Fo­to­lia by Ado­be na Fe­sti­wa­lu Dru­ku i Mar­ke­tin­guPoprzedni artykuł 

Te­go­rocz­na edy­cja tar­gów dla bra­nży kre­atyw­nej i po­li­gra­ficz­nej, w których bank zdjęć Fo­to­lia by Ado­be po raz ko­lej­ny bie­rze udział, od­będzie się 7–8 wrze­śnia w EXPO XXI War­sza­wa. W spe­cjal­nej stre­fie po­świ­ęco­nej kre­atyw­nym re­ali­za­cjom dru­kar­skim – „Be cre­ati­ve!” – Fo­to­lia przed­sta­wi fo­to­gra­fie ze swo­jej naj­now­szej ko­lek­cji „Di­scon­nec­t”.

Kre­atyw­ny bank zdjęć

Pra­ce au­to­rów ko­lek­cji „Di­scon­nec­t”, czy­li trój­ki mło­dych fo­to­gra­fów po­cho­dzących z różnych części świa­ta, uka­zu­ją ar­ty­stycz­ne obli­cze fo­to­gra­fii stoc­ko­wej. Twór­cy – Bri­ce Por­to­la­no, Théo Gos­se­lin i uta­len­to­wa­na Pol­ka So­nia Szóstak, stwo­rzy­li wy­jąt­ko­wy zbi­ór li­fe­sty­le­’o­wych zdjęć o moc­no emo­cjo­nal­nej nar­ra­cji, zbu­do­wa­nej wo­kół kon­cep­cji sto­ry­tel­lin­gu – opo­wia­da­nia hi­sto­rii za po­mo­cą obra­zów. Ich fo­to­gra­ficz­ne za­pi­ski z podróży po od­le­głych kra­jach są nie­zwy­kle in­spi­ru­jące, dla­te­go też na od­wie­dza­jących Fe­sti­wal Dru­ku i Mar­ke­tin­gu – w stre­fie „Be cre­ati­ve” – cze­kać będzie wy­sta­wa zdjęć z ko­lek­cji.

Dla go­ści na­sze­go sto­iska przy­go­to­wa­li­śmy pocz­tów­ki ze zdjęcia­mi z ko­lek­cji „Di­scon­nec­t” oraz Stan­dar­do­wej Ko­lek­cji Fo­to­lia by Ado­be, w tym z fo­to­gra­fia­mi naj­lep­szych pol­skich do­staw­ców. Ma­my też in­ne mi­łe nie­spo­dzian­ki, np. wspól­ne ro­bie­nie zdjęć. Cze­ka­my na sto­isku C3A w ha­li 3. Za­pra­sza­my rów­nież do obej­rze­nia na­szej wy­sta­wy w stre­fie „Be cre­ati­ve” i prze­ko­na­nia się na wła­sne oczy, jak twór­cze i wy­jąt­ko­we mo­gą być zdjęcia stoc­ko­we – mówi Be­ata Ja­ro­szew­ska, Dy­rek­tor ds. Mar­ke­tin­gu Fo­to­lia by Ado­be w Pol­sce.

No­wo­cze­sne roz­wi­ąza­nia

Pod­czas tar­gów Fo­to­lia, po­za pre­zen­ta­cją swo­jej ofer­ty obej­mu­jącej obec­nie po­nad 62 mi­lio­ny pli­ków, prze­pro­wa­dzi ta­kże pre­zen­ta­cję o za­sto­so­wa­niu ofe­ro­wa­ne­go przez sie­bie API w usłu­gach dru­ku na ży­cze­nie. API Dru­k-Na­-Ży­cze­nie to roz­wi­ąza­nie po­zwa­la­jące klien­tom dru­kar­ni opie­ra­jących swój bi­znes na sprze­da­ży in­ter­ne­to­wej pro­duk­tów na in­dy­wi­du­al­ne za­mówie­nie (fo­to­ta­pe­ty, wy­dru­ki na płót­nie, na­klej­ki, de­ko­ra­cje ścien­ne, ko­szul­ki itp.) na ła­twe wy­szu­ki­wa­nie i do­da­wa­nie obra­zów do za­ma­wia­nych pro­duk­tów, bez opusz­cza­nia stro­ny in­ter­ne­to­wej fir­my. Pre­zen­ta­cja ban­ku zdjęć będzie częścią kon­fe­ren­cji, która od­będzie się 8 wrze­śnia o godz. 11.00 w ha­li 3, na sto­isku E10.

O Fe­sti­wa­lu Dru­ku i Mar­ke­tin­gu

Fe­sti­wal Dru­ku i Mar­ke­tin­gu od­będzie się 7–8 wrze­śnia 2016 r. w EXPO XXI War­sza­wa, przy ul. Prądzy­ńskie­go 12/14. Go­dzi­ny otwar­cia dla zwie­dza­jących: 10.00–17.00. Bank zdjęć Fo­to­lia by Ado­be będzie obec­ny na sto­isku C3A w ha­li 3.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Fo­to­lia by Ado­be

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści