Suk­ces fir­my LYNX Po­land na tar­gach War­saw Pack 2016Poprzedni artykuł 

Od lewej: Piotr Rakowski - właściciel firmy LYNX, Marcin Rakowski - wiceprezes zarządu LYNX Poland Sp. z o.o. i Tomasz Gajkowski - prezes zarządu LYNX Poland Sp. z o.o.
Od le­wej: Piotr Ra­kow­ski – wła­ści­ciel fir­my LYNX, Mar­cin Ra­kow­ski – wi­ce­pre­zes za­rządu LYNX Po­land Sp. z o.o. i To­masz Gaj­kow­ski – pre­zes za­rządu LYNX Po­land Sp. z o.o.

Pre­mie­ro­we Tar­gi Tech­ni­ki Pa­ko­wa­nia i Opa­ko­wań War­saw Pack 2016 oka­za­ły się du­żym suk­ce­sem dla fir­my LYNX Po­land Sp. z o.o. Za­in­te­re­so­wa­nie klien­tów pre­zen­to­wa­ny­mi roz­wi­ąza­nia­mi, licz­ne roz­mo­wy han­dlo­we, które mia­ły miej­sce na jej sto­isku, a ta­kże pla­no­wa­ne wdro­że­nia ma­szyn – to tyl­ko nie­które aspek­ty, które wy­mie­nia ten pol­ski pro­du­cent pod­su­mo­wu­jąc udział w tej im­pre­zie. Od­by­wa­ła się ona w dniach 8–10 mar­ca w cen­trum wy­sta­wien­ni­czym War­saw Expo w Na­da­rzy­nie ko­ło War­sza­wy.

Sto­isko LYNX Po­land na tar­gach War­saw Expo oka­za­ło się wła­ści­wym miej­scem dla po­szu­ku­jący no­wo­cze­snych roz­wi­ązań dla bra­nży opa­ko­wa­nio­wej. Fir­ma za­pre­zen­to­wa­ła na nim dwa in­no­wa­cyj­ne plo­te­ry ze swo­jej ofer­ty – tnący i kle­jący – które za­in­te­re­so­wa­ły rów­nież przed­sta­wi­cie­li in­nych bra­nż: ce­ra­micz­nej, me­blar­skiej i ta­pi­cer­skiej, a ta­kże mo­to­ry­za­cyj­nej, gdzie urządze­nia rów­nież znaj­du­ją swo­je za­sto­so­wa­nie. War­to pod­kre­ślić, że roz­wi­ąza­nia LYNX są pro­jek­to­wa­ne i w ca­ło­ści pro­du­ko­wa­ne w Pol­sce. Co wi­ęcej, mo­żna je do­sto­so­wać do okre­ślo­nych po­trzeb klien­tów, co sta­no­wi ich war­to­ść do­da­ną.

Pierw­sze z pre­zen­to­wa­nych na War­saw Pack urządzeń to no­wo­ść w ofer­cie fir­my – au­to­ma­tycz­ny plo­ter do pre­cy­zyj­ne­go na­kła­da­nia kle­ju na go­rąco i na zim­no – FENIX. Jest to ma­szy­na de­dy­ko­wa­na przede wszyst­kim dla firm z bra­nży opa­ko­wa­nio­wej i pro­du­cen­tów POS, choć mo­że zna­le­źć za­sto­so­wa­nie rów­nież w wie­lu in­nych ga­łęziach prze­my­słu. „Go­ście tar­go­wi zwra­ca­li szcze­gól­ną uwa­gę na wy­jąt­ko­wą pre­cy­zję te­go urządze­nia oraz na fakt, że umo­żli­wia ono jed­no­cze­sne na­kła­da­nie kle­ju na kil­ka ele­men­tów o różnych kszta­łtach i na ma­te­ria­ły o różnej gru­bo­ści – mówi To­masz Gaj­kow­ski, pre­zes za­rządu LYNX Sp. z o.o. – To nie tyl­ko zna­cząco przy­spie­sza pro­duk­cję, ale jed­no­cze­śnie przy­no­si użyt­kow­ni­kom oszczęd­no­ści, po­nie­waż gru­bo­ść ście­żki kle­ju jest iden­tycz­na na ca­łej dłu­go­ści. Ście­żki mo­gą mieć do­wol­ne gru­bo­ści, kszta­łty i krzy­wi­zny, mo­żli­we jest w nim rów­nież wy­ko­ny­wa­nie ście­żek prze­ry­wa­nych, o okre­ślo­nej dłu­go­ści i od­stępach. Dzi­ęki te­mu roz­wi­ąza­niu mo­żli­wa jest re­duk­cja kosz­tów wy­ko­na­nia po­je­dyn­cze­go ele­men­tu, przez co pro­duk­cja pro­to­ty­pów czy ni­sko­na­kła­do­wa pro­duk­cja opa­ko­wań sta­je się opła­cal­na”.
Oprócz oszczęd­no­ści zwi­ąza­nych ze zu­ży­wa­niem kle­ju plo­ter ogra­ni­cza licz­bę osób ob­słu­gu­jących da­ne zle­ce­nie, co rów­nież przy­no­si użyt­kow­ni­kom nie­ma­łe oszczęd­no­ści. War­to­ścią do­da­ną urządze­nia jest m.in. opro­gra­mo­wa­nie CAD-CAM, słu­żące do pro­jek­to­wa­nia ście­żek na­kła­da­nia kle­ju oraz do ste­ro­wa­nia plo­terem.

Dru­ga z pre­zen­to­wa­nych na tar­gach War­saw Pack ma­szyn to z ko­lei plo­ter tnący – XERXES. Jest to urządze­nie do wy­daj­ne­go ci­ęcia różne­go ro­dza­ju ma­te­ria­łów m.in. tek­tu­ry, tka­nin, skóry, kom­po­zy­tów itd. Znaj­du­je ono za­sto­so­wa­nie m.in. w pro­duk­cji pro­to­ty­pów i ni­sko­na­kła­do­wej pro­duk­cji opa­ko­wań, ale rów­nież w bra­nży me­blar­skiej (przy ci­ęciu i fre­zo­wa­niu płyt me­blo­wych)  oraz wśród pro­du­cen­tów me­bli ta­pi­ce­ro­wa­nych – ze względu na mo­żli­wo­ść ci­ęcia różne­go ro­dza­ju ma­te­ria­łów, wy­ko­rzy­sty­wa­nych w tej dzie­dzi­nie prze­my­słu. Gwa­ran­tu­je ono wy­jąt­ko­wą pre­cy­zję, wy­daj­no­ść i oszczęd­no­ść. Mo­że ci­ąć po­je­dyn­cze war­stwy ma­te­ria­łów, jak rów­nież kil­ka ich warstw na­raz, co mo­że przy­spie­szyć pro­duk­cję i nie po­zo­sta­je obo­jęt­ne na jej kosz­ty.

Mówi To­masz Gaj­kow­ski: „Pod­czas roz­mów han­dlo­wych na na­szym sto­isku, wie­lu go­ści tar­go­wych pod­kre­śla­ło fakt, że bar­dzo so­bie ce­ni rze­tel­ny ser­wis. Fakt, że je­ste­śmy pol­skim pro­du­cen­tem zna­cząco uła­twia kon­takt w tym za­kre­sie, a co za tym idzie – mo­żli­wo­ść szyb­kiej re­ak­cji na ewen­tu­al­ne pro­ble­my. Ta­kże kom­pe­ten­cje na­szych pra­cow­ni­ków sta­no­wią war­to­ść do­da­ną ofe­ro­wa­nych przez nas roz­wi­ązań. Cie­szy­my się, że od­wie­dzi­ło nas wie­lu klien­tów, po­szu­ku­jących kon­kret­nych urządzeń. Z wie­lo­ma roz­po­częli­śmy roz­mo­wy han­dlo­we. Mo­gli­śmy za­pre­zen­to­wać im in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia, które mo­gą przy­spie­szyć pro­duk­cję w fir­mach z różnych bra­nż, a ta­kże przy­nie­ść kon­kret­ne oszczęd­no­ści. Dla­te­go je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że by­ło to owoc­ne spo­tka­nie dla obu stron. Wszyst­kim, którzy nas od­wie­dzi­li na tar­gach War­saw Pack, ser­decz­nie dzi­ęku­je­my za spo­tka­nie. Zaś za­in­te­re­so­wa­nych za­pra­sza­my do kon­taktu z na­mi w na­szej war­szaw­skiej sie­dzi­bie, a ta­kże po­przez na­sze stro­ny in­ter­ne­to­we i pro­fil na Fa­ce­bo­oku”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści