Nowości w systemie Mnumi prezentowane na targach Print Show w Birmingham oraz podczas misji handlowej we WłoszechPoprzedni artykuł 

Firma Mnumi zaprezentowała swój sztandarowy produkt – system do zarządzania Mnumi - szerszej publiczności z całego świata podczas targów Print Show w Birmingham, a także podczas misji handlowej we Włoszech, skupiając się w swoich prezentacjach na niedawno wprowadzonych w nim funkcjonalnościach. Wiele z nich było odpowiedzią na oczekiwania klientów, kolejne jeszcze bardziej usprawniły pracę z tym cieszącym się coraz większą popularnością rozwiązaniem do zarządzania i sprzedaży internetowej usług poligraficznych.

Do najważniejszych nowych funkcjonalności wprowadzonych w systemie Mnumi (z którym pracuje już niemal 50 drukarń z Polski i z zagranicy) należą usprawnienia i integracje, które powstały w systemie w odpowiedzi na oczekiwania klientów. „Do najbardziej znaczącej, wprowadzonej przez nas w ostatnim czasie zmiany - mówi Piotr Pakier, współwłaściciel firmy Mnumi - możemy zaliczyć możliwość tworzenia produktów widocznych tylko dla konkretnego klienta, co zdecydowanie ułatwia drukarniom pracę ze zleceniodawcami, których zapotrzebowania są bardzo różne. Często bowiem drukarnia realizując zlecenia dla danego klienta, nie chce, aby te produkty lub też szablony określonych projektów były dostępne w sklepie internetowym dla wszystkich. Teraz z Mnumi jest to bardzo proste”.

Ponadto firma wprowadziła w systemie Mnumi kolejne integracje - z bramką kurierską Apaczka, a także - sklepu internetowego z bankiem zdjęć Fotolia. Do nowych funkcjonalności należy zaliczyć także możliwość ustawienia kadrowania w sklepie internetowym - podczas tworzenia zamówienia, użytkownik ma teraz możliwość kadrowania dodanego zdjęcia, zgodnie z proporcjami ustawionymi w zamówieniu.

Nowością jest również integracja z serwisem Allegro, rozumiana jako synchronizacja na poziomie konta klienta; dotyczy danych na temat dostawy, płatności i produktu. W systemie wprowadzono również integrację z Pocztą Polską (z systemem eNadawca). Możliwa jest dzięki temu rejestracja przesyłek, a także generowanie dokumentów nadawczych w formie elektronicznej oraz automatyczne przekazywanie pliku z przesyłkami bezpośrednio do wybranej placówki pocztowejNowością jest też udoskonalenie prezentacji albumów  - jednoczesny widok dwóch stron projektu, a także możliwość tworzenia projektów kalendarzy w taki sposób, aby każdy miesiąc mógł być zaprojektowany oddzielnie. 

R E K L A M A
„To istotne aspekty zmian w naszym rozwiązaniu – mówi Piotr Pakier - co jest dowodem na to, że system Mnumi ewoluuje wraz z potrzebami naszych klientów. Jego zaletą jest bowiem – wobec wielu rozwiązań konkurencyjnych - duża elastyczność. Przede wszystkim obejmuje on zarządzanie obiegiem prac w drukarni – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak również przez Internet), poprzez jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta i realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę; pozwala także sprawnie zarządzać płatnościami, a co za tym idzie - umożliwia skuteczne zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Oferuje także szereg ciekawych funkcjonalności, które poprawiają wydajność drukarni, ułatwiają pracę jej pracownikom oraz klientom. Cieszy nas fakt, że jego zalety doceniają nie tylko klienci z Polski, ale również z zagranicy, z którymi mieliśmy okazję spotkać się zarówno podczas targów Print Show w Birmingham, jak również podczas misji handlowej we Włoszech.  Pierwsza z imprez - bardzo dobrze zorganizowana, z dużym rozmachem, gdzie prezentowało swoją ofertę wiele firm konkurencyjnych z nowoczesnymi produktami - pokazała, że oferowany przez nas system reprezentuje naprawdę wysoki, światowy poziom. Podczas wizyty we Włoszech nawiązaliśmy z kolei ciekawe relacje z drukarniami z Rzymu. Jesteśmy przekonani, że oba wyjazdy zaowocują w przyszłości kolejnymi wdrożeniami naszego rozwiązania”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności