Gift Show Po­land za­pra­sza wy­staw­ców do udzia­łu w tar­gachPoprzedni artykuł 

Tr­wa­ją za­pi­sy na dru­gą edy­cję tar­gów Gift Show Po­land – jed­ne­go z naj­wi­ęk­szych wy­da­rzeń bra­nży upo­min­ko­wej w Pol­sce. Im­pre­za od­będzie się w dniach 19–21 ma­ja br. w war­szaw­skim Cen­trum Tar­go­wo­-Kon­gre­so­wym MT Pol­ska. Przed­si­ębior­cy, którzy zgło­szą swój udział w wy­da­rze­niu ja­ko wy­staw­cy, będą mo­gli za­pre­zen­to­wać się przed sze­ro­ką pu­blicz­no­ścią z Pol­ski i za­gra­ni­cy.

Udział w tar­gach Gift Show Po­land de­dy­ko­wa­ny jest im­por­te­rom, pro­du­cen­tom i pro­jek­tan­tom upo­min­ków, których ofer­ta obej­mu­je pro­po­zy­cje pre­zen­tów na różne oka­zje: uro­dzi­ny, imie­ni­ny, ślu­by, świ­ęta, czy pa­ra­pe­tów­ki. Ofer­ta wy­sta­wo­wa skie­ro­wa­na jest rów­nież do przed­sta­wi­cie­li firm ofe­ru­jących upo­min­ki dla klien­tów i part­ne­rów bi­zne­so­wych, ga­dże­ty mar­ke­tin­go­we oraz de­si­gner­skie ak­ce­so­ria dla mło­dzie­ży, ta­kie jak m.in. bi­żu­te­ria, ze­gar­ki, ma­ła elek­tro­ni­ka, do­dat­ki do te­le­fo­nów ko­mór­ko­wych, ak­ce­so­ria podróżni­cze oraz sprzęt spor­to­wy. W tym ro­ku po­ja­wią się ta­kże dwie no­we stre­fy: Gar­den, w której będą mo­gły za­pre­zen­to­wać się fir­my ofe­ru­jące ak­ce­so­ria ogrod­ni­cze oraz Of­fi­ce Show dla przed­si­ębior­ców pro­po­nu­jących roz­wi­ąza­nia dla biur. W po­przed­niej edy­cji wzi­ęło udział po­nad 200 wy­staw­ców z 16 kra­jów – m.in. ze Sło­wa­cji, Ło­twy, Por­tu­ga­lii, Bel­gii, ale ta­kże z dal­szych za­kąt­ków świa­ta jak Chi­ny, Sri Lan­ka, czy Ko­rea Po­łu­dnio­wa.

Zwie­dza­jący tar­gi to im­por­te­rzy i dys­try­bu­to­rzy z bra­nży, przed­sta­wi­cie­le agen­cji re­kla­mo­wych, hur­tow­ni­cy oraz wła­ści­cie­le skle­pów z upo­min­ka­mi, ga­dże­ta­mi, za­baw­ka­mi i ar­ty­ku­ła­mi dla dzie­ci. Wśród zwie­dza­jących nie za­brak­nie rów­nież osób de­cy­zyj­nych z dzia­łów za­ku­pów firm i mar­ke­tin­gu, a ta­kże przed­sta­wi­cie­li m.in. bra­nży far­ma­ceu­tycz­nej, sa­mo­cho­do­wej, ban­ko­wej, którzy chcie­li­by wzbo­ga­cić swo­ją ofer­tę mar­ke­tin­go­wą o cie­ka­we ga­dże­ty. Pod­czas dru­giej edy­cji tar­gów po­ja­wią się ta­kże klien­ci in­dy­wi­du­al­ni, za­in­te­re­so­wa­ni no­wo­ścia­mi w bra­nży oraz po­szu­ku­jący cie­ka­wych po­my­słów na pre­zen­ty. W pierw­szej edy­cji wzi­ęło udział po­nad 3 tys. zwie­dza­jących z cze­go 1/3 sta­no­wi­li pro­fe­sjo­na­li­ści z bra­nży – 95 proc. od­wie­dza­jących po­cho­dzi­ło z Pol­ski, na­to­miast po­zo­sta­łe 5 proc. to zwie­dza­jący za­gra­nicz­ni. Or­ga­ni­za­to­rzy prze­wi­du­ją, że te­go­rocz­na edy­cja wy­da­rze­nia przy­ci­ągnie jesz­cze wi­ęk­szą licz­bę osób za­in­te­re­so­wa­nych pro­po­zy­cja­mi upo­min­ków i ga­dże­tów.

Fir­my, będące wy­staw­ca­mi tar­gów Gift Show Po­land 2016 ma­ją mo­żli­wo­ść uzy­ska­nia człon­ko­stwa w Pol­skim Sto­wa­rzy­sze­niu Bra­nży Pre­zen­to­wej – or­ga­ni­za­cji dzia­ła­jącej na rzecz ryn­ku upo­min­ko­we­go, na okres trzech lat, bez ko­niecz­no­ści po­nie­sie­nia do­dat­ko­wej opła­ty z te­go ty­tu­łu. Przed­si­ębior­cy, którzy uzy­ska­ją człon­ko­stwo w Sto­wa­rzy­sze­niu, będą mo­gli li­czyć na pro­mo­cję swo­jej dzia­łal­no­ści w In­ter­ne­cie – za­rów­no po­przez stro­nę Gift Show Po­land, jak i de­dy­ko­wa­ną sto­wa­rzy­sze­niu. Do­dat­ko­wo, pod­czas tar­gów zo­sta­nie zor­ga­ni­zo­wa­ny kon­kurs Gift Show & Scann.R Award, który zo­sta­nie po­dzie­lo­ny na 3 kate­gorie: naj­lep­szy pro­dukt, naj­bar­dziej kre­atyw­ny po­my­sł oraz naj­po­pu­lar­niej­szy pro­dukt. Przed­si­ębior­cy, którzy zgło­szą swój udział w tar­gach ja­ko wy­staw­cy, będą mo­gli przy­stąpić do nie­go nie­od­płat­nie.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat wa­run­ków uczest­nic­twa w dru­giej edy­cji tar­gów Gift Show Po­land znaj­du­je się na stro­nie www.gi­ft­show.pl.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści