Gift Show Poland zaprasza wystawców do udziału w targachPoprzedni artykuł 

Trwają zapisy na drugą edycję targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Impreza odbędzie się w dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w wydarzeniu jako wystawcy, będą mogli zaprezentować się przed szeroką publicznością z Polski i zagranicy.

Udział w targach Gift Show Poland dedykowany jest importerom, producentom i projektantom upominków, których oferta obejmuje propozycje prezentów na różne okazje: urodziny, imieniny, śluby, święta, czy parapetówki. Oferta wystawowa skierowana jest również do przedstawicieli firm oferujących upominki dla klientów i partnerów biznesowych, gadżety marketingowe oraz designerskie akcesoria dla młodzieży, takie jak m.in. biżuteria, zegarki, mała elektronika, dodatki do telefonów komórkowych, akcesoria podróżnicze oraz sprzęt sportowy. W tym roku pojawią się także dwie nowe strefy: Garden, w której będą mogły zaprezentować się firmy oferujące akcesoria ogrodnicze oraz Office Show dla przedsiębiorców proponujących rozwiązania dla biur. W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 200 wystawców z 16 krajów – m.in. ze Słowacji, Łotwy, Portugalii, Belgii, ale także z dalszych zakątków świata jak Chiny, Sri Lanka, czy Korea Południowa.

Zwiedzający targi to importerzy i dystrybutorzy z branży, przedstawiciele agencji reklamowych, hurtownicy oraz właściciele sklepów z upominkami, gadżetami, zabawkami i artykułami dla dzieci. Wśród zwiedzających nie zabraknie również osób decyzyjnych z działów zakupów firm i marketingu, a także przedstawicieli m.in. branży farmaceutycznej, samochodowej, bankowej, którzy chcieliby wzbogacić swoją ofertę marketingową o ciekawe gadżety. Podczas drugiej edycji targów pojawią się także klienci indywidualni, zainteresowani nowościami w branży oraz poszukujący ciekawych pomysłów na prezenty. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 3 tys. zwiedzających z czego 1/3 stanowili profesjonaliści z branży – 95 proc. odwiedzających pochodziło z Polski, natomiast pozostałe 5 proc. to zwiedzający zagraniczni. Organizatorzy przewidują, że tegoroczna edycja wydarzenia przyciągnie jeszcze większą liczbę osób zainteresowanych propozycjami upominków i gadżetów.

Firmy, będące wystawcami targów Gift Show Poland 2016 mają możliwość uzyskania członkostwa w Polskim Stowarzyszeniu Branży Prezentowej – organizacji działającej na rzecz rynku upominkowego, na okres trzech lat, bez konieczności poniesienia dodatkowej opłaty z tego tytułu. Przedsiębiorcy, którzy uzyskają członkostwo w Stowarzyszeniu, będą mogli liczyć na promocję swojej działalności w Internecie – zarówno poprzez stronę Gift Show Poland, jak i dedykowaną stowarzyszeniu. Dodatkowo, podczas targów zostanie zorganizowany konkurs Gift Show & Scann.R Award, który zostanie podzielony na 3 kategorie: najlepszy produkt, najbardziej kreatywny pomysł oraz najpopularniejszy produkt. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w targach jako wystawcy, będą mogli przystąpić do niego nieodpłatnie.

Więcej informacji na temat warunków uczestnictwa w drugiej edycji targów Gift Show Poland znajduje się na stronie www.giftshow.pl.

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności