Mar­cin Mi­row­ski dy­rek­to­rem łódz­kie­go od­dzia­łu fir­my DKS Sp. z o.o.Poprzedni artykuł 

W ostat­nim cza­sie do gro­na pra­cow­ni­ków fir­my DKS Sp. z o. o. – jed­ne­go z czo­ło­wych do­staw­ców w Pol­sce w za­kre­sie pro­duk­tów i usług zwi­ąza­nych z dru­ko­wa­niem, ko­pio­wa­niem i ska­no­wa­niem do­łączył Mar­cin Mi­row­ski. Objął on sta­no­wi­sko dy­rek­to­ra jej łódz­kie­go od­dzia­łu.

DKS Sp. z o.o. z Gda­ńska jest au­to­ry­zo­wa­nym dys­try­bu­to­rem m. in. urządzeń Ko­ni­ca Mi­nol­ta, Le­xmark, KIP, Sharp i Con­tex. Jej łódz­ki od­dział – je­den z 11, ja­kie po­sia­da w ca­łej Pol­sce – po­wstał z my­ślą o spraw­nej ob­słu­dze klien­tów z cen­tral­nej Pol­ski. Zaj­mu­je się on rów­nież wy­naj­mem oraz dzie­rża­wą kse­ro­ko­pia­rek; mo­żna tu ta­kże sko­rzy­stać z ser­wi­su ko­pia­rek. 1 kwiet­nia br. je­go no­wym dy­rek­to­rem zo­stał Mar­cin Mi­row­ski – od wie­lu lat zwi­ąza­ny z bra­nżą po­li­gra­ficz­ną.

Jest on ab­sol­wen­tem Uni­wer­sy­te­tu War­szaw­skie­go. W po­cząt­kach swo­jej ka­rie­ry za­wo­do­wej zdo­by­wał do­świad­cze­nie w dzia­le sprze­da­ży re­gio­nal­nej te­le­wi­zji TVN, na­stęp­nie zwi­ązał się z bra­nżą po­li­gra­ficz­ną – od 2005 ro­ku będąc naj­pierw od­po­wie­dzial­nym za sprze­daż urządzeń cy­fro­wych oraz opro­gra­mo­wa­nia w fir­mie Ko­ni­ca Mi­nol­ta, na­stęp­nie sys­te­mów do in­tro­li­ga­tor­ni w Du­plo Pol­ska oraz urządzeń wie­lo­funk­cyj­nych w Ri­coh Pol­ska. W DKS Sp. z o.o. od­po­wia­dać będzie za sprze­daż pro­duk­tów z port­fo­lio tej fir­my przede wszyst­kim w re­gio­nie cen­tral­nej Pol­ski.
„Będę do­kła­dał wszel­kich sta­rań, aby w jesz­cze wi­ęk­szym za­kre­sie do­cie­rać z ofer­tą DKS Sp. z o.o. do firm z bra­nż po­li­gra­ficz­nej i biu­ro­wej – dru­ka­rń, wy­daw­nictw, agen­cji re­kla­mo­wych, punk­tów kse­ro­gra­ficz­nych i fo­to­gra­ficz­nych, biur pro­jek­to­wych i ar­chi­tek­to­nicz­nych – a ta­kże, aby uspraw­nić ich ob­słu­gę; w tym za­pew­nić im m.in. szyb­ki czas re­ak­cji au­to­ry­zo­wa­ne­go ser­wi­su w przy­pad­ku sy­tu­acji nie­po­żąda­nych. Mam na­dzie­ję słu­żyć im rów­nież swo­im do­radz­twem, opar­tym na wie­lo­let­nim do­świad­cze­niu, zdo­by­wa­nym przez la­ta pra­cy w bra­nży po­li­gra­ficz­nej” – mówi Mar­cin Mi­row­ski.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści