Zapraszamy na 20-godz. warsztaty "Opakowania sprzedają produkt", które odbędą się w Szkole grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie.
Koszt: 560 zł brutto (28 zł brutto za godz. zajęć)
Termin: 13 i 14 lutego 2016 r. (sobota i niedziela) w godz. 9.00-15.00 oraz 20 lutego 2016 r. (sobota) w godz. 15.00–20.00
Dla kogo?
dla osób kreatywnych, dla grafików DTP, grafików w firmach produkcyjnych i agencjach reklamowych oraz drukarniach, dla właścicieli małych firm reklamowych, dla absolwentów szkół i uczelni plastycznych aplikujących do pracy, dla absolwentów "Publishing School"
Prowadzi: mgr Ireneusz Szandała – artysta grafik, projektant opakowań dla prestiżowych marek oraz animacji multimedialnych, właściciel Abarel Studio, wykładowca "Publishing School"
Program:
1. Co grafik projektujący opakowania koniecznie wiedzieć powinien
a) Rodzaje i elementy opakowań, materiały, techniki zadrukowywania
b) Opakowania typowe, nietypowe, luksusowe, nowatorskie
c) Funkcje opakowań: ochronna, edukacyjna, informacyjna, reklamowa
d) Marketing opakowania: produkt, producent, grupa docelowa, koszt opakowania, key idea promująca produkt poprzez opakowanie
Ćwiczenia: porównanie i ocena przykładowych opakowań, analiza briefu klienta, próba samodzielnego wykreowania key idea dla opakowywanego produktu
2. Sześć zasad projektowania graficznego opakowań (2 godz.): zasada umiaru, formy słabej i silnej, kontrastu, hierarchii ważności elementów tekstowych, rytmu, zasada patrzenia na opakowanie oczami konsumenta