8. Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions już w kwiet­niuPoprzedni artykuł 

Set­ki czo­ło­wych firm z Pol­ski i za­gra­ni­cy, uzna­ni eks­per­ci, naj­zdol­niej­si mło­dzi pro­jek­tan­ci, go­ście spe­cjal­ni oraz ty­si­ące uczest­ni­ków, po­szu­ku­jących naj­lep­szych opa­ko­wań na ryn­ku i in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań. Dwie ha­le wy­sta­wien­ni­cze, dwa ra­zy wi­ęcej atrak­cji – tak w te­le­gra­ficz­nym skrócie wy­gląda zbli­ża­jąca się edy­cja naj­wi­ęk­sze­go i naj­wa­żniej­sze­go wio­sen­ne­go wy­da­rze­nia bra­nży opa­ko­wań w tej części Eu­ro­py, czy­li 8. Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions, które od­będą się w EXPO XXI War­sza­wa w dniach 12–13 kwiet­nia.

Pac­ka­ging In­no­va­tions – z ka­żdym ro­kiem co­raz wi­ęk­sze!

W ci­ągu za­le­d­wie 8 lat Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions zy­ska­ły mar­kę jed­ne­go z naj­wa­żniej­szych spo­tkań bra­nży w tej części Eu­ro­py oraz je­dy­nej wio­sen­nej im­pre­zy o tym cha­rak­te­rze w Pol­sce – co zgod­nie pod­kre­śla­ją przed­sta­wi­cie­le za­rów­no pol­skich jak i za­gra­nicz­nych firm. Ka­żde­go ro­ku bio­rą w nich udział ty­si­ące zwie­dza­jących – oso­by po­dej­mu­jące de­cy­zje zwi­ąza­ne z wy­bo­rem opa­ko­wań i li­nią pro­mo­cyj­ną pro­duk­tów. Często wła­śnie te wy­bo­ry sta­no­wią o suk­ce­sie ko­mer­cyj­nym da­ne­go pro­duk­tu.

Re­kor­do­wo pre­zen­tu­je się licz­ba te­go­rocz­nych wy­stawców [spraw­dź li­stę>>]. Za­intere­so­wa­nie udzia­łem w wy­da­rze­niu by­ło tak du­że, że or­ga­ni­za­to­rzy po­sze­rzy­li eks­po­zy­cję o do­dat­ko­wą ha­lę. Kon­tak­tom bi­zne­so­wym to­wa­rzy­szą dwie stre­fy wor­kShops, gdzie pro­wa­dzo­ne będą bez­płat­ne wy­kła­dy oraz warsz­ta­ty przy­go­to­wa­ne przez bra­nżo­wych eks­per­tów. Go­ściem spe­cjal­nym będzie m.in. je­den z naj­słyn­niej­szych pol­skich twór­ców okła­dek płyt mu­zycz­nych – Grze­gorz Piw­nic­ki (Fo­rin).

Jak opa­ko­wać pro­duk­ty?

To py­ta­nie za­da­je so­bie wie­lu dy­rek­to­rów kre­atyw­nych,  pro­duct ma­na­ge­rów, pra­cow­ni­ków dzia­łów mar­ke­tin­gu i wła­ści­cie­li ma­łych firm. Od­po­wie­dź po­zna­my 12 kwiet­nia pod­czas ca­ło­dnio­wych warsz­ta­tów, gdzie prak­ty­cy opo­wie­dzą o tym, w ja­ki spo­sób opa­ko­wa­nie po­zy­cjo­nu­je pro­dukt i mar­kę, czym jest świa­do­my de­sign i jak pro­jek­to­wać opa­ko­wa­nia sku­tecz­ne. Będzie mo­żna za­po­znać się ta­kże z no­wo­ścia­mi w za­kre­sie uszla­chet­nień i do­wie­dzieć się, ja­kie efek­ty przy­no­szą różne me­to­dy zdo­bie­nia dru­ku. Cie­ka­wym te­ma­tem będą też roz­wi­ąza­nia do za­bez­pie­cza­nia pro­duktu i ochro­ny mar­ki, które mo­żna wpro­wa­dzać przy cy­fro­wym zadru­ku opa­ko­wań.

Wie­dza zo­sta­nie ugrun­to­wa­na i uzu­pe­łnio­na pod­czas wor­kSho­pów. Do­wie­my się wi­ęcej m.in. na te­mat re­bran­din­gu mar­ki Żubr, o sztu­ce bu­do­wa­nia sil­nej iko­nicz­nej mar­ki, o tym, jak zwi­ęk­szyć sprze­daż przez za­sto­so­wa­nie od­po­wied­nie­go opa­ko­wa­nia.

Mło­dzi, zdol­ni, per­spek­ty­wicz­ni

Tar­gom od 5. edy­cji to­wa­rzy­szy Stre­fa Stu­den­ta, w której pre­zen­tu­ją się naj­zdol­niej­si pro­jek­tan­ci opa­ko­wań mło­de­go po­ko­le­nia, wy­ła­nia­ni w dro­dze kon­kur­su. Mo­gą  w nim wzi­ąć udział oso­by do 26 ro­ku  ży­cia, nie­zwi­ąza­ne za­wo­do­wo z fir­ma­mi zaj­mu­jący­mi się pro­jek­to­wa­niem opa­ko­wań lub też z ich pro­duk­cją. Wy­star­czy zgło­sić swo­je nie­zwy­kłe opa­ko­wa­nie do 11 mar­ca i zdo­być ser­ca gło­su­jących. Sam udział w Stre­fie to do­sko­na­ła oka­zja, by zwrócić na sie­bie uwa­gę ca­łej bra­nży opa­ko­wań w na­szym kra­ju. Co wa­żne, pro­jek­ty ze Stre­fy często tra­fia­ją później na ta­śmę pro­duk­cyj­ną.

W króle­stwie in­no­wa­cji

Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions to miej­sce, gdzie od lat pre­zen­to­wa­ne i kre­owa­ne są tren­dy w bra­nży opa­ko­wań. Wy­staw­cy z Pol­ski i za­gra­ni­cy prze­ści­ga­ją się w pre­zen­ta­cji nie­zwy­kłych roz­wi­ązań. Pod­czas zbli­ża­jącej się edy­cji Tar­gów po­zna­my m.in. opa­ko­wa­nie wy­pro­du­ko­wa­ne w 100% z od­pa­dów ka­mien­nych oraz ma­te­ria­łów re­cy­klin­go­wych, pierw­szą zgrze­war­kę in­duk­cyj­ną z ekra­nem do­ty­ko­wym, za­le­ty sys­te­mu BAG-IN-BOX, czy­li no­wa­tor­skie­go spo­so­bu trans­por­tu su­row­ców i pro­duk­tów płyn­nych,  wie­lo­funk­cyj­ne po­jem­ni­ki cy­lin­drycz­ne oraz naj­now­sze i eko­lo­gicz­ne roz­wi­ąza­nie do ochro­ny pro­duk­tów przed wstrząsa­mi, ja­kim jest in­no­wa­cyj­ne po­łącze­nie pa­pie­ru kraft o struk­tu­rze pla­stra mio­du z bi­bu­łą za­bez­pie­cza­jącą de­li­kat­ne po­wierzch­nie przed za­ry­so­wa­nia­mi.

A co jesz­cze cze­ka na tych, którzy w dniach 12–13 kwiet­nia od­wie­dzą Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions w EXPO XXI War­sza­wa? War­to spraw­dzić na stro­nie www.pac­ka­gin­gin­no­va­tions.pl

Li­sta wy­staw­ców: http://bit.ly­/wy­staw­cy­PI
Re­je­stra­cja zwie­dza­jących:  http://bit.ly­/wy­staw­cy­2016

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści