Zaktualizowana strona zcard.plPoprzedni artykuł 

Zaktualizowana została strona www.zcard.pl dzięki czemu "rodzina" Z-CARD funkcjonuje aktualnie w spójnym layoucie.

O produktach Z-CARD wynikami badań skuteczności:

  • 95,1% badanych wolało rozmiar Z-CARD ® od tradycyjnej formy ulotki A6
    BVG Berlin Metro, Niemcy
  • w porównaniu z tradycyjną ulotką 22.4% więcej odbiorców zapamiętało kto był producentem broszury (Z-CARD ®)
    Woodfield Mall, USA
  • 19% więcej odbiorców pamięta otrzymanie mailingu Z-CARD ® niż ulotki DL
    Woodfield Mall, USA
  • poziom satysfakcji na wysokości 87%: 24% określiło format Z-CARD ® jako doskonały, a 63% stwierdziło że jest dobry
    Schipol Airport, Holandia
  • firmy używające Z-CARD ® są traktowane życzliwie i przychylnie przez konsumentów, ponieważ są kojarzone pozytywnymi cechami i wizerunkiem
    Woolcott Research, Australia
  • odbiorcy spędzili 38,6% więcej czasu czytając Z-CARD ® niż czytając tradycyjne ulotki w formacie A4
    Woodfield Mall, USA
  • 98,5% respondentów uznało, że Z-CARD ® jest łatwy do czytania
    BVG Berlin Metro, Niemcy
  • ponad 93% respondentów stwierdziło że zatrzymałoby Z-CARD ® zawierający odpowiednie informacje
    TRBI, Europe

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności