Sto­ra En­so na lu­to­wych im­pre­zach tar­go­wych po­świ­ęco­nych opa­ko­wa­niomPoprzedni artykuł 

Sto­ra En­so po­in­for­mo­wa­ła, że w lu­tym br. roz­wi­ąza­nia opa­ko­wa­nio­we ofe­ro­wa­ne przez jej dział Re­ne­wa­ble Pac­ka­ging zo­sta­ną za­pre­zen­to­wa­ne na kil­ku im­pre­zach wy­sta­wien­ni­czych. Dwie z nich – PCD i Phar­ma­pack – od­będą się w Pa­ry­żu, trze­cia – Pac­ka­ging In­no­va­tions – w Bir­min­gham.

Na pierw­szej z wy­mie­nio­nych wy­staw – PCD (Pac­ka­ging, Com­se­tics & De­sign) – uwa­ga zwie­dza­jących sto­isko Sto­ra En­so (nr AF20) zo­sta­nie w szcze­gól­no­ści zwróco­na na no­wy kar­ton Per­for­ma Bril­lian­ce. Jest on prze­zna­czo­ny do pro­duk­cji wy­so­kiej ja­ko­ści opa­ko­wań kla­sy pre­mium oraz do różno­rod­nych za­sto­so­wań gra­ficz­nych. Skie­ro­wa­ny jest m.in. do przed­sta­wi­cie­li bra­nży ko­sme­tycz­nej, którzy sta­no­wią jed­ną z grup do­ce­lo­wych or­ga­ni­zo­wa­nej w dniach 3–4 lu­te­go na te­re­nie Espa­ce Cham­per­ret w Pa­ry­żu wy­stawy. Tar­gi te będą jed­no­cze­śnie oka­zją do pre­zen­ta­cji ca­łej ofer­ty Sto­ra En­so Re­ne­wa­ble Pac­ka­ging, obej­mu­jącej in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia oraz ma­te­ria­ły umo­żli­wia­jące pro­duk­cję luk­su­so­wych i jed­no­cze­śnie przy­ja­znych dla śro­do­wi­ska opa­ko­wań.

Kil­ka dni później (w dniach 10–11 lu­te­go) w cen­trum wy­sta­wien­ni­czym Pa­ris Expo Por­te de Ver­sa­il­les roz­pocz­ną się tar­gi Phar­ma­pack, po­świ­ęco­ne roz­wi­ąza­niom opa­ko­wa­nio­wym skie­ro­wa­nym na ry­nek far­ma­ceu­tycz­ny. Pod­czas im­pre­zy Sto­ra En­so za­pre­zen­tu­je na sto­isku nr 1011 pro­po­zy­cje dla firm z te­go seg­men­tu ryn­ko­we­go.

Skan­dy­naw­skie­go pro­du­cen­ta nie za­brak­nie rów­nież na bry­tyj­skiej od­sło­nie – zna­nych ta­kże z na­sze­go ryn­ku – tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions, ja­kie od­by­wać się będą w Bir­min­gham w dniach 24–25 lu­te­go. Tu, na sto­isku nr B30, dział Sto­ra En­so Con­su­mer Bo­ard za­pre­zen­tu­je swo­ją kom­plek­so­wą ofer­tę w za­kre­sie pro­duk­cji „in­te­li­gent­ny­ch” opa­ko­wań na ko­sme­ty­ki, na­po­je, cze­ko­la­dę, far­ma­ceu­ty­ki oraz żyw­no­ść.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści