Więcej marketingu na targach REKLAMA360Poprzedni artykuł 

Targi reklamy to wspomnienie pawilonów wystawienniczych zalanych młodymi ludźmi
z reklamówkami w rękach, częstującymi się gadżetami, które wylewały się ze stoisk wystawców. Na szczęście jest to już strefa wspomnień, ponieważ targi REKLAMA360 gwarantują profesjonalnych zwiedzających, którzy trafią do stref specjalnych przepełnionych narzędziami skutecznego marketingu!

Wśród nowych stref, odpowiadającym zarówno wystawcom, jak i zwiedzającym, znajdują się m.in.: STREFA COACHINGU, AGENCJI REKLAMOWYCH, DRUKU 3D, BADAŃ i ANALIZ, EVENTÓW oraz START - UPÓW. To kopalnia wiedzy, pomysłów, horyzontów i doświadczeń, z jaką przybywają eksperci branży reklamowej, by obdzielić zwiedzających targi REKLAMA360.

- Takiej determinacji skoncentrowanej na poszerzeniu konwencji Targów REKLAMA360 w kierunku marketingu jeszcze nie mieliśmy szansy obserwować – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, dyrektor projektu. – Zmiany, jakie towarzyszą tegorocznej edycji stanowią namacalny dowód nowoczesności i odświeżonej formuły, które wprowadzają dobrze już znany projekt w nowa erę reklamy i marketingu – podkreśla.

Organizatorzy zapowiadają wydarzenie na skalę ogólnokrajową. Dla tych, którzy wygenerują bilet
do świata REKLAMY360, istnieje możliwość wzięcia udziału w unikatowej Golden Marketing Conference, w ramach której przemówią takie autorytety, jak Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk, Michał Wawrzyniak czy Marek Zieliński.

Czego więcej można się spodziewać po planowanych na 29.09-1.10.2015 r. wydarzeniach? Dowiemy się, przybywając do Poznania. Cytując słowa Michała Wawrzyniaka z MentalWay: odtąd Zawsze i Wszędzie będzie Można WSZYSTKO!

Więcej informacji na temat Targów REKLAMA360 na stronie: www.reklama360.eu 

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności