Oki Europe Ltd uruchomiła Akademię Oki – nową platformę internetową dla partnerów handlowych. Daje ona bezpośredni dostęp do centrum wiedzy, bogatego w informacje na temat m.in. sprzedaży, produktów i technologii Oki. Ponadto umożliwi też odbycie szeregu certyfikowanych szkoleń, dostępnych w bezpiecznej i przyjaznej użytkownikowi, interaktywnej formie.
Interaktywna i wielojęzyczna platforma została zaprojektowana w taki sposób, aby dostarczyć wsparcie, informacje oraz niezbędną pomoc szerokiej sieci partnerów Oki. Dzięki poszerzeniu swojej wiedzy będą oni mogli w jeszcze bardziej profesjonalny sposób obsługiwać swoich klientów i służyć im radą, co w rezultacie przełoży się na wzrost sprzedaży i rozwój ich biznesu.
– Silna i skonsolidowana sieć partnerów handlowych w regionie EMEA jest dla nas bardzo ważna – mówi Tetsuya Kuri, wiceprezes ds. marketingu OKI w regionie EMEA. – Nasza nowa Akademia Oki dostosowana została do wszystkich poziomów zaawansowania, doświadczenia i obszarów zainteresowania. Z pewnością będzie to pomocne narzędzie dla naszych partnerów, którzy dzięki tej platformie odpowiedzą na wszelkie oczekiwania swoich klientów, oferując im szeroki zakres produktów i rozwiązań firmy Oki – dodaje Kuri.
Dzięki dostępowi do nieustannie rozbudowywanych interaktywnych szkoleń, zarejestrowani użytkownicy mogą oglądać i uczestniczyć w różnorodnych modułach szkoleniowych – zawsze wtedy kiedy mają na to czas i ochotę. Akademia Oki dostępna jest w wersji na komputer, tablet oraz smartfon. Aplikacja mobilna dla urządzeń z systemem Android lub IOS umożliwia bezpośredni dostęp do Akademii i może być używana w każdej chwili.
Po pomyślnym ukończeniu internetowego kursu szkoleniowego w aplikacji Akademia Oki użytkownikowi automatycznie udostępnione zostaną dodatkowe materiały, m.in. seria instruktażowych filmów sprzedażowych. Te krótkie materiały wideo zostały specjalnie opracowane jako wsparcie dla partnerów handlowych w trakcie spotkań i prezentacji. Są one świetnym narzędziem do szybkiego podzielenia się informacjami ze współpracownikami lub klientami, np. poprzez email. Za każdym razem, gdy pojawiają się nowe szkolenia, uaktualnienia aplikacji dostępne będą w App store oraz Google Play.
– Akademia Oki to naprawdę przyjazne użytkownikowi centrum wiedzy na temat sprzedaży, produktów, technologii i rozwiązań szkoleniowych. Dzięki niej partnerzy handlowi mają okazję, by poszerzyć swoje kompetencje sprzedażowe oraz wiedzę na temat produktów Oki. Jesteśmy przekonani, że to narzędzie pomoże im zwiększyć sprzedaż i wygenerować lepsze zyski – dodaje Kuri.
Na podstawie informacji firmy OKI Polska