No­we funk­cjo­nal­no­ści w mo­du­le Re­sel­ler – Mul­ti Dru­kar­nia w sys­te­mie iwa­re­PRINT 2.0Poprzedni artykuł 

Fir­ma Iwa­re wpro­wa­dzi­ła no­we funk­cjo­nal­no­ści w mo­du­le Re­sel­ler – Mul­ti Dru­kar­nia w sys­te­mie iwa­re­PRINT 2.0 – au­tor­skim opro­gra­mo­wa­niu ty­pu we­b-to­-print. Do naj­wa­żniej­szych no­wo­ści na­le­ży in­te­gra­cja z Sy­ste­mem Wy­mia­ny In­for­ma­cji o VAT (VIES). Uła­twia ona sprze­daż w kra­jach człon­kow­skich Unii Eu­ro­pej­skiej i po­zwa­la zauto­ma­ty­zo­wać kwe­stię roz­li­czeń po­mi­ędzy klien­ta­mi za­gra­nicz­ny­mi a da­ną dru­kar­nią.

Mo­żli­wo­ść two­rze­nia do­wol­nej ilo­ści „dru­kar­ni córe­k” (po­śred­ni­ków sprze­da­ży) -dzia­ła­jących pod różny­mi mar­ka­mi, z różną sza­tą gra­ficz­ną, de­dy­ko­wa­ną in­nym gru­pom do­ce­lo­wym i ze zróżni­co­wa­ną w sto­sun­ku do sie­bie oraz do „dru­kar­ni mat­ki” ofer­tą, to od­po­wie­dź na po­trze­by dzi­siej­sze­go ryn­ku. Re­sel­ler – Mul­ti Dru­kar­nia jest jed­nym z sze­ściu mo­du­łów do­stęp­nych w sys­te­mie iwa­re­PRINT 2.0 roz­bu­do­wa­nej plat­for­mie e-com­mer­ce, opty­ma­li­zu­jącej pro­ce­sy, po­rząd­ku­jącej pra­cę w dru­kar­ni, a dzi­ęki od­po­wied­nie­mu za­rządza­niu obie­giem zle­ce­nia oraz mo­żli­wo­ściom in­ter­ne­to­wej ob­słu­gi sprze­da­ży – znacz­nie ob­ni­ża­jącej kosz­ty pro­wa­dze­nia fir­my.

Pow­sta­ła ona na ba­zie wie­lo­let­nich do­świad­czeń Iwa­re z dru­kar­nia­mi z różnych seg­men­tów bra­nży po­li­gra­ficz­nej, a ta­kże w od­po­wie­dzi na ak­tu­al­ne po­trze­by ryn­ku. Mo­duł Re­sel­le­r-Mul­ti Dru­kar­nia wzbo­ga­ca sys­tem iwa­re­PRINT o funk­cjo­nal­no­ści, umo­żli­wia­jące dy­wer­sy­fi­ka­cję sprze­da­ży m.in. po­przez two­rze­nie sie­ci sprze­da­ży czy eks­pan­sję na ryn­ki za­gra­nicz­ne. To ostat­nie mo­żli­we jest dzi­ęki po­twier­dze­niu za­gra­nicz­nego nu­me­ru po­dat­ko­we­go (przez tzw. VIES), po­zwa­la­jące­mu sprze­da­wać z ze­ro­wą staw­ką VAT.

Mo­duł umo­żli­wia rów­nież utwo­rze­nie wy­spe­cja­li­zo­wa­ne­go skle­pu, de­dy­ko­wa­ne­go pod po­trze­by kon­kret­nych klien­tów, za­ma­wia­jących okre­ślo­ne pro­duk­ty (np. wi­zy­tów­ki, za­pro­sze­nia ślub­ne, fo­to­al­bu­my). Dru­kar­nia ko­rzy­sta­jąca z te­go na­rzędzia mo­że utwo­rzyć do­wol­ną ilo­ść „dru­kar­ni córe­k” dla swo­ich part­ne­rów bi­zne­so­wych, rów­nież ta­kich których ofer­ta skie­ro­wa­na jest dla klien­tów za­gra­nicz­nych np. z ryn­ku nie­miec­kie­go. Dzia­łać one mo­gą pod in­ną mar­ką, pro­po­nu­jąc in­ne ce­ny, ofe­ru­jąc jed­nak w rze­czy­wi­sto­ści usłu­gi „dru­kar­ni mat­ki”. Uła­twia on rów­nież ob­słu­gę klien­tów kor­po­ra­cyj­nych m.in. po­przez mo­żli­wo­ść two­rze­nia dla kon­kret­nej or­ga­ni­za­cji (np. dla ban­ku, sie­ci skle­pów, itp.) osob­nej do­me­ny do za­ma­wia­nia pro­duk­tów re­kla­mo­wych dla wszyst­kich podmio­tów wcho­dzących w jej skład.

Mo­duł Re­sel­ler –Mul­ti Dru­kar­nia w sys­te­mie iwa­re­PRINT po­sia­da sze­reg mo­żli­wo­ści, które mo­żna wy­ko­rzy­sty­wać w różnych kon­fi­gu­ra­cjach, w za­le­żno­ści od po­trzeb da­nej dru­kar­ni.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści