Agfa Graphics wprowadza na rynek nową wersję 2.3 sklepów internetowych Apogee i Asanti StoreFrontPoprzedni artykuł 

Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu na rynek kolejnej wersji sklepów internetowych Apogee StoreFront i Asanti StoreFront, opatrzonej numerem 2.3. Znalazła się w niej m.in. funkcja dystrybucji dokumentów elektronicznych, dzięki której drukarnie akcydensowe i wielkoformatowe mogą rozszerzyć swoją ofertę o sprzedaż treści elektronicznych, a tym samym zdobyć zupełnie nowe rynki zleceń.

StoreFront 2.3 to propozycja zarówno dla typowych przedsiębiorstw poligraficznych, bazujących na druku akcydensów, jak też firm z segmentu Sign & Display. Usługa ta umożliwia oferowanie klientom biznesowym o różnej wielkości nowych produktów i usług. W najnowszej wersji StoreFront – poza typowymi produktami drukowanymi – umożliwia sprzedaż różnych treści elektronicznych, np. zdjęć, dokumentów PDF, plików typu ePub czy też banerów internetowych.
„Jako oprogramowanie działające w chmurze, StoreFront oferuje swoim użytkownikom szybszą i bardziej opłacalną drogę wejścia na rynek web-to-print. Jego pełna integracja z naszymi produkcyjnymi systemami workflow pozwala na uzyskanie oszczędności czasowych oraz zapobiega ryzyku zdublowania wprowadzanych danych – mówi Andy Grant, szef działu oprogramowania w firmie Agfa Graphics. – Drukarnie coraz częściej chcą czy wręcz nawet muszą zaproponować swoim klientom nowe rodzaje usług. W sytuacji, gdy typowy druk jest wciąż podstawą współczesnego portfolio metod komunikacji, StoreFront jawi się jako idealne narzędzie dla dostawców usług poligraficznych różnego typu, umożliwiające im dodanie zupełnie nowych funkcji. Mam na myśli choćby tworzenie i dystrybucję dokumentów elektronicznych. Posiadanie rozbudowanego porftolio różnych usług zmienia wizerunek drukarni i sprawia, że staje się ona dla klienta kompleksowym dostawcą różnego rodzaju produktów, pozwalających na efektywną komunikację z odbiorcą”.

W nowej wersji StoreFront 2.3 usprawnione zostały także funkcje związane z dokonywaniem płatności z pomocą przelewów bankowych. Jest to alternatywa dla powszechnie stosowanych w sklepach internetowych metod płatności z użyciem karty kredytowej lub debetowej. Zdaniem Agfa Graphics jest to bardzo użyteczne narzędzie na wielu rynkach, np. tu gdzie swoją działalność prowadzą organizacje rządowe i typu non-profit, którym z założenia nie wolno dokonywać płatności online przy użyciu kart kredytowych.
Nowością w wersji 2.3 jest także moduł tworzenia potwierdzeń zamówień (faktury proforma), dzięki któremu klient korzystający ze sklepu ma pewność, że otrzyma właściwie udokumentowane potwierdzenie dokonywanych w nim zakupów. Dokumenty te są przechowywane w systemie jako pliki PDF, które w każdej chwili można wydrukować bądź zarchiwizować.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności