Bro­ther: wzrost sprze­da­ży urządzeń la­se­ro­wych w Pol­scePoprzedni artykuł 

W 2014 r. fir­ma Bro­ther Pol­ska od­no­to­wa­ła wzro­sty sprze­da­ży wszyst­kich mo­de­li la­se­ro­wych ze swo­jej ofer­ty. Pro­du­cent zaj­mu­je obec­nie 1. miej­sce w ob­sza­rze sprze­da­ży mo­no­ch­ro­ma­tycz­nych la­se­ro­wych urządzeń wie­lo­funk­cyj­nych.

W 2014 r. fir­ma Bro­ther Pol­ska zwi­ęk­szy­ła sprze­daż swo­ich mo­no­ch­ro­ma­tycz­nych la­se­ro­wych urządzeń wie­lo­funk­cyj­nych i obec­nie zaj­mu­je pierw­sze miej­sce z udzia­łem ryn­ko­wym na po­zio­mie 27,8 proc (w ubie­głym ro­ku zaj­mo­wa­ła 3. po­zy­cję). Pro­du­cent od­no­to­wał ta­kże wy­ższą sprze­daż czar­no­-bia­łych dru­ka­rek la­se­ro­wych i po­sia­da 14,3 proc. udzia­łu w ryn­ku. Obec­nie zaj­mu­je 2. miej­sce w tym ob­sza­rze, co sta­no­wi awans o jed­no miej­sce względem 2013 r. Bro­ther ta­kże dwu­krot­nie zwi­ęk­szył sprze­daż ko­lo­ro­wych dru­ka­rek la­se­ro­wych – obec­nie po­sia­da 8,6 proc. udzia­łu w tym ryn­ku i zaj­mu­je na nim 5. po­zy­cję. Fir­ma sprze­da­ła ta­kże wi­ęcej ko­lo­ro­wych la­se­ro­wych urządzeń wie­lo­funk­cyj­nych niż rok wcze­śniej, obec­nie kon­tro­lu­je 9,1 proc. ryn­ku i zaj­mu­je na nim 4. po­zy­cję. Przed­sta­wio­ne da­ne ryn­ko­we zo­sta­ły przy­go­to­wa­ne przez fir­mę In­fo­so­ur­ce.  

„Na­sze wy­ni­ki sprze­da­ży w 2014 r. po­ka­zu­ją jed­no­znacz­nie, że po­zy­cja Bro­ther na pol­skim ryn­ku urządzeń la­se­ro­wych jest moc­na i ca­ły czas ro­śnie. Wzro­sty sprze­da­ży we wszyst­kich gru­pach pro­duk­to­wych mo­de­li la­se­ro­wych, po­mi­mo lek­kie­go kur­cze­nia się ca­łe­go ryn­ku, po­ka­zu­ją, że obra­li­śmy do­brą stra­te­gię, a na­sze mo­de­le są po­zy­tyw­nie oce­nia­ne przez klien­tów. Do urządzeń wpro­wa­dza­my no­we funk­cjo­nal­no­ści, które spra­wia­ją, że dru­ko­wa­nie sta­je się bar­dziej efek­tyw­ne. Na­sze mo­de­le uzu­pe­łnia­my o roz­wi­ąza­nia ta­kie jak ob­słu­ga apli­ka­cji mo­bil­nych, chmu­ro­wych czy tech­no­lo­gii NFC” – po­wie­dział Piotr Ba­ca, Co­un­try Ma­na­ger w fir­mie Bro­ther Pol­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Bro­ther

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści