Firma Wilen Direct – jeden z liderów na amerykańskim rynku usług marketingu bezpośredniego – zakupiła kolorową, cyfrową maszynę drukującą Kodak Prosper 6000C. Inwestycja ta jest związana z rosnącym zapotrzebowaniem ze strony klientów Wilen Direct na wysokiej jakości personalizowane zlecenia typu direct mailing o krótkim terminie wykonania, charakteryzujące się różnorodnością formatów i podłoży drukowych.
Jak zapewnia Kodak, maszyna Prosper 6000C umożliwia personalizowaną produkcję materiałów marketingowych z wykorzystaniem podłoży o wysokim połysku po kosztach średnio o 30% niższych od powszechnie stosowanych urządzeń elektrofotograficznych, bazujących na technologii tonerowej. Tak duże oszczędności pozwolą klientom Wilen Direct osiągnąć wyższe stopy zwrotu z inwestycji w działania marketingowe, jak też poprawić firmie wydajność realizacji wysokonakładowych prac z zakresu direct mailing.
Oprócz maszyny Prosper 6000C, Wilen Direct zakupiła arkuszową maszynę do kolorowego druku cyfrowego Kodak NexPress SX3900. W rezultacie firma ta stanie się użytkownikiem trzech rozwiązań Kodak – od pewnego czasu pracuje tu bowiem także maszyna Kodak Prosper 5000XLi. Jak zapewnia jej kierownictwo, technologia stworzona przez Kodaka pomogła jej w osiągnięciu pozycji lidera na rynku wysokonakładowych, wysokojakościowych, personalizowanych produktów z zakresu direct mailing.
Kontrakt z Wilen Direct sfinalizowany został w bardzo dobrym dla całego działu Kodak Enterprise Inkjet Systems Division pierwszym kwartale br. Firmie udało się w nim zwiększyć udziały rynkowe w skali globalnej, wdrażając szereg rozwiązań bazujących na technice inkjetowej w różnych zakątkach świata.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com