dru­pa 2016: He­idel­berg re­struk­tu­ry­zu­je swo­je port­fo­lio ma­szyn do dru­ku cy­fro­we­go i sku­pia się na ro­snących ryn­kachPoprzedni artykuł 

He­idel­ber­ger Druck­ma­schi­nen AG (He­idel­berg) po­sze­rza swo­je port­fo­lio ma­szyn do dru­ku cy­fro­we­go na tar­gi dru­pa 2016 ze świa­to­wą pre­mie­rą ma­szyny do prze­my­sło­we­go dru­ku cy­fro­we­go w for­ma­cie B1: fir­ma za­pre­zen­tu­je He­idel­berg Pri­me­fi­re 106, która ba­zu­je na wio­dącej tech­no­lo­gii in­kjet opra­co­wa­nej dzi­ęki współpra­cy z Fu­ji­film oraz wy­ko­rzy­sta­niu naj­lep­szych ele­men­tów swo­jej wła­snej tech­no­lo­gii of­f­se­to­wej. W ma­szynie uży­te zo­sta­ły ba­zo­we, moc­ne stro­ny He­idel­berga ta­kie jak bez­do­ty­ko­we pro­wa­dze­nie ar­ku­szy oraz spraw­dzo­na tech­no­lo­gia na­kła­da­nia i wy­kła­da­nia. W ten spo­sób fir­ma prze­cie­ra szla­ki w prze­my­śle dru­ku cy­fro­we­go w no­wej kla­sie for­ma­to­wej.

He­idel­berg bie­rze rów­nież pod uwa­gę wy­ma­ga­nia ryn­ku, z który­mi bo­ry­ka się wie­le firm, szcze­gól­nie w prze­my­śle pro­duk­tów szyb­ko zby­wal­nych. Ocze­ki­wa­ne jest roz­wi­ąza­nie prze­zna­czo­ne do pro­duk­cji ma­łych i śred­nich na­kła­dów pro­duk­tów po­li­gra­ficz­nych w spo­sób szyb­ki, wy­god­ny, eko­no­micz­ny, ła­twy do sper­so­na­li­zo­wa­nia i do­sto­so­wa­ny do co­raz bar­dziej skom­pu­te­ry­zo­wa­nych pro­ce­sów pro­duk­cyj­nych, za­cho­wu­jąc przy tym ja­ko­ść zna­ną z dru­ku of­f­se­to­we­go. He­idel­berg otwie­ra tym sa­mym dro­gę do no­wych mo­de­li bi­zne­so­wych dla użyt­kow­ni­ków, którzy te­go ocze­ku­ją.

„Świa­to­wa pre­mie­ra He­idel­berg Pri­me­fi­re 106 to ko­lej­ny ka­mień mi­lo­wy w na­szej stra­te­gii cy­fro­wej: suk­ces przy współpra­cy z na­szy­mi part­ne­ra­mi przy wpro­wa­dze­niu no­we­go roz­wi­ąza­nia na ry­nek w tak krót­kim cza­sie. To po­mo­że w przy­szło­ści rów­nież na­szym klien­tom upo­rać się z wy­zwa­nia­mi ryn­ku w cy­fro­wym świe­cie. Je­ste­śmy pierw­szym do­staw­cą, który po­zwa­la na prze­my­sło­wy i zin­te­gro­wa­ny druk cy­fro­wy w „in­te­li­gent­nej dru­kar­ni” – Smart Print Shop. Ro­bi­ąc to stwa­rza­my rów­nież wie­le mo­żli­wo­ści przy­szłe­go roz­wo­ju fir­my He­idel­berg”, po­wie­dział pod­czas wcze­śniej­szej­pre­zen­ta­cji no­wej ma­szy­ny Ste­phan Plenz, czło­nek za­rządu He­idel­berga i oso­ba od­po­wie­dzial­na za dział Equ­ip­ment.

Świa­to­wa pre­mie­ra pro­duk­tów z li­nii „Fi­re”: He­idel­berg przed­sta­wia ujed­no­li­co­ną na­zwę dla ca­łej ga­my ma­szyn do dru­ku cy­fro­we­go

Po­dob­nie jak to mia­ło miej­sce wcze­śniej z ma­szy­na­mi Spe­ed­ma­ster, pod­czas tar­gów dru­pa 2016 He­idel­berg przed­sta­wi ca­łą ga­mę pro­duk­tów do dru­ku cy­fro­we­go pod ujed­no­li­co­ną na­zwą „Fi­re”. Pod­czas gdy se­ria Spe­ed­ma­ster po­zwa­la przede wszyst­kim za­pew­nić kon­ku­ren­cyj­no­ść dru­kar­ni (do­sko­na­ła spraw­no­ść), port­fo­lio ma­szyn cy­fro­wych skie­ro­wa­ne jest w szcze­gól­no­ści do in­no­wa­cyj­nych firm sto­su­jących pio­nier­skie roz­wi­ąza­nia (in­no­wa­cja bi­zne­su). Po­przez zmia­nę na­zwy He­idel­berg za­rów­no w ja­sny spo­sób przed­sta­wia no­wą ofer­tę, jak też zwi­ęk­sza roz­po­zna­wal­no­ść mar­ki po­śród klien­tów.

Na­zwa na­sze­go port­fo­lio ma­szyn cy­fro­wych „Fi­re” ozna­cza wy­daj­no­ść, dy­na­mi­kę i roz­wój – a ta­kże prze­no­sze­nie da­nych za po­mo­cą tu­szu na różno­rod­ne po­wierzch­nie. Ch­ce­my wy­słać na­szym klien­tom ja­sny prze­kaz, że na­sze cy­fro­we ma­szyny dru­ku­jące są naj­bar­dziej wy­daj­ne na ryn­ku po­li­gra­ficz­ny­m”, po­wie­dział Ja­son Oli­ver, od­po­wie­dzial­ny w fir­mie He­idel­berg za ma­szyny cy­fro­we.

Ofer­ta fir­my He­idel­berg na tar­gi dru­pa 2016 wy­gląda na­stępu­jąco:

He­idel­berg Pri­me­fi­re 106: No­wy cy­fro­wy sys­tem dru­ko­wa­nia wy­ko­rzy­stu­jący tech­no­lo­gię in­kjet do prze­my­sło­wej pro­duk­cji cy­fro­wych i in­no­wa­cyj­nych ma­te­ria­łów dru­ko­wa­nych naj­wy­ższej ja­ko­ści w for­ma­cie B1.

He­idel­berg Ver­sa­fi­re CP/CV to no­wa na­zwa ist­nie­jących ma­szyn Li­no­print CP/CV. He­idel­berg Ver­sa­fi­re jest wszech­stron­ną ma­szyną do eko­no­micz­nej pro­duk­cji ma­łych i sper­so­na­li­zo­wa­nych na­kła­dów, da­jącą mo­żli­wo­ść wy­bo­ru spo­śród wie­lu podło­ży dru­kar­skich i im­po­nu­jącym sto­sun­kiem ce­ny do wy­daj­no­ści. He­idel­berg wpro­wa­dził tą ma­szynę na ry­nek przy współpra­cy z Ri­coh w ro­ku 2011, i od tam­tej po­ry sta­le ją udo­sko­na­la.

Gal­lus La­bel­fi­re 340 to no­wa na­zwa ma­szy­ny Gal­lus DCS 340 prze­zna­czo­nej dla ro­snące­go ryn­ku cy­fro­we­go dru­ku ety­kiet. Ma­szy­na zo­sta­ła wpro­wa­dzo­na na ry­nek pod­czas La­bel Expo 2015 w Bruk­se­li. Jej dys­try­bu­to­rem jest Gal­lus, szwaj­car­ska spółka za­le­żna fir­my He­idel­berg.

He­idel­berg Om­ni­fi­re 250/1000 to no­wa na­zwa ma­szyn dru­ku­jących w tech­no­lo­gii He­idel­ber­ga 4D, za­stępu­jąca po­przed­nią na­zwę He­idel­berg Jet­ma­ster Di­men­sion 250/1000. He­idel­berg uży­wa ter­mi­nu druk 4D, aby opi­sać wy­god­ne i sper­so­na­li­zo­wa­ne dru­ko­wa­nie na różnych trój­wy­mia­ro­wych obiek­tach ta­kich jak pi­łki, bu­tel­ki i in­ne ma­so­wo pro­du­ko­wa­ne przedmio­ty, zwłasz­cza dla ryn­ku pro­duk­tów szyb­ko zby­wal­nych. He­idel­berg pra­cu­je po­nad­to nad sys­te­mem, który po­zwo­li na pra­cę w ska­li prze­my­sło­wej, na przy­kład w prze­my­śle mo­to­ry­za­cyj­nym. Wpro­wa­dze­nie na ry­nek ma­szyny He­idel­berg Om­ni­fi­re 1000 jest plano­wane na ko­niec ro­ku 2016.

Smart Print Shop: po­łącze­nie dru­ku cy­fro­we­go i of­f­se­to­we­go

Ca­łe port­fo­lio cy­fro­wych ma­szyn dru­ku­jących mo­że być zin­te­gro­wa­ne z pro­ce­sa­mi pro­duk­cyj­ny­mi dru­kar­ni wraz z ma­szynami of­f­se­to­wy­mi He­idel­berg po­przez no­wy Pri­nect Di­gi­tal Front End (DFE). Wspie­ra­ne są za­rów­no dru­kar­nie in­ter­ne­to­we we­b-to­-print, jak też mo­de­le bi­zne­so­we wie­lo­ka­na­ło­wej pu­bli­ka­cji tre­ści. Dzi­ęki fir­mie He­idel­berg idea „in­te­li­gent­nej dru­kar­ni” (Smart Print Shop) sta­je się re­al­na i jest roz­wi­ąza­niem, które po­zwa­la zauto­ma­ty­zo­wać pro­ce­sy dru­ku cy­fro­we­go i of­f­se­to­we­go, a ta­kże za­rządza­nie ni­mi w jed­no­li­ty i przej­rzy­sty spo­sób.

Kom­plek­so­wa ga­ma pro­duk­tów i usług jest do­stęp­na dla wszyst­kich ma­szyn, aby umo­żli­wić ich użyt­kow­ni­kom jak naj­pe­łniej­sze wy­ko­rzy­sta­nie po­ten­cja­łu ła­ńcu­cha war­to­ści.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my He­idel­berg Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści