Ri­coh part­ne­rem 8. edy­cji Bie­gu po No­we Ży­ciePoprzedni artykuł 

Ri­coh ko­lej­ny raz zo­sta­ło part­ne­rem Bie­gu po No­we Ży­cie – naj­wi­ęk­szej spo­łecz­nej ini­cja­ty­wy pro­mu­jącej pol­ską trans­plan­to­lo­gię. Już 19 mar­ca w Wi­śle ar­ty­ści, dzien­ni­ka­rze i spor­tow­cy oraz oso­by po trans­plan­ta­cji we­zmą wspól­nie udział w mar­szu nor­dic wal­king.

„Ri­coh Pol­ska od lat ak­tyw­nie uczest­ni­czy i wspie­ra różne­go ro­dza­ju ini­cja­ty­wy pro­spo­łecz­ne. Cie­szy­my się, że w tym ro­ku mo­że­my po­now­nie zna­le­źć się w gro­nie part­ne­rów Bie­gu po No­we Ży­cie oraz przy­czy­nić się do pro­mo­cji ak­tyw­ne­go try­bu ży­cia i pro­fi­lak­ty­ki zdro­wot­nej wśród wszyst­kich Po­la­ków” – po­wie­dział Pa­weł Bar­ski, Dy­rek­tor Mar­ke­tin­gu w Ri­coh Pol­ska.

Bieg po No­we Ży­cie od­by­wa się dwa ra­zy do ro­ku: w War­sza­wie i w Wi­śle.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści