Brytyjski producent oprogramowania dla drukarń Optimus Group serdecznie zaprasza klientów z Polski na targi FESPA 2015, które odbędą się w dniach 18--22 maja w Kolonii.
Na naszym stoisku nr P2 w hali 6 po raz pierwszy zaprezentowany będzie moduł Optimus Dash Sales Manager. Będzie okazja do obejrzenia systemu na żywo i porozmawiania w języku polskim.
Nicola Bisset, Dyrektor Zarządzający Grupy Optimus komentuje: “Kontynuujemy rozwój wielokrotnie nagradzanego systemu Optimus Dash MIS. Zapewniam, że nasz system MIS nie jest już tylko narzędziem do nadzoru produkcji, ale może również pomóc naszym klientom zwiększyć sprzedaż i przychody bez zwiększania kosztów.”
Nicola Bisset dodaje: “Moduł Optimus Dash Sales Manager zawiera wszystkie niezbędne informacje wymagane do aktywnego rozwoju planów sprzedaży, pozyskiwania nowych szans sprzedaży i natychmiastowej odpowiedzi na zapytania klientów. Zgodnie z metodologią Lean, musimy upewnić się, że nie ma powielania działań oraz wprowadzić pełną transparentność działań handlowych oraz przedstawić je w wygodnej i łatwej w użyciu aplikacji internetowej.”
Dash Sales Manager zawiera pulpit pokazujący powiadomienia użytkownika dotyczące kluczowych informacji na temat klientów i potencjalnych klientów. Powiadomienia są oznaczone kolorami w celu prezentacji priorytetów i podjęcia skutecznych działań.
Kontakty w Dash Sales Manager obejmują klientów stałych i potencjalnych. Prezentacja danych jest pod pełną kontrolą administratora, dany handlowiec może widzieć listę tylko sowich klientów. Po kliknięciu na indywidualny kontakt, wszystkie informacje są dostępne w tym zaplanowane zadania. Użytkownik może oznaczać zadania zakończone oraz tworzyć nowe do wykonania.
Dla stałych klientów drukarni dostępne są natychmiast informacje dodatkowe: oczekujące zapytania (kalkulacje), zlecenia aktualnie realizowane, proofy oczekujące na akceptację, planowane dostawy, wystawione faktury oraz aktualny stan magazynowy wyrobów gotowych.
Użytkownik uzyska szybko interesujące go informacje metodą 'drill down' – na przykład, jeśli użytkownika interesują zlecenia aktualnie realizowane, to szybko dowie się na jakim jest ona etapie i gdzie jest ono w produkcji. Jest to nieoceniona pomoc przy udzielaniu klientom odpowiedzi na zapytania!
Dla klientów potencjalnych udostępnione są wszelkie informacje adresowe oraz kontakty. Jeśli zapytania (kalkulacje) zostały wysłane, ale klient nie podjął jeszcze decyzji, wówczas system umieszcza je jako zadania do obserwacji i podjęcia dalszych działań.
Firmy, kontakty i dane adresowe są dostępne zarówno dla klientów stałych, jak i potencjalnych. Użytkownik może w każdej chwili wyeksportować je do arkusza kalkulacyjnego za naciśnięciem jednego przycisku. Umożliwia to tworzenie profilowanych kampanii sprzedaży, a tym samym dostarczanie wszystkim klientom na bieżąco informowani o nowych promocjach i produktach.
Budżety sprzedaży mogą być przypisane do każdego klienta stałego lub potencjalnego, a ich realizacja monitorowana wg klienta lub przedstawiciela handlowego. Budżety miesięczne są wprowadzane z łącznego salda dostępnego w systemie Optimus Dash. Każda rejestracja faktury sprzedaży jest widoczna i wskazuje bieżącą różnicę między sprzedażą planowaną a rzeczywistą.
Dash Sales Manager posiada dodatkową funkcję kalendarza. Użytkownik ma wgląd w kalendarz zadań każdego handlowca, zaś dyrektor handlowy ma wgląd we wszystkie. Kalendarz jest na bieżąco aktualizowany w czasie rzeczywistym, a zaplanowane zadania można dowolnie przesuwać. Każde zadanie w kalendarzu udostępnia swoje szczegóły i umożliwia na zmianę statusu zadania.
Wszystkie zadania handlowe są oznaczone kolorami w celu wygodnej ich wizualizacji. Kalendarz można synchronizować z innymi aplikacjami, takimi jak Google Calendar i Microsoft Outlook.
Kalendarz w Dash Sales Manager może być mogą być prezentowany jako lista dni lub tygodniowo w celu skutecznego zarządzania czasem i kontroli.
Wszystkie zadania handlowe prezentowane w Dash Sales Manager są automatycznie aktualizowane w przypadku ich zmian w innym internetowym module systemu Dash Cloud Mobile, który jest narzędziem dla mobilnych handlowców drukarni. Claud Mobile udostępnia handlowcom narzędzia do natychmiastowej kalkulacji i ofertowania, sprzedaży wyrobów gotowych oraz wglądu w aktualny stan produkcji zleceń. Jest to kompletne rozwiązanie odpowiadające potrzebom klientów i zwiększające sprzedaż! Wszystkie działania zakończone w Cloud Mobile pojawiają się automatycznie w Optimusa Dash MIS, dając pełną transparentność w obszarze sprzedaży drukarni.
Optimus Dash to system pomagający zakładom poligraficznym wykorzystać swoje możliwości i rozwijać biznes!
System Optimus Dash to bardzo popularny i niezwykle przyjazny system MIS. Producent systemu Optimus Group z powodzeniem wdraża swój system już od 30 lat. Do dzisiaj system doczekał się około 1000 wdrożeń na całym świecie. Dzięki zupełnie nowatorskiemu podejściu do kalkulacji system uzyskał niespotykaną elastyczność i można go zastosować do dowolnej firmie poligraficznej. Bogata funkcjonalność systemu przy zachowaniu prostoty użytkowania pozwala na łatwe dostosowanie go do potrzeb każdej drukarni. Od roku 2014 istnieje w Polsce wyłączny partner wdrożeniowy Optimus Polska: www.optimus2020.pl
Na podstawie informacji firmy Optimus Polska