Ety­kie­ta nie­jed­no ma imięPoprzedni artykuł 

Na­klej­ka z fir­mo­wym lo­go, za­wiesz­ka in­for­mu­jąca o no­wej stro­nie in­ter­ne­to­wej czy met­ka z ku­po­nem zni­żko­wym – jest wie­le mo­żli­wo­ści wy­ko­rzy­sta­nia opa­ko­wa­nia do efek­tow­nej pro­mo­cji. Ety­kie­ta nie mu­si ko­ja­rzyć się z ka­wa­łkiem zbęd­ne­go pa­pie­ru, a mo­że być sku­tecz­nym na­rzędziem do ak­tyw­nej sprze­da­ży. Jak spra­wić, aby Two­je to­wa­ry by­ły jesz­cze le­piej ozna­ko­wa­ne?

Spój­na ko­mu­ni­ka­cja mar­ki sta­no­wi klucz do suk­ce­su. Na­le­ży jed­nak pa­mi­ętać, że li­czy się za­rów­no ogół, jak i szcze­gół. Ma­łe de­ta­le, które są z po­zo­ru nie­istot­ne, sub­tel­nie do­pe­łnia­ją ca­ło­ść oraz wpły­wa­ją na po­strze­ga­nie pro­duk­tu. Tak sa­mo jest z ka­żdym to­wa­rem, li­stem, czy pacz­ką. War­to za­dbać o szcze­góły i mak­sy­mal­nie wy­ko­rzy­stać prze­strzeń opa­ko­wa­nia, które sta­no­wi wa­żny aspekt ko­mu­ni­ka­cji po­mi­ędzy fir­mą a klien­tem.

Ety­kie­ta – Two­ja ma­ła wi­zy­tów­ka

Na opa­ko­wa­nie na­sze­go to­wa­ru na­le­ży pa­trzeć przez pry­zmat wi­ze­run­ku fir­my. Do­da­nie do pro­duk­tów ko­lo­ro­wych ety­kiet po­zwo­li nam zwi­ęk­szyć roz­po­zna­wal­no­ść fir­my na ryn­ku i do­trzeć z prze­ka­zem do wi­ęk­szej ilo­ści kon­su­men­tów. Atrak­cyj­ne, cie­ka­we opa­ko­wa­nie uła­twia na­byw­cy do­ko­na­nie wy­bo­ru za­ku­po­we­go. Przy­dat­ne w tym ce­lu będą na przy­kład ko­lo­ro­we, kar­to­no­we ety­kiety do­stęp­ne w ofer­cie RAJAPACK. Na­le­ży pa­mi­ętać bo­wiem, iż iden­ty­fi­ka­cja wi­zu­al­na jest bar­dzo istot­na nie tyl­ko z po­zio­mu stra­te­gii mar­ke­tin­go­wej ka­żdej fir­my, ale też dzi­ęki niej utrwa­la się obraz mar­ki w świa­do­mo­ści po­ten­cjal­nych klien­tów.

Zo­staw ślad mar­ki

Ety­kie­ty mo­gą prze­ka­zy­wać wie­le sper­so­na­li­zo­wa­nych przez mar­kę da­nych. Pe­łnią funk­cje: in­for­ma­cyj­ną, edu­ka­cyj­ną czy wzbu­dza­jącą emo­cje i an­ga­żu­jącą klien­ta do dzia­ła­nia. Met­ki, na­klej­ki, za­wiesz­ki, do­brze za­pro­jek­to­wa­ne oraz od­po­wied­nio obran­do­wa­ne mo­gą się rów­nież świet­nie spraw­dzić pod­czas wy­sy­ła­nia kar­tek z ży­cze­nia­mi do sta­łych klien­tów lub kon­tra­hen­tów. Nie­wiel­kim kosz­tem mo­żna wie­le zy­skać, szcze­gól­nie kie­dy na ety­kie­cie sa­mo­dziel­nie na­dru­ku­je­my po­trzeb­ne in­for­ma­cje. W ofer­cie RAJAPACK znaj­dzie­my uni­wer­sal­ne na­klej­ki, które za­dru­ku­je­my w ka­żdej dru­kar­ce, a do­bra ja­ko­ść pa­pie­ru gwa­ran­tu­je do­sko­na­le utrwa­lo­ny i nie­roz­ma­zu­jący się na­druk.

Ko­lek­cję ety­kiet uła­twia­jących iden­ty­fi­ka­cję mar­ki mo­że­cie zna­le­źć w naj­now­szym ka­ta­lo­gu RAJAPACK Pro­fe­sjo­nal­ne opa­ko­wa­nia, to pro­ste i szyb­kie! na stro­nie 134 lub na stro­nie in­ter­ne­to­wej http://www.ra­ja­pack.pl/e­ty­kie­ty­-o­zna­ko­wa­nie­-pa­czek.html

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my RAJAPACK

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści