Wy­so­ko­wy­daj­na cy­fro­wa ma­szy­na dru­ku­jąca Ko­dak Pro­sper 6000C w fir­mie Wi­len Di­rectPoprzedni artykuł 

Firma Wilen Direct stała się użytkownikiem m.in. wysokowydajnej cyfrowej maszyny drukującej Kodak Prosper 6000C.
Fir­ma Wi­len Di­rect sta­ła się użyt­kow­ni­kiem m.in. wy­so­ko­wy­daj­nej cy­fro­wej ma­szy­ny dru­ku­jącej Ko­dak Pro­sper 6000C.

Fir­ma Wi­len Di­rect – je­den z li­de­rów na ame­ry­ka­ńskim ryn­ku usług mar­ke­tin­gu bez­po­śred­nie­go – za­ku­pi­ła ko­lo­ro­wą, cy­fro­wą ma­szy­nę dru­ku­jącą Ko­dak Pro­sper 6000C. In­we­sty­cja ta jest zwi­ąza­na z ro­snącym za­po­trze­bo­wa­niem ze stro­ny klien­tów Wi­len Di­rect na wy­so­kiej ja­ko­ści per­so­na­li­zo­wa­ne zle­ce­nia ty­pu di­rect ma­iling o krót­kim ter­mi­nie wy­ko­na­nia, cha­rak­te­ry­zu­jące się różno­rod­no­ścią for­ma­tów i podło­ży dru­ko­wych.

Jak za­pew­nia Ko­dak, ma­szy­na Pro­sper 6000C umo­żli­wia per­so­na­li­zo­wa­ną pro­duk­cję ma­te­ria­łów mar­ke­tin­go­wych z wy­ko­rzy­sta­niem podło­ży o wy­so­kim po­ły­sku po kosz­tach śred­nio o 30% ni­ższych od po­wszech­nie sto­so­wa­nych urządzeń elek­tro­fo­to­gra­ficz­nych, ba­zu­jących na tech­no­lo­gii to­ne­ro­wej. Tak du­że oszczęd­no­ści po­zwo­lą klien­tom Wi­len Di­rect osi­ągnąć wy­ższe sto­py zwro­tu z in­we­sty­cji w dzia­ła­nia mar­ke­tin­go­we, jak też po­pra­wić fir­mie wy­daj­no­ść re­ali­za­cji wy­so­ko­na­kła­do­wych prac z za­kre­su di­rect ma­iling.

Oprócz ma­szy­ny Pro­sper 6000C, Wi­len Di­rect za­ku­pi­ła ar­ku­szo­wą ma­szy­nę do ko­lo­ro­we­go dru­ku cy­fro­we­go Ko­dak Ne­xPress SX3900. W re­zul­ta­cie fir­ma ta sta­nie się użyt­kow­ni­kiem trzech roz­wi­ązań Ko­dak – od pew­ne­go cza­su pra­cu­je tu bo­wiem ta­kże ma­szy­na Ko­dak Pro­sper 5000XLi.  Jak za­pew­nia jej kie­row­nic­two, tech­no­lo­gia stwo­rzo­na przez Ko­daka po­mo­gła jej w osi­ągni­ęciu po­zy­cji li­de­ra na ryn­ku wy­so­ko­na­kła­do­wych, wy­so­ko­ja­ko­ścio­wych, per­so­na­li­zo­wa­nych pro­duk­tów z za­kre­su di­rect ma­iling.
Kon­trakt z Wi­len Di­rect sfi­na­li­zo­wa­ny zo­stał w bar­dzo do­brym dla ca­łe­go dzia­łu Ko­dak En­ter­pri­se In­kjet Sy­stems Di­vi­sion pierw­szym kwar­ta­le br. Fir­mie uda­ło się w nim zwi­ęk­szyć udzia­ły ryn­ko­we w ska­li glo­bal­nej, wdra­ża­jąc sze­reg roz­wi­ązań ba­zu­jących na tech­ni­ce in­kje­to­wej w różnych za­kąt­kach świa­ta.

„Wie­le cza­su za­jęło nam wy­bra­nie do­ce­lo­we­go part­ne­ra tech­no­lo­gicz­ne­go. Po wni­kli­wej ana­li­zie ofert ryn­ko­wych uzna­li­śmy, że naj­lep­szym z nich będzie fir­ma Ko­dak – mówi Dar­rin Wi­len, pre­zes Wi­len Gro­up (w skład której wcho­dzi Wi­len Di­rect). – De­cy­zja o jed­no­cze­snym za­ku­pie ma­szyn Pro­sper 6000C i Ne­xPress SX3900 by­ła dla nas oczy­wi­sta. Nie­stan­dar­do­wa tech­no­lo­gia fir­my Ko­dak zmie­nia ca­ły bi­znes ko­mu­ni­ka­cji ty­pu di­rect ma­iling. Na­si klien­ci ży­ją z te­go ro­dza­ju usług, jest wi­ęc na­szym obo­wi­ąz­kiem by ofe­ro­wać im naj­lep­sze do­stęp­ne na ryn­ku roz­wi­ąza­nia. Uzna­li­śmy, że Ko­dak ja­ko je­dy­ny do­staw­ca będzie w sta­nie spro­stać za­rów­no na­szym ocze­ki­wa­niom, jak i wy­ma­ga­niom na­szych klien­tów”.
„Na­sza współpra­ca z fir­mą Wi­len Di­rect tr­wa już po­nad dzie­si­ęć lat, dla­te­go je­ste­śmy dum­ni, że obec­nie mo­że­my wdro­żyć w jej za­kła­dzie pro­duk­cyj­nym roz­wi­ąza­nia ba­zu­jące na naj­bar­dziej za­awan­so­wa­nej tech­ni­ce in­kje­to­wej do­stęp­nej na ryn­ku – do­da­je Eric Owen, wi­ce­pre­zes ds. sprze­da­ży i mar­ke­tin­gu w dzia­le En­ter­pri­se In­kjet Sy­stems Di­vi­sion fir­my Ea­st­man Ko­dak Com­pa­ny. – Po za­in­sta­lo­wa­niu i uru­cho­mie­niu obu ma­szyn ocze­ku­je­my, że Wi­len Di­rect w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu wzmoc­ni swo­ją po­zy­cję li­de­ra na ryn­ku usług mar­ke­tin­gu bez­po­śred­nie­go”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści