Zaktualizowana została strona www.zcard.pl dzięki czemu "rodzina" Z-CARD funkcjonuje aktualnie w spójnym layoucie.
O produktach Z-CARD wynikami badań skuteczności:
95,1% badanych wolało rozmiar Z-CARD ® od tradycyjnej formy ulotki A6 BVG Berlin Metro, Niemcy
w porównaniu z tradycyjną ulotką 22.4% więcej odbiorców zapamiętało kto był producentem broszury (Z-CARD ®) Woodfield Mall, USA
19% więcej odbiorców pamięta otrzymanie mailingu Z-CARD ® niż ulotki DL Woodfield Mall, USA
poziom satysfakcji na wysokości 87%: 24% określiło format Z-CARD ® jako doskonały, a 63% stwierdziło że jest dobry Schipol Airport, Holandia
firmy używające Z-CARD ® są traktowane życzliwie i przychylnie przez konsumentów, ponieważ są kojarzone pozytywnymi cechami i wizerunkiem Woolcott Research, Australia
odbiorcy spędzili 38,6% więcej czasu czytając Z-CARD ® niż czytając tradycyjne ulotki w formacie A4 Woodfield Mall, USA
98,5% respondentów uznało, że Z-CARD ® jest łatwy do czytania BVG Berlin Metro, Niemcy
ponad 93% respondentów stwierdziło że zatrzymałoby Z-CARD ® zawierający odpowiednie informacje TRBI, Europe