike Meta Ventures; otrzymanie dotacji unijnej; systematyczna rozbudowa zespołu pracowników; zakończone sukcesami szkolenia z cyklu Mnumi Academy, a także udział w targowych imprezach krajowych i międzynarodowych ( w tym debiut na targach Graph Expo w Chicago). Warto również wspomnieć, że obecnie firma posiada na swoim koncie około 35 wdrożeń systemu do zarządzania drukarnią – Mnumi.
„Pozyskanie strategicznego partnera było bardzo dużym krokiem w naszej działalności. Współpraca ta zapewniła nam środki, które umożliwiły nasz intensywny rozwój w ostatnich miesiącach. Stanowił on odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy w mijającym roku coraz liczniej doceniali oferowany przez nas system do zarządzania” – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel Mnumi.
System Mnumi obejmuje zarządzanie obiegiem prac w drukarni – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak również przez Internet), poprzez jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta i realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. Pozwala sprawnie zarządzać płatnościami, a co za tym idzie - umożliwia skuteczne zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Daje firmom szansę nie tylko na zwiększenie sprzedaży poprzez możliwość zaoferowania swoich usług i produktów przez Internet, ale również poprzez zwiększenie efektywności działań marketingowych. Jest też przyjazny klientom przedsiębiorstwa, które zdecyduje się go wdrożyć. Umożliwia m.in. przygotowywanie własnych, dowolnych projektów i ich archiwizację, jak również korzystanie z edytorów kalendarzy i fotoalbumów. Przynosi poza tym wymierne, co podkreślają jego autorzy - liczone w czasie i pieniądzach - korzyści: redukcję czasu poświęconego na kontakty z klientem czy kalkulacje zleceń; możliwość bardzo szybkiego ich wznawiania; usprawnienie pakowania i wysyłki; eliminację błędów i sprawne zarządzanie firmą.
„Rosnące zainteresowanie oprogramowaniem Mnumi w mijającym roku spowodowało również konieczność powiększenia zespołu naszej firmy, dzięki czemu możemy teraz jeszcze sprawniej obsługiwać klientów i proponować im nowe rozwiązania i udoskonalenia systemu, których stale przybywa” – dodaje Piotr Pakier.
Pomocną w rozwoju Mnumi była również przyznana jej w tym roku dotacja unijna, która umożliwiła realizację planów, związanych z ekspansją na rynki zagraniczne. „Dzięki tej dotacji – podkreśla Piotr Pakier - podjęliśmy pierwsze kroki w tym kierunku. Jednym z nich był udział w targach Graph Expo w Chicago, który okazał się dla nas niezwykle owocny i oceniamy go w kategoriach dużego sukcesu.”
„Prezentowany przez nas system był jednym z najbardziej elastycznych rozwiązań na tych targach, co podkreślali również odwiedzający nas goście. Oceniano go również w kategorii najbardziej kompleksowego spośród tego typu rozwiązań, który jednocześnie można dostosować do własnych potrzeb za niewielkie pieniądze”- podkreśla Piotr Pakier.
Mnumi przygotowała także w ostatnim czasie zupełnie nową ofertę handlową dla swoich klientów. Każdy może teraz bezpłatnie przetestować przez 60 dni Mnumi Shop, otrzymując gotowy sklep internetowy dla swojej drukarni, którego może od razu używać w codziennej pracy. Następnie może rozwinąć podstawowy system, dobudowując do niego kolejne elementy, poszerzając funkcjonalność i współpracując z Mnumi w jednej z wybranych, korzystnych dla siebie – również cenowo (ceny zaczynają się już od 599 zł netto miesięcznie) - opcji.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z mijających miesięcy, bo pozwoliły nam one spokojnie realizować śmiałe plany biznesowe i zapewniły firmie rozwój. Dotyczy to również naszych klientów, którym system Mnumi otworzył zupełnie nowe możliwości, co jest dla nas największą satysfakcją. Potwierdzają to coraz liczniejsze wdrożenia tego rozwiązania zarówno w drukarniach w kraju, jak i zagranicą, gdzie system jest już testowany przez kolejne firmy” – podsumowuje Piotr Pakier.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com