PFU da­je part­ne­rom no­we mo­żli­wo­ści roz­wo­ju po­przez Ima­ging Chan­nel Pro­gramPoprzedni artykuł 

PFU (EMEA) Li­mi­ted, spółka za­le­żna Fu­jit­su, uru­cho­mi­ła no­wy pro­gram dla part­ne­rów – Ima­ging Chan­nel Pro­gram, w ra­mach które­go re­sel­le­rzy uzy­ska­ją do­stęp do war­to­ścio­wych in­for­ma­cji i uni­kal­nej wie­dzy. Dzi­ęki te­mu będą mo­gli le­piej wy­ko­rzy­stać mo­żli­wo­ści, ja­kie otwie­ra przed ni­mi dy­na­micz­nie roz­wi­ja­jący się ry­nek roz­wi­ązań do di­gi­ta­li­za­cji do­ku­men­tów.

Naj­wy­ższej kla­sy pro­gra­my szko­le­nio­we i cer­ty­fi­ka­cyj­ne uła­twią im roz­wój, umo­żli­wią zy­ska­nie prze­wa­gi kon­ku­ren­cyj­nej i do­tar­cie do no­wych klien­tów. Dzi­ęki no­we­mu pro­gra­mo­wi cer­ty­fi­ka­cji, part­ne­rzy Fu­jit­su sta­ną się eks­per­ta­mi ze szcze­góło­wą wie­dzą za­rów­no o ofer­cie ska­ne­rów Fu­jit­su, jak i o naj­now­szych tren­dach ryn­ko­wych w za­kre­sie pra­cy gru­po­wej, za­rządza­nia do­ku­men­ta­mi, roz­wi­ązań mo­bil­nych i chmu­ro­wych.

Ima­ging Chan­nel Pro­gram obej­mu­je nie tyl­ko kom­plek­so­we szko­le­nie, cer­ty­fi­ka­ty i wspar­cie, ale rów­nież uczest­nic­two w pro­gra­mie Ima­ging Re­wards, w ra­mach które­go part­ne­rzy mo­gą otrzy­mać wie­le war­to­ścio­wych na­gród. Punk­ty przy­zna­wa­ne są za sprze­daż ska­ne­rów i usług Fu­jit­su, uzy­ska­ne cer­ty­fi­ka­ty, udział w wy­da­rze­niach i pro­mo­cjach Fu­jit­su, a ta­kże po­le­ca­nie współpra­cow­ni­kom i part­ne­rom przy­stąpie­nia do pro­gra­mu. Pro­gram Ima­ging Re­wards jest do­stęp­ny za­rów­no dla no­wych, jak i do­tych­cza­so­wych part­ne­rów. For­mu­larz re­je­stra­cyj­ny znaj­du­je się na stro­nie https://i­ma­gin­g-chan­ne­l-pro­gram.co­m/pl/.

Do­dat­ko­wo, Ima­ging Chan­nel Pro­gram ofe­ru­je part­ne­rom sze­ro­kie wspar­cie w za­kre­sie sprze­da­ży i mar­ke­tin­gu oraz po­zy­ski­wa­nia le­adów, a ta­kże da­je mo­żli­wo­ść ko­rzy­sta­nia ze spe­cjal­nych pro­mo­cji. W ra­mach sze­ro­kiego wspar­cia part­ne­rzy otrzy­ma­ją lo­go­ty­py spe­cja­li­stów Fu­jit­su, fi­nan­so­wa­nie ma­te­ria­łów ca­se stu­dy, mo­żli­wo­ść wspól­nych dzia­łań mar­ke­tin­go­wych oraz fun­du­sze na dzia­ła­nia pro­mo­cyj­ne. Ce­lem tych wszyst­kich udo­god­nień jest po­moc w zwi­ęk­sze­niu sprze­da­ży.

Apli­ka­cja Ima­ging Chan­nel Es­sen­tials

PFU za­pre­zen­to­wa­ło rów­nież apli­ka­cję mo­bil­ną Ima­ging Chan­nel Es­sen­tials. To prak­tycz­ne źródło in­for­ma­cji dla człon­ków pro­gra­mu Fu­jit­su Ima­ging Chan­nel Pro­gram. Part­ne­rzy ma­ją szyb­ki do­stęp do no­wo­ści, ta­kich jak pro­duk­ty PFU czy cen­ni­ki, a ta­kże no­wych mo­żli­wo­ści roz­wo­ju bi­zne­su. Po­nad­to mo­gą oni spraw­dzić in­for­ma­cje o pro­gra­mie Ima­ging Re­wards, ta­kie jak swój stan punk­tów, ro­dza­je na­gród i ofer­ty spe­cjal­ne, umo­żli­wia­jące zdo­by­cie do­dat­ko­wych punk­tów. No­wi człon­ko­wie mo­gą do­łączyć do pro­gra­mu Fu­jit­su Ima­ging Chan­nel Pro­gram po­przez apli­ka­cję:

https://play.go­ogle.co­m/sto­re­/ap­p­s/de­ta­ils?id=com.pfu.ice

„Za­rządza­nie do­ku­men­ta­mi w erze cy­fro­wej jest du­żym wy­zwa­niem dla przed­si­ębiorstw. Dzi­ęki Ima­ging Chan­nel Pro­gram na­si part­ne­rzy będą mo­gli po­móc swo­im klien­tom w prze­pro­wa­dze­niu cy­fro­wej trans­for­ma­cji” ― mówi Mi­ke Nel­son, Vi­ce Pre­si­dent Mar­ke­ting, PFU (EMEA) Ltd.

„Na ryn­ku roz­wi­ązań do prze­twa­rza­nia obra­zu za­cho­dzą dy­na­micz­ne zmia­ny. Prze­de wszyst­kim znacz­nie wzro­sło za­po­trze­bo­wa­nie na roz­wi­ąza­nia mo­bil­ne, chmu­ro­we i uła­twia­jące pra­cę gru­po­wą. Nasz no­wy, pio­nier­ski pro­gram dla part­ne­rów sta­wia nas na cze­le tych zmian. Łącząc ten pro­gram z naj­no­wo­cze­śniej­szy­mi tech­no­lo­gia­mi, wy­zna­czy­li­śmy no­wy stan­dard bra­nżo­wy, który umo­żli­wi na­szym part­ne­rom mak­sy­mal­ne wy­ko­rzy­sta­nie po­ten­cja­łu di­gi­ta­li­za­cji w re­la­cjach z do­tych­cza­so­wy­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi” ― po­wie­dział Ne­il Wal­ker, Se­nior Ma­na­ger, Chan­nel Mar­ke­ting, PFU (EMEA) Ltd.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my PFU Li­mi­ted

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści