Tym przewrotnym tytułem opatrzony został jeden z wykładów i warsztatów, jakie zasilą bogaty program merytoryczny targów REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29.09-1.10.2015 r. w Poznaniu.
Co tak naprawdę kryje się za słowami: „to ja się jeszcze zastanowię, „muszę to przemyśleć”, „skonsultuję się z rodziną”, „za drogo”, „nie, bo nie”, które padają podczas spotkania na linii sprzedawca-klient? Obie strony mają pewne potrzeby i między innymi przez ich pryzmat należy zastanawiać się, czy klient wypowiadając te słowa, rzeczywiście tak myśli? Czy są to prawdziwe powody jego wahania i wymykania się sprzedawcy? Odpowiedzi na te pytania padną podczas wykładu organizowanego przez PERSONEL SYSTEM, a podczas warsztatów uczestnicy poznają różnorodne techniki pokonywania obiekcji, które pojawiają się na etapie finalizacji. Prowadząca warsztaty, Joanna Matuszewicz, trener z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu strategii budowania marki, pracująca z biznesem od ponad 12 lat, zaprezentuje również sposoby postępowania z klientem w taki sposób, żeby słowa „nie,
Kolejnym tematem poruszanym przez PERSONEL SYSTEM będzie „Psychologia przyciągania Klienta”
o sprzedaży w dzisiejszych czasach, która wymaga zupełnie innych umiejętności, niż kiedyś. Efektywne dotarcie do klienta opiera się na wykorzystaniu wiedzy o człowieku i jego psychologicznym funkcjonowaniu w życiu codziennym. Wykład i warsztat przeprowadzi dr Joanna Rajang, dyrektor zarządzający w firmie Personel System, certyfikowany Coach ICF, Konsultant i Trener biznesu od 19 lat. Współpracuje z dużymi firmami i korporacjami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Więcej informacji na temat programu Targów REKLAMA360 na stronie: www.reklama360.eu
Na podstawie informacji organizatora