Mul­ti­fol dzi­ęku­je za uczest­nic­two w warsz­ta­tach „Jak opa­ko­wać bran­dy”Poprzedni artykuł 

Warsz­ta­ty „Jak opa­ko­wać bran­dy”, które od­by­ły się w dniu 09.04.2015. w Sa­li B w ha­li EXPO w War­sza­wie zgro­ma­dzi­ły znacz­ną ilo­ść spe­cja­li­stów i brand ma­na­ge­rów za­in­te­re­so­wa­nych te­ma­tem opa­ko­wań. Ni­niej­sze warsz­ta­ty by­ły im­pre­zą to­wa­rzy­szącą pod­czas  Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions 2015 – naj­wi­ęk­szej te­go ty­pu im­pre­zie w Eu­ro­pie Środ­ko­wo­-Wschod­nie

Za­rządza­nie mar­ką to wy­jąt­ko­wo wa­żny aspekt dzia­łal­no­ści przed­si­ębiorstw, a opa­ko­wa­nie i je­go wła­ści­wy wy­gląd sta­no­wią istot­ny czyn­nik wpły­wa­jący na po­ziom sprze­da­ży.

Po in­te­re­su­jących pre­le­ka­cjach na­szych po­przed­ni­ków, Mul­ti­fol prze­sze­dł do omówie­nia pre­zen­ta­cji do­ty­czącej no­wo­ści i me­tod w za­kre­sie uszla­chet­nia­nia dru­ku.

Pre­le­ka­cja mia­ła cha­rak­ter warsz­ta­tu – dla­te­go też w pierw­szej ko­lej­no­ści sku­pi­li­śmy się na wy­ja­śnie­niu pod­sta­wo­wych po­jęć do­ty­czących kon­kret­ne­go za­bie­gu uszla­chet­nia­jące­go (np. fo­lio­wa­nia, la­kie­ro­wa­nia, ho­t-stam­pin­gu), a w dal­szym ci­ągu na kon­kret­nym przy­kła­dzie omówi­li­śmy wy­bra­ne przy­kła­dy ilu­stru­jące wła­ści­we za­rządze­nie mar­ką w za­kre­sie uszla­chet­nia­nia opa­ko­wań.

Nie­zwy­kle mi­łym aspek­tem warsz­ta­tów by­ła mo­żli­wo­ść od­po­wie­dzi na wie­le py­tań do­ty­czących na­szej dzia­łal­no­ści. Za­in­te­re­so­wa­nie oma­wia­ny­mi przez nas usłu­ga­mi upew­nia nas w prze­ko­na­niu, iż uszla­chet­nia­nie dru­ku ma nie­zwy­kle wa­żną ro­lę w bu­do­wa­niu war­to­ści mar­ki.

Dzi­ęku­je­my za licz­ne przy­by­cie. W ra­zie dal­szych py­tań za­pra­sza­my do kon­tak­tu.

Ze­spół Mul­ti­fol

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści