Firma Wilen Direct – jeden z liderów na amerykańskim rynku usług marketingu bezpośredniego – zakupiła kolorową, cyfrową maszynę drukującą Kodak Prosper 6000C. Inwestycja ta jest związana z rosnącym zapotrzebowaniem ze strony klientów Wilen Direct na wysokiej jakości personalizowane zlecenia typu direct mailing o krótkim terminie wykonania, charakteryzujące się różnorodnością formatów i podłoży drukowych.
Jak zapewnia Kodak, maszyna Prosper 6000C umożliwia personalizowaną produkcję materiałów marketingowych z wykorzystaniem podłoży o wysokim połysku po kosztach średnio o 30% niższych od powszechnie stosowanych urządzeń elektrofotograficznych, bazujących na technologii tonerowej. Tak duże oszczędności pozwolą klientom Wilen Direct osiągnąć wyższe stopy zwrotu z inwestycji w działania marketingowe, jak też poprawić firmie wydajność realizacji wysokonakładowych prac z zakresu direct mailing.
Oprócz maszyny Prosper 6000C, Wilen Direct zakupiła arkuszową maszynę do kolorowego druku cyfrowego Kodak NexPress SX3900. W rezultacie firma ta stanie się użytkownikiem trzech rozwiązań Kodak – od pewnego czasu pracuje tu bowiem także maszyna Kodak Prosper 5000XLi. Jak zapewnia jej kierownictwo, technologia stworzona przez Kodaka pomogła jej w osiągnięciu pozycji lidera na rynku wysokonakładowych, wysokojakościowych, personalizowanych produktów z zakresu direct mailing.
Kontrakt z Wilen Direct sfinalizowany został w bardzo dobrym dla całego działu Kodak Enterprise Inkjet Systems Division pierwszym kwartale br. Firmie udało się w nim zwiększyć udziały rynkowe w skali globalnej, wdrażając szereg rozwiązań bazujących na technice inkjetowej w różnych zakątkach świata.
„Wiele czasu zajęło nam wybranie docelowego partnera technologicznego. Po wnikliwej analizie ofert rynkowych uznaliśmy, że najlepszym z nich będzie firma Kodak – mówi Darrin Wilen, prezes Wilen Group (w skład której wchodzi Wilen Direct). – Decyzja o jednoczesnym zakupie maszyn Prosper 6000C i NexPress SX3900 była dla nas oczywista. Niestandardowa technologia firmy Kodak zmienia cały biznes komunikacji typu direct mailing. Nasi klienci żyją z tego rodzaju usług, jest więc naszym obowiązkiem by oferować im najlepsze dostępne na rynku rozwiązania. Uznaliśmy, że Kodak jako jedyny dostawca będzie w stanie sprostać zarówno naszym oczekiwaniom, jak i wymaganiom naszych klientów”.
„Nasza współpraca z firmą Wilen Direct trwa już ponad dziesięć lat, dlatego jesteśmy dumni, że obecnie możemy wdrożyć w jej zakładzie produkcyjnym rozwiązania bazujące na najbardziej zaawansowanej technice inkjetowej dostępnej na rynku – dodaje Eric Owen, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w dziale Enterprise Inkjet Systems Division firmy Eastman Kodak Company. – Po zainstalowaniu i uruchomieniu obu maszyn oczekujemy, że Wilen Direct w jeszcze większym stopniu wzmocni swoją pozycję lidera na rynku usług marketingu bezpośredniego”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com