Kom­pap z agen­cją Prac­tumPoprzedni artykuł 

Kom­pap, spółka gie­łdo­wa z bra­nży po­li­gra­ficz­nej, po­wie­rzy­ła ob­słu­gę PR i IR Prac­tum Con­sul­ting. Agen­cja będzie pro­wa­dzić biu­ro pra­so­we Kom­papu oraz ko­or­dy­no­wać re­la­cje z ryn­kiem ka­pi­ta­ło­wym. Przy­go­tu­je też no­wą stro­nę in­ter­ne­to­wą spółki.

- Kom­pap ma upo­rząd­ko­wa­ny bi­znes, a do te­go zy­skow­ny. Ma­my w swo­im port­fe­lu dwie spółki na­le­żące do naj­wi­ęk­szych w kra­ju dru­ka­rń dzie­ło­wych – BZGraf i OZGraf – które współpra­cu­ją z wie­lo­ma pre­sti­żo­wy­mi wy­daw­nic­twa­mi z kra­ju i za gra­ni­cy. Po trzech kwar­ta­łach 2015 r. na­sze przy­cho­dy ze sprze­da­ży wy­nio­sły bli­sko 46 mln zł, zaś zysk net­to 4,7 mln zł. Te­raz za­le­ży nam, by wzno­wić bie­żącą i sku­tecz­ną ko­mu­ni­ka­cję z me­dia­mi i in­we­sto­ra­mi. Zde­cy­do­wa­li­śmy się na współpra­cę z Prac­tum, bo chce­my po­wie­rzyć to za­da­nie pro­fe­sjo­na­li­stom – ko­men­tu­je Wal­de­mar Lip­ka, pre­zes za­rządu Kom­pap.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my KOMPAP SA

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści